Hakametsän katsomokartta

Aivan, tarkoitin niitä kahta ylintä riviä. Onko ne nyt sitten rivit 18-19 B-puolella. A-puolella taisi ylin kunnon rivi olla 16.

Joo B katsomossa 18 ja 19 rivit ovat siellä tavallaan omissa loosseissaan liian pienillä korokkeilla, jolloin “alemman rivin” katsojat ovat oikeastaan suoraan edessä.

Onko tuo C3 ja sen neljä ekaa riviä mistään kotoisin?
Näkeekö niistä pelin hyvin ja onko muita huomioitavia asioita siitä?

Olen menneinä kausina tykännyt väljissä CHL-peleissä testailla eri paikkoja sen mukaan missä on tyhjää. Tykkäsin että C2:n ekalta riviltä, aivan pleksin takaa, oli hieno seurata kulmavääntöjä jne. mutta toisen kenttäpään tapahtumista ei kyllä saanut oikein mitään selkoa. C3:n alemmilla riveillä saattaa olla sama vaara.

3 tykkäystä

Näkeekö riviltä neljä hyvin, vai onko siinäkin haasteita nähdä toiselle puolelle?

Jos suinkin mahdollista niin ylemmiltä riveiltä tai sitten ekalta riviltä.

1 tykkäys

Sanoisin että rivi 8 ja siitä ylöspäin jos haluaa saada pelistä kokonaiskäsityksen.

3 tykkäystä

Oliko vaihtoaitiot A vai B katsomo?

A-katsomo.

1 tykkäys

B1, B2, B3 ihan ylimmät rivit (18&19) , 23e kpl/aikuinen, onko näköestettä tms, kun ovat puolet halvempia kuin hiukan alempana olevat?

Lippukategoria 10.

Aiheesta on keskusteltu aiemminkin, ketjusta löytyy vastauksia.

2 tykkäystä

Kiitoksia, enpä nopealla vilkaisulla huomannut.

Muistatko @Tapparaforever oliko millainen näkyvyys? @Andy ja @Kask Ilmeisesti suosittelevat jättämään välistä?

Kyllä sieltä silloin ihan suht hyvin näkyi. Aika piippuhyllyllä tosin oltiin. Mutta ei ollut mitään esteitä kyllä.

2 tykkäystä

Itse en menisi niille paikoille. Varsinkin ne kaksi ylintä on sellaisia että ainakin paikallispelissä homma meni seisomiseksi jos jotain meinasi nähdä.

2 tykkäystä

Taidettiin olla kolmaanneks ylimmällä rivillä.

2 tykkäystä

Kaksi ylintä riviä ovat tosiaan puutteellisesti korotettu, joten edellä istuvien päät blokkaavat näkyvyyden kentälle.

1 tykkäys

Riviltä 17 näkyi peli varsin hyvin. Mediakuutiosta ei näkynyt kuin kello, mutta se riitti mulle.

Kaksi ylintä näytti kyllä olevan liian alhaalla, että olisi seisomiseksi mennyt.

B2 vas Riviltä 17 kausari neljättä vuotta.
Ei mitään vikaa.
Hintalaatu-suhteeltaan hallin parhaat paikat (irtolippu 23€)

Rivit 18 ja 19 ihan kuraa. Ei näe mitään.

2 tykkäystä