rizka
Marraskuu 12, 2020, 2.59pm
1671
Näköjään tämmöinenkin ketju tullut avattua, niin pistetään tänne kun on kerrankin positiivista sanottavaa helsinkiläisistä. Ensinnä sellainen, että täällä Helsingisä huomaa kuinka Tappara on kaikkialla. Kun menen paikalliseen, siellä on enemmän Tapparalaisia kuin Hifkiläisiä, saati Jokerien kannattajia ja minä olen ainoa joka on Tampereelta, tai edes Pirkanmaalta. Yksi on Porin läheltä, toinen Turun. Sitten on Päijät-Hämeestä ja Kymenlaaksosta + ne lukemattomat helsinkiläiset jotka salaa Tapparaa kannattaa.
Ostin kuukausi sitten Tapparatakin, se on ihan saakelin hiano. No pari viikkoa sitten päätin lähteä ulkoiluttamaan sitä ensi kerran. Jumankekka kävi mummut kuumina, kaikki kehui kuinka komea, nuorekas, klassinen, hieno mun rotsi on, siis rotsi eli takki, ei sisus. Yksi sanoi että on kulttuuriteko pitää takkia. No ei tässä vielä kaikki, kävin kaupassa vielä myöhemmin ja kotiin kävellessä Woltin lähetti ajoi pyörällä ohi, vilkaisi taakseen ja pysähtyi. Kysyi, että anteeksi herra, onko nälkä? sanoin että ainahan mulla. Mulla olis yksi ylimääräinen pizza jos kelpaa? no totta maar kelpasi. Lähtiessään lähetti vielä huikkasi että Hieno rotsi!!
Että osataan täällä Helsingissä hyvyyttä ja kauneutta arvostaa kuitenkin.
Mä käytin kesällä Pirkanmaalla arkivaatteena T-paitamallista Tapparan CHL-paitaa aika usein. Yhden kerran tultiin kehaisemaan kuinka komea paita on. Arvaatteko missä? - Häijään K-marketissa tietysti .
Edit. Kaverini, joka on kova Ilves-fani, imi hymyä pyllyyn vieressä.
5 tykkäystä