Jep, hatunnosto sekä Tapparalle että Ex-pelaajille. Huima ryhmä. Toivottavasti kaikki noista paikanpäällä.
Itse päätin tuon listan nähdessäni, että paikanpäälle on päästävä. Vaikka olenkin vasta 01:00 aikoihin takaisin kotona.
Jep, hatunnosto sekä Tapparalle että Ex-pelaajille. Huima ryhmä. Toivottavasti kaikki noista paikanpäällä.
Itse päätin tuon listan nähdessäni, että paikanpäälle on päästävä. Vaikka olenkin vasta 01:00 aikoihin takaisin kotona.
Paljon hyvää! Viirinnosto hoidettiin tyylillä, esittelyvideo on paljon parempi kuin viime kaudella, valomainoksia hyödynnetään paremmin kuin koskaan muuhunkin kuin mainoksiin ja sokerina pohjalla nolo Rullatpyörii on jätetty pois ![]()
Toki vielä on pitkä matka Nhl-tason tapahtumaan ja se vaatinee uuden hallinkin ensin, mutta mielestäni eteenpäin on menty!
Jos vielä tuosta valotaululla pyörivästä maalia, Tappara -leikistä päästään eroon, olen iloinen.
Läpsyttimet voi myös hävittää.
Maksettu mainos. Toki toivoisi, että mainostaisivat muulla tavalla.
Värivaloa oli tullut lisää. Kaikkien katsomon sisääntulojen yllä olleet pahvimainokset oli korvattu valotauluilla ja e parven alareuna oli koko matkalta näyttöä.
Petyin raskaasti kun rulla ei pyörinyt
Ei pyörinyt rullat ei. Panchon paitatykki sen sijaan sai paidan jäämään hallin kattorakenteisiin! Pitää seurata, että mahtaako se olla läpi kauden siellä vai käykö joku hakemassa pois ![]()
Mikä oli pelaajaesittelyn biisin nimi?
Fall Out Boy - Centuries
Biiseistä puheen ollen. Mitä Antti Tuisku tekee soittolistalla, sitäkö ratkaisuhetkillä nykyään kuunnellaan. ![]()
Enkä mää olis twerkkaamistakaan halunnut kuulla.
Nousi siis paitakin kattoon tänään ![]()
Todettiin muutaman herrasmiehen kanssa hallin käytävällä ekalla erätauolla, että “ylivoima”-välkytys näissä uusissa valomainoksissa oli hieman häiritsevää… varsinkin sen kyseisen ylivoiman aikana. Valojen välkytys haittasi pelin seuraamista ainakin itsellä. Ehkä kyseessä oli jokin bugi ja valot jäi vilkkumaan vahingossa pelin ollessa käynnissä. Muuten uusille valoille ja niiden käytölle iso plussa.
Sitten meitä oli kaksi.
Koko kesän olen odottanut sitä kun Rullappyärii!
Ei pyörinyt tänään, toivottavsti pyörii lauantaina.![]()
Saman totesin myös. Ainakin katsojana tuo valojen välkkyminen häiritsi seuraamista, ainakin alariveillä. Väkisinkin tuli mieleen, että häiritsikö valojen välkytys myös pelaajia, ainakin yv oli tänään kehnon näköistä.
Taisi olla vain ensimmäisellä ylivoimalla ne välkkyvalot. Tajusivat ilmeisesti toimitsija-aitiossakin, ettei kovin hyvä idea. Myöhemmillä ylivoimilla taulut olivat pimeinä ihan kuten muutenkin pelin aikana.
Nyt oli loistavat musiikit ja valohommelit pelaajaesittelyssä. Iso plussa, alkaa olee vähä änärimeininkiä!
No ei nyt kuitenkaan palata takaisin Hakametsän syntyaikoihin. Ne ajat menivät jo…
Ihan hienoja uudistuksia nuo mielestäni ovat.
Kaikki LED mainostaulut olivat koko illan pois päältä. Syyksi ilmoitettiin palvelimen rikkoutuminen (eräs ulkopuolinen palveluntarjoaja), eikä niitä saatu toimimaan yrityksistä huolimatta. Vika oli Hakametsän ongelmia paljon laajempi.
Asia koski tietenkin useita sponsoreita, ja tänään Tappara pahoitteli tilannetta Mikin johdolla ja tarjosi tiettyä korvausta tilanteessa.
Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka laajasti tuo mainosledien toimimattomuus huomattiin. Huomasitteko, vai oliko jopa hienompaa ilman?
Joo huomasihan täällä moni muukin tuon ledihässäkän.Mulle sama toimiiko ne vai ei mutta kysäisenpä kenen allekirjoituksella “tiedät” ledihomman olleen ulkopuolisen palveluntarjoajan vika? Saatika kerrot Mikin tarjonneen korvausta?
Liputtaisin tuollaiset huhut samantien mutta jos haluat jatkaa tietolinjaasi niin anna mennä vaan.
Syyttäisin aurinkomyrskyjä.