Hauskoja juttuja ja tarinoita

Siellähän on koko Hockey Night -kööri koolla tänään.

Tuli mieleen juttu 90-2000 taitteesta. Pelattiin jotain rupusarjaa ja kauden päätösturnauksen jälkeen soitin Maikkarille ja kysyin Saukkosen numeroa nätisti. Sain numeron ja soitin Saukkoselle. Kaveri oli kotonaan aamutouhuissa, äreä vauva sylissään.

Esitin asiani hällekin nätisti ja Saukkonen suostui. Olin sitten seuraavalla viikolla kesken työpäivän VHS-kameran kanssa Ilmalassa ja paikalla oli Saukkonen, Rono ja Linkku oransseissa takeissaan. Olin lähettänyt Saukkoselle joka tyypin scriptit etukäkeen ja nää veti ne mun kuvatessa.

Meidän turnaus kuvattiin (paska VHS-laatu) ja mä amatöörinä editoin turnauspätkää tuntitolkulla ja leikkasin ja liimasin niitä Hockey Night-kommentteja turnauksen välille ja loppuun.

Tuli sitten kauden päättävä saunailta ja siellä piti katsoa turnauksen tallenne. Oli äijillä haavit auki, kun heitä kommentoitiin oranssitakkien toimesta omilla nimillään. Kenen rannetta kehuttiin, toisen nopeutta ja etc. Meidän kassari oli ollut joskus hetken Tapparan edustuksessa kolmoskassarina ja oli melkein kyynelissä, kun Linkku aikalaisenaan “muisti” kassarin SM-Sarjasta. :joy:

Paljon vaati työtä mutta videon vastaanotto maksoi palkan aherruksesta.

Kiitos vaan Saukkoselle ja kumppaneille jos jostain kuulette kiitokseni. Reilusti tehty, veloituksetta urheiluhengessä.

32 tykkäystä