Hakametsän katsomokartta

Olen etsinyt Hakametsän katsomokarttaa (paikkakohtaista) jotta voisi tarkastella mistä katsomosta ja katsomonosasta katselisi kausikorttipaikkaa. Sattuisiko kukaan tietämään mistä tällaisen kartan löytää. Googlettamalla ei tahtonut löytyä…

Tämmöisen löysin pudotuspelien aikana, kun piti tarkistaa mihin olin irtolipun ostanut. Klikkaa katsomon nimeä ja pääset katsomaan jakkaroita.

Mitään reaaliaikaista katsomokarttaa, josta näkisi kausikorteille varatut paikat, ei taida olla olemassa. Eli “joudut” käydä “neuvotteluja” toimiston kanssa. No, siis mä tein niin, että ostin kausikorttini joskus sillä tavalla, että kauden lippujen tultua myyntiin menin viimeiseen kotipeliin ja sillä tavalla löysin sen paikan, jonka sitten pistin kausikorttipaikaksi.

Noi kuvat voisi melkein ottaa tuolta talteen. Voiskohan ne melkein tänne pölliä @ljpp?

Mulla on muutenkin ollut unelmana, että tekisi sellaisen valokuvagallerian, jossa olisi katsomoista otettu valokuvia kentälle päin, niin näkisi vähän, mitä näkee miltäkin paikalta.

Kiitos! Tuo auttaa paljon!

1 tykkäys

Joo, näin se menee. Tuo idea “lainaamisesta” tänne on hyvä…

Älä pölli!
Uskon että täältä löytyy riittävästi tuoreampiakin kuvia porukalta, kun vaan kysyt kauniisti.
Saattaisi olla oikeata väriäkin kentällä.:wink:

Vastaava katsomokartta on jäähallin lipunmyynnin seinällä. Tosin nyt sinne ei pääse. Mahtasko hallin käyttöpäälliköltä saada moiset kartat?

Tossa on kans kartta.

http://www.tappara.fi/liiga/info/

Mietiskelin tässä kausikortin ostoa punnitessa, että olisi mukavaa vaihtelua hommata paikka sen ainaisen C-katsomon sijaan sivumpaa. Näkisi peliä vähän eri perspektiivistä.

Kannattaja-kausari otan ehdottomasti, joten vaihtoehdoiksi jäävät A-B -katsomoiden alimmat tai ylimmät rivit. Kyllä mä melkein ympäri hallia olen paikkoja kokeillut, mutta onko jollakulla kertoa kokemuksia A1-katsomon 5-6 riveiltä? Näkeekö koko kaukalon hyvin? Ovatko aitiot tiellä? Muuta mainittavaa? Viedäänkö nämä paikat nopeasti käsistä?

Mulla oli viime kauden paikka riviltä 6 A1:ssä. Kuollut kulma jää toisen pään vasempaan laitaan. Lisäksi alariveillä olevat nousee usein seisomaan kun hyökkäys valuu tuonne toiseen päähän, koska heidän näkökenttänsä on istuen vielä heikompi. Katselin tilanteet silloin usein taululta, kun kiekko jäi “väärään” päähän pyörimään.

Summa summarum, kaksi erää erittäin hyvä paikka, ja toisessa erässä huono. Kävinkin usein toisen erän katsomassa seisomapaikoilta tangolta. Itse en jatkanut tuolla paikalla.

3 tykkäystä

Kertokaas amatöörille, mitkä olikaan ns. parhaita paikkoja e-katsomoissa? Oliko esim noilla e2:sen reunapaikoilla kaide tms edessä että esim 2-3 rivit parempia?

Ite ainakin tykkään joko rivistä 1 tai 4.

4 tykkäystä

Parhaat rivit on 1 & 4-rivi. Ykkösrivissä voi haitata katsomoaidan pystytolpat ja nelosrivissä pitää katsoa aidan vaakaraudan yli.

3 tykkäystä

Kuulostaa täydelliseltä. Siitä taitaa tulla siis vakimesta minulle, mikäli ne ovat yhä alennuspaikkoja.

Liittynee tähän ketjuun, missä kohti hallia on Deleten parhaat paikat?

A-katsomossa jonkun aidan takana.

Niin näyttää olevan pitkä rivi tauluja roikkumassa, tuumakooksi arvioisin 28-32". 7kpl yhteensä

B2 pelaajakäytävän päällä on deleten parhaat paikat.

E:korjaan ei ole pelaajakäytävä vaan se käytävä mitä tuomarit ja toimitsijat käyttää. Pelaajakäytävä on A puolella.

2 tykkäystä

Olisimme lauantaina ekaa kertaa tulossa Hakametsään. Onko B1 tai B2 katsomon kolmen ylimmän rivin paikolta pahojakin näköesteitä kun lipussa sellaista lukee??

Jäälle pitäisi nähdä kyllä hyvin, mutta mediakuutio jää varmaankin yläpuolella olevan E-parven taakse piiloon.