Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Tuo Frameryn rahamainos pilaa koko alkushown. Se koko meno katkee siihen Frameryn kohdalle.

1 tykkäys

Pelin päällikkö - > fanit. :+1:

9 tykkäystä

Mikä vika aalloissa on? Varsinkin, jos se saadaa viritettyä yleisön parissa ihan spontaanisti (tänään tuskin oli näin, en ollut hallilla).

Junnuna oli ainakin ihan parasta, kun pääsi aaltoon osallistumaan.

17 tykkäystä

Juu, aallot ei kyllä kuulu. Mutta toista se on näiden potkupallosta apinoitujen ”chänttien” tuominen jääkiekkoon. Ne kummiski kuuluu, vaikka eivät olekaan aiemmin kuuluneet.

TV:n perusteella hyvä meno oli tänään.

Pienenä sivuhuomiona tuli huomattua että oli TPS-fanitkin mukana tuossa aallossa :slight_smile: Ei kaikesta tarvi kuitenkaan mieltänsä pahoittaa.

6 tykkäystä

Tähän keskusteluun ei pysty edes IS tai Ruutu+. Kuuluvatko aallot suomalaiseen jääkiekkoon?

1 tykkäys

Eivät olleet mukana

Itse tykkäsin aallosta… ja Domikin kehu kuinka hienoa oli nähdä aalto Hakamettässä. Kelpaa mulle.

13 tykkäystä

Ainakin toisella kierroksella olivat kun huomiota kiinnitin juuri heihin :slight_smile:

1 tykkäys

Juu ekalla kiekailla eivät kaikki lähteneet, mutta tokalla melkein kaikki. 2½ kierrosta tais aalto mennä melko yhtenäisenä.

3 tykkäystä

Aalto pyöri tasan 3,5 kierrosta ja päättyi vaihtoaitioitten takana. TPS-päädyssä meni vain alarivit, kun taas toisessa päässä seisomakatsomon mukanaolon huomasi mahtavasti.

No uskottele itsellesi mitä tahdot. Se siitä sitten.

Minä olen katsonut samaa peliä @Messi 'n kanssa.
Ihan tarkkaan en tosin huomannut mihin tuo aalto loppui kun peli jatkui ja seurasin sitä.

1 tykkäys

Hämmästyttäviä kuvia perjantain jumalanpalveluksesta.

2 tykkäystä

Se oli se oranssitakkinen kannattaja siinä 8 rivillä Tapparan aitoin takana, olisko ollu jotain paikalla 812.

2 tykkäystä

Nää “joraushetket” mainoskatkoilla on kyllä vieneet myötähäpeän aivan uudelle tasolle.

23 tykkäystä

Lapset varmaan tykkää mutta tuskin kukaan muu.

3 tykkäystä

Vahvasti sanottu. Paljon on vuosien varrella nähty. Kuka muistaa vielä joka erässä kerran soitetun Tapsu-laulun?

1 tykkäys

Tämä toistaa Tapparan ottelutapahtumakaavaa eli keksitään joku tämmönen sinäänsä ihan ok idea mutta sitä käytetäänkin sitten seuraavat kolme vuotta. Eli saisi vähän olla varitaatioita mm. sisääntulon rumpumiehissä ja tulimiekkailijassa, karaokelavassa jne.

2 tykkäystä

Sanono ne siinä vielä jtn ”Sinioranssit näyttää mallia?”