Sanono ne siinä vielä jtn ”Sinioranssit näyttää mallia?”
Tää show on kyllä ihan helvetillistä myötähäpeää aiheuttavaa paskaa. Voitaisko tää lopettaa?
En mäkään niistä twerkkausjutuista välitä, mutta ne on selkeästi suunnattu junnuille, kun vain junnut siellä joraa ja däbbäilee Tapsun kanssa. Näistä tyypeistä kasvaa niitä 2030-luvun Tappara.co:n neganiiloja ja posipaseja. Ehkä joskus voidaan vetää aikuisempaan makuun mosh-pit-taukojumppa.
Juu oli kerran kaks ihan hauska, nyt menee jo pakottamisen puolelle.
Aaltoja on Hakametsässä pyöritelty ainakin 30 vuotta, satunnaisesti. Sen kauemmas en muista. Jossain IFK pelissä vierasfanit osoittivat suuruutensa ja vetivät hirveällä draivilla kun heidän kohdalleen tuli.
Että voisimpa sanoa niiden kuuluvan. Hauskempaa on tietysti kun lähtevät spontaanisti, yleensä jostain innokkaasta pienestä porukasta.
Aalto oli aluksi ihan ok, spontaani juuri. Jos sitä ruvetaan joka pelissä mainoskatkohessun toimesta väkisin laittamaan kiertämään niin voivoi…
Olen kuullut tarinan, että aaltojen maailman ennätys on tehty Hakametsässä Mansester Broilersin pelissä. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Mikä oli mummorullaan iskenyt, kun ei pyörinyt kertaakaan, vaan jostain syystä yritettiin saada tamperelaisia joraamaan spontaanisti katsomossa?
Turun pelissä oli dancecam ja kisscam. Vähän menee jenkkityyliin eikä ittee niin kiinnosta. Se on toki vähän niin ja näin jotkut tykkää ja jotkut ei. Niistä sai jotain palkintoja jotta yritettiin saada fiilistä porkkanalla.
Lämäyskisas oli siellä kolme jortsua josta vipa oli kännis ku käki.
Ei mun mielestä tartte mitn erikoista taukojumppaa tai fiilistelyä. Peli näyttää suuntaa ja pelaajat herättää katsomon ja toisinkin päin.
Hietanen voisi hoitaa keväisin työkuvionsa aina niin, että pääsisi Hakametsään laulamaan Maamme-laulun. Eilinen Raappanan ujellus ja venyttely oli aivan hirveä esitys. Jatkossa vain Jenkeissä nämä kansallislaulun omat tulkinnat.
Maamme-laulun sopivuudesta suomikendopelin alkuun voi olla montaa mieltä, mutta kyllä se tulisi laulaa kokonaan. Eikä Kärpät ole edes mitenkään pohjoisessa, paitsi tietysti Oulu sijoittuu kartassa pohjoisempaan kuin Tampere.
Mun puolesta Maamme-laulu voitaisiin laulaa vain finaaleissa. Ja eikös Oulu ole osa Pohjois-Pohjanmaata? Eli ei nyt kovin korkealla. Mutta onhan ne hienosti ottanut mukaansa koko Pohjois-Suomen.
En tiedä lukeeko muuan J. Uitus kenties tätä palstaa, mutta muistan muutamalta aiemmalta kaudelta nämä pahviset kypärät, jotka ko. kiinteistönvälittäjän isännöimissä peleissä oli yleisölle tarjottu. Ne olivat mun mielestä hauska ja erityisesti lapsia innostanut lisäviihdyke itse otteluun. Toivottavasti niitä nähtäisiin katsomossa vielä tänäkin vuonna.
Meillä on niitä vieläkin pari kaapissa ja muksut istuu ne päässä kun kotisohvalta katsotaan pelejä.
Paras mainospaikka, ainakin jäi mieleen J. Uitus ja mainokset tallella.
Maamme laulu. En ota kantaa tarvitseeko sitä laulaa, mutta kun se lauletaan, on se syytä laulaa arvoisellaan tavalla. En ota kantaa siihen, että pilaako joku taho sen vai ei.
Laulajista Pentti Hietanen on ollut Hakametsän Kuningas. Muutkin osaa, mutta Pentti asettaa riman vähän turhankin korkealle muille. Saako soveltaa? Ei liikaa, ei missään nimessä.
Ottaisin Pojan (Mikko Töyssyn) laulamaan tämän, koska hän osaa laulaa. Ei tietenkään Hietanen, mutta tässä tulisi sellainen mediakortti mukana. En jaksa selittää, osa ymmärtää mitä tarkoitan. Vinkki = Poika.
Harmi vain, että Mikko taitaa olla Ipan mies.
Meillä myös pari säilössä. Meinasin laittaa viime lauantaina Turkuun päähän.
Minä nostan Hietasen likat kyllä täysin Penan rinnalle Maammelaulun suhteen.
Ei jää likkojen esiintyminen yhtään hunommaksi.
Pohjoisen Pena kyllä vetää kovempaa ja pidempään.
Siitä sitten vaan valitsemaan laulajia tulevan vastustajan mukaan.
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018
46 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Tappara jakaa 5000 oranssia pyyhettä katsojille 19.4.2018
Voisiko tuon Final riffi -homman ottaa pois tuosta mainoskatkoilta? Omasta mielestä aivan järkyttävä. Joku kiekuu mikkiin ja koko muu halli on vaan hiljaa.