Häiritsevä Eckerö Linen videomainos

Montako kertaa Eckerö Linen Tallinnan video on alkanu pyöriin näytöllä .co:ta selaillessa?

• Liian monta!
  • Monta, muttei se haittaa.
  • Muutamia.
  • Joskus.
  • Mikä video?

0 äänestäjää

Sun ilmeisesti täytyy ottaa laivamatka Tallinnaan :joy:

2 tykkäystä

Näköjään ollu sitte kohdennettua mainontaa. Laitan tän vastauksen tähän, vaikkei ketjun aiheeseen liity. Poistan jossain kohtaa. Kuvakaappauksen tilanteessa jos scrollaan vielä sentin alaspäin, toi mainos tulee koko näytölle. Ja niin käy 8 kertaa kymmenessä loppuun luetussa viestiketjussa.

Kokeiles painaa tuossa kuvankaappauksessa näkyvää oikean yläkulman rastia ja valitse sitten “älä näytä tätä mainosta”. Luulen, että sillä pääset tästä eroon.

Mitään videomainoksia ei pitäisi tulla. Googlen virhe tai uusi käytäntö. @ljpp ottakoon selvää, jos jaksaa.

Edit. Häiritsevistä mainoksista voi valittaa Googlelle tällä lomakkeella: https://support.google.com/google-ads/troubleshooter/4578507

3 tykkäystä

Täytyypä kokeilla. Oon meinannu niin tehdäki, mutta toi on sen verta miellyttävä ja mulle sopiva mainos, että jos tilalle tulee joku oikeesti ärsyttävä, ni suunta on huonompi.

Nyt oon kaks kertaa estäny sen Tallinkin mainoksen, silti se pyörii vähä väliä mun ruudulla. Pitäisköhän varata matka vai valittaa Googlelle…

1 tykkäys

Jatka vaan klikkailua, mulla tullut jo parikymmentä kertaa eikä loppua näy

En löytänyt tätä mainosta Googlen valikkohelvetistä - liekö loppunut kuun vaihteeseen? Varmuuden vuoksi estin kourallisen muita Eckerön mainoksia, vaikka niissä ei kyllä (tietokoneella katseltuna) näkynyt mitään video- tai interaktiivista ominaisuutta.

Eckerö on ihan hyvä laivayhtiö kyllä jos Viroon on menossa. @pieni_m otsikossa tulee Tallink ja leipätekstissä Eckerö. Kumpi?

Pyydän laittamaan kuvankaappauksen jos tätä vielä esiintyy.

1 tykkäys

Eckerö. Tallink oli vain moden sekoilua. :neutral_face:

Mulle tuli tätä puhelimella eilen. Pari kertaa kun päivitti sivun, mainos ilmestyi ketjun loppuun. Minulla ei mainos kuitenkaan hypännyt koko näytölle, kuten aiemmin tässä ketjussa on raportoitu (jos “koko näytön” oikein ymmärrän). Oikeastaan ainut häiritsevä osuus mainoksessa oli liikkuva kuva, IMO.

Nyt en kuitenkaan saa mainosta esiin.

1 tykkäys

Ei näy tietokoneella videota. Iphone 8 ja Discourse-sovelluksella. Otan kännykällä kuvan seuraavalla kerralla, mutta tuola se on ketjun kolmannessa viestissä. Siitä ku rullaa alaspäin pari senttiä, video alkaa pyöriin koko kännykän näytöllä. Oon blokannu sen kännykällä nyt ainaki 10 kertaa.

Tuossa varmaan on villakoiran ydin eli onkohan bugi Discourse -sovelluksessa?

Ketju suljettiin automaattisesti 10 päivän kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.