Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Syyttäisin aurinkomyrskyjä.

2 tykkäystä

Kyllähän noiden ledien sammumisen huomasi heti kun pelil lähti käyntiin, hallista oli asteen pimeämpää. Mainokset eivät pyörineet, mutta ainakin yhdellä Tappara ylivoimalla se “YLIVOIMA” -teksti niissä välkkyi.

Kerottiin eilen Kirvesklubilla, jossa minun lisäsi muitakin sanotaanko nyt vaikka samaan kategoriaan kuuluvia.
Tänään sain Leinoselta sähköpostia, jossa asiasta kerottiin lisää.
En laita postia tänne kaikkien nähtäväksi, ja syy miksen kaikkia yksityiskohtia täällä kerro nimineen päivineen on ettei se minulle kuulu.
Kerroin tuon yleisluontoisesti ja kiinnosti kiinnitikö yleisö huomiota asiaan. Eli sinä ainakin huomasit.
Minua siis kiinnosti ettei Led-taulut olleet toiminnassa.
PS. Jos vielä epäilet huhuksi ja uhkailet lipulla, lähtee täältä samoin lippu sinnepäin, syynä asiaton ja huonosti perusteltu kirjoitus.

4 tykkäystä

Sain korvanappiini tiedon että nuo taulut ovat Ilveksen. Maksaako tappara siis ottelutapahtumassa vuokraa noista vai kuittaako Ilves vanhoja velkojaan niillä?

Korvanapissa toiminta häiriö… Mil rahalla ne olis saatu? Viimekaudella tulleet mainokset on Tapparan. En äe kyllä mitään syytä miks Mikki olis suostunu diiliin et maksettais Ipalle mainoksista.

No tämä tieto nyt kumminkin tuli kissanmaankadulta joten lähempänä totuutta kuin esittämäsä arvailut.

Vai olisko näin että nyt hakametsän led mainokset on puoliks hommattu ja kumpikaan ei maksa mitään kenellekkään?

Koska mulla on siihen asti ollut tietoa kun tuo valotaulun alla oleva ympyrä on tullut. Ja ne on Tapparan omistuksessa ja Ilves on maksanut tähän asti niistä vuokraa.

Kyllä itse ainakin viime kaudella aikana kuulin luotettavasta että Tappara on nimenomaan maksanut nuo valomainokset halliin. Ja Ilves on maksanut vuokraa, jos on maksanut :smiley:

1 tykkäys

No noista uusista yksi on mun kausaripaikan kohdalla ja entisen ohuen kaiteen kohdalla on 20-30 cm leveä vaneritaso. Tämä aiheuttaa sen että jos haluan nähdä maalille niin joudun kurkottelemaan eteenpäin. Purnasin tästä hiukan toimistolle ja sain vastauksen että mainokset on Ilveksen ja että muutkin ovat asiasta antaneet palautetta. Kerrottiin myös palautteen menneen naapuriin ja toivottiin että Ilves ryhtyy toimenpiteisiin.

Väärä tieto. Pari kautta sitten Tappara niitä teetti, mutta naapurilla ei ollut varaa ostaa, ja tämän vuoksi toisesta päästä niitä puuttuikin. Nyt homma (lähde toimisto) on parantunut ja Ilveksen kanssa neuvottelut ovat paremmalla tolalla. Siitä kaiketi johtuu että nyt ovat loputkin vaihtuneet.

Et jaksanut lukea ketjua loppuun asti?

Eiks siellä ole nyt jotain uusia led-mainoksia?

2 tykkäystä

Oon muutaman vuoden kironnut että mikä tuossa lippuhommasa on ideana. Eihän tuota logoa nää kukaan. Miksei sitä pidetä kunnolla että se näkyisi edes jonnekkin päin katsomoa.

1 tykkäys

Aika jännä, että Foodwest(?) mainostaa Ilves-smoothieita Tapparan pelissä.

Jep tuollainen tumma hautajaislippu. Tuon tilalle voisi kyllä jotain muuta keksiä

Näkyyhän tuo pääkatsomoon mutta mä oon kokenut tuon sellaisena “muistilappuna”. Kun pelaajat luistelevat jäälle, he näkevät melkein väkisin sen minkä puolesta heidän tulee taistella.

2 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan otteluohjelma 2017-18

Jääkiekon väkivaltaisuus on viime vuosina ollut paljon tapetilla ja nyt taas taklausten kautta. Tappeluiden paheksunta on vuosi vuodelta hyväksytympää. Pelistä halutaan perhekelpoista ja sisäsiistiä.

Tätä vasten onkin mielenkiintoista, että alkushown uudella videolla näytettään jotain kärhämää 80-luvulta ja sitten vielä kun Repo mättää turkulaista turpaan niin että nuppi tutisee. Itseäni ei häiritse, mutta mielenkiintoinen valinta.

3 tykkäystä

Kävin tutustumismatkalla Jokerien Khl-pelissä. Täytyy kyllä sanoa, että hieno on tapahtuma! Toki eihän Liigaa / Khl voi verrata kun toisessa on rahaa “rajattomasti” käytössä :slight_smile:
Mutta pari huomiota:

  • Alkulämmittelyn aikana videotaulu käytössä johon kuvaajat poimivat pelaajie “lähikuvaan”, Kuva seuraa pelaajaa aina jonkin aikaa ja samalla taulussa pyörii kyseisen ukon tilastot kaudelta.

  • Katkoilla ei tule mainoksia ollenkaan. Katkot käytetään tunnelman nostatukseen… yleisössä kiertää “juontaja”, Amanda soittaa levyjä, videotaululle poimitaan yleisöstä porukkaa “näytille”.

  • Videotaulun kuvasta saa selvää, kiekon erottaa jne. On kuin TV:tä katselisi.

  • Kentän toisessa päädyssä koko päädyn mittainen anniskeluravintola, josta saa katsella pelin ihan pleksin takaa.

  • Tanssiryhmällä oma esiintymislava

  • Paras kaikesta oli toki alkushow joka projisoitiin jäähän: Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.

6 tykkäystä

Olis niin kuin lastenlauantai Jukurit pelissä, mutta missähän olis vähän infoo / aikataulua, missä olis mitäkin? Ainakin ennen on ollut, että missä hallin osassa on temppurataa sun muuta, nyt vaan “pelissä mukana” ja ottelu alkaa klo 17…