Hauskoja juttuja ja tarinoita

Hiukan kaipailtu kunnon kokkipataa ja ilmeisesti Gigantista olis aika hyvän saanut. Mutta hiukan oli hinnat yli budjetoidun, joten jäipä tarjoukseen tarttumatta. Odotellaan sitä Black Friday -kampanjaa, laskuvaraa nyt ainakin on. :wink:

Wanha kunnon Aromipesä vaan hankintaan. Voittaa moiset tuotteet mennentullen :smiling_face::+1:

3 tykkäystä

Kysymysketjussa oli juttua Veltto Virtasesta. Tuli mieleen tarina rapsakan 40 vuoden takaa.

Dr. Feelgood oli esiintymässä Ylioppilastalolla Tampereella. Veltto toimi Lämppärinä. Velton esiintymiseen kului vähän poikkeuksellisia temppuja. Tuolloin Veltto meni lavan alla oleviin rakenteisiin ja jäi tietysti jumiin. Dr. Feelgoodin kaverit oli ihmeissään, kun lavaa piti vähän purkaa ennen kuin Veltto saatiin pois.

Jotenkin sopii tyyliin että juuri Veltto jäi sinne jumiin.,

11 tykkäystä

Kaveri kertoi joskus että vanhalla työpaikallaan joku oli mennyt pomon toimistoon ja kysynyt palkankorotusta. Oli kuulemma melkoista juoksujalkaa juossut ulos toimistosta, kun pomo oli alkanut heittelemään häntä kolikoilla.

Vähän samanlainen juttu serkusta. Serkku pelasi jalkapalloa Kajaanin Hakassa ja teki töikseen rakennuksilla raudoittajan hommia. Pomona hänellä oli Kajaanin Pallon maalivahti mitä vastakkain serkku oli monta kertaa pelannut.
Serkku meni kerran tämän pomon koppiin kysymään palkankorotusta.Vähän ajan päästä hän tuli kopista ulos ja potki kiukkusena kiviä saappaillaan. Työkaverit arveli ettei jätkä saanut palkankorotusta ja kysyivät, että mitäs sinä sille pomolle sanoit. Sanoin että " jumalaut, silloin kun sinä oli KaPan maalissa meni kaikki läpi ja nyt ei mene mikään"

8 tykkäystä

Olen tässä pitkään ihmetellyt miksi monet jäävät kaupan pikakassalla odottamaan, että pääsevät leimaamaan kuittinsa poistuessaan portista. Viisi ihmistä jonossa ja jokainen odottaa sen 5 sekuntia, että portti ehtii sulkeutua edellisen jälkeen kunnes pääsee hieromaan 10 sekunniksi omaa kuittia laseriin, että portti taas avautuisi. Helposti ehtisivät mennä samalla oven avauksella kaikki. Samat tyypit varmaan punnitsevat erikseen myös jokaisen ostamansa kurkun.

4 tykkäystä

Hän memee ip kasdalle ja vetää kamat skanneriin, mutta ei päätä kauppaa. Menee portille ja odottaa, että kaveri aukaisee portin omalla kuitilla. Livahtaa ilman kuittia ulos. Siinä selitys.

4 tykkäystä

Ymmärrän toki pointin miksi moinen systeemi siellä on ja tarvitaan varoitusvalon lisäksi tuplavarmistus. Itse toki livahdan aina jonkun imussa, jos sattuu edellä olemaan. Kuitti on kyllä siinä hollilla ja tarvittaessa voin näyttää jos joku kysyy, mutta ei ole kysynyt. Tavallaan ihailtavaa lainkuuliaisuutta jäädä odottamaan, mutta itse olen sen verran laiska, että painelen vanhoilla vihreillä.

2 tykkäystä

Tapahtui tänään hauska juttu, kun olin päivystämässä Kalevan Prismassa meidän ensi kauden pelaajia, etenkin keskushyökkääjää.

Olin juuri kassalle menossa, kun vanhempi nainen oikaisi kärryineen eteeni. Ajattelin että nyt on kiire. Pariskunnan mies saapui paikalle ja totesi vaimolleen ”anna nuoren herran mennä ensin, kun on hänen vuoronsa”. Melko kivasti sanottu, kun itse olen kuuluisaa -61 vuosikertaa. Sanoin, pariskunnalle, että menkää vaan ensiksi.

Toinen mieleen jäänyt ikään liittyvä juttu sattui, kun oli kolmekymppinen. Työpaikalle juuri palkattu nuori reipas tyttö totesi minulle että ”olet hyvä tyyppi vaikka olet jo noin vanha”. Arvoitukseksi jäi oliko tuo kehu vai loukkaus.

Vaimo jostain syystä käyttää välillä tuota jälkimmäisen tarinan sanontaa sopivissa tilanteissa.:wink:

14 tykkäystä

Mä olen vuosikertaa -66 ja tällä hetkellä partaakin kuin Rikardilla ainakin värin puolesta. Tuli yhen työkaverin kanssa juttua eläkkeelle pääsystä (johon siis ikuisuus), niin kaveri tokaisi että ootko sä tosiaan niin vanha. Hän luuli mua ainakin kymmenen vuotta nuoremmaks… Tuli hyvä mieli. Tosin ryppyjä ei näy kun liikakilot silottaa sopivasti ne pois naamalta.

3 tykkäystä

Olin jouluna tuuraamassa serkun luona Pukkia, kun oikea ei juuri silloin kerennyt. Serkun miehen isä, varmaan siinä 50-luvun alkupuolella syntynyt, nauroi ääneen kun Pukin tamineissa hänelle totesin: “Jaha, nuoriherrakin on joutanut paikalle – siitä onkin aikaa!”

6 tykkäystä

Ai Messikään ei tuu Huuhkajiin :joy:

23 tykkäystä

Tämä päivä vaikutettu Mouhijärvellä ja onhan tämä täysin Tapparaa. Salessa tuli vastaan mies, jonka vaatetus oli täysin Tapparaa paaleasta varpaisiin. Joka toisella on vähintään Tappara-pipa.

5 tykkäystä

Olen nyt seurallut rottia, jotka lähtevät taloyhtiön roskakatoksesta pienen betonirakenteiden raon kautta naapuriyhtiöön.

Mikä neuvoksi? Urtsulla rako täyteen?

Ei paljon uretaani auta. Hetkessä syö rotat siitä reijän läpi. Taloyhtiön pitäisi tilata ensi tilassa paikalle ammattilaistuholaistorjuja. Kesällä ongelma vain pahenee.

5 tykkäystä

Ilmakivääri.

1 tykkäys

Piti ihan käydä kuuntelemassa Case Tapsun innoittamana, ei pettänyt tälläkään kertaa :laughing:

Tierätkö sä miltä tuntuu, kun miekka sivaltaa selkään?!

Juntunen käänsi sarjan! Eihän toimittajaa voi hakata aivan paskaksi!

Kakkospelissä tärkee toimittaja Mikko Juntusen todella paha loukkantuminen käänsi sarjan!

12 tykkäystä

Kyllä toi Tapsun tyrmäystuuletus pleksiä vasten kuuluu tähän ketjuun. Ihan uskomaton saaga koko homma ja nimenomaan hauska juttu, jos mikä.

2 tykkäystä

Nyt avautui paremmin @Kilo juttu, en muistanutkaan tätä episodia. :rofl:

Elämme Ilveksen juhlavuotta 2031 ja seura on kansainvälistynyt ja suunnannut isompiin liigoihin. Vanha logo ja nimi koettiin tunkkaiseksi joten perinteikkään seuran uudeksi nimeksi valittiin Tampere Maple Cats HC. Päivitetyssä logossa haluttiin vaalia perinteitä mutta tuoda se kuitenkin nykyaikaan.

51 tykkäystä