Protesti voisi johtua siitä että kaikkia kavereita ei palkattu Tapparaan.
Kyllä mä sanon että joukkueen rakennus on menny ihan käteen vedoksi. Sitä valmennusta ei ole olemassakaan mikä tuosta ”kolmosketjun puurtajat” lössistä saa voittavan joukkueen.
En jaksa tämän iltaisen jälkeen erityisemmin moittia.
Mennään posin kautta että alkaa vieraista säälit. Ei ole kykyä purkaa tuota vastustajan bussia maalin edessä. Kotonaan nää jengit yrittää varmaan pelatakin. Muutamat paikat tulee mutta kädet tärisee.
Ei kai valmentaja sille mitään voi että joukku on täynnä puukäsiä viimeistelyn suhteen, kyllä tänään paikkoja pystyttiin luomaan.
Ai valmennuksella ei niinku mitään vastuuta?
Miten on mennyt omasta mielestä?
Paavo Kohonen
Ruben Rafkin
Arttu Kärki
Konsta Helenius
Oskari Luoto
Kari Piiroinen
Omasta mielestä Tappara on tällä hetkellä Liigan huonoin joukkue.
Ja selvästi
Joko tuomarit töpeksii tai sitten pelaajat ei pelaa sovitusti.
Miten Helenius ja Piiroinen liittyy yhtään mihinkään?
No voi ■■■■■■ en niin sanonut. Sanoin suomennettuna että tuossa joukkueessa ei ole ihan aikuisten oikeesti yhtään niin sanottua maalin tekijää. Ja valmentaja ei voi maalin tekijäksi muuttua.
Tänään hyvä peli Rikeltä. Jätettiin tunteenpurkaukset makkariin ja imettiin pulloa puuttumatta joukkueen peliin. Juujärvi toimi päävalmentajana ja Rike keksi uusia ilmeitä medialle naureskeltavaksi.
Sitä olen koko kauden koittanut sanoa että viime kauden jälkeen menetettiin aika läjä maaleja ja tilalle tuli Mattila ja Räsänen
Andrej Sustr, John Quenneville, Jonathan Andersson, Juuso Ikonen, Juha Metsola, ketä meitä nyt muita oli…
När reser du hem, Grönborg? Skulle du kunna ta med dig Juujärvi och Puistola när du åker?
Toki valmennus voisi peluuttaa sellaista pelitapaa joka tuottaa niitä maaleja.
Millainen se sitten olisi, sitä en tiedä kun kokemuksia koutsauksesta ei ole.
Se on kuitenkin käynyt selväksi että reagointikyky puuttuu tällä hetkellä tyystin.
No älkääpä nyt poratko. Tämä on teille itkijöille ihan oikein. Joukkue on sillä tasolla minkä ansaitsette. Peiliin katsomisen paikka, vielä enemmän kuin Grönborgilla. Pitkään meni hyvin, iloitsitte siitä, nyt menee huonosti, kestäkää se.
Miksi pitää kestää?
Korkkia kiinni jos ei muuta ollut mielessä.
Entä jos on vähän kriittinen jo tavasta miten viime kauden mestaruus tuli?
Olen jo menossa peilin eteen…