Hauskoja juttuja ja tarinoita

Kai tostakin joku saa vielä potkut koska suomi. :smiley:

1 tykkäys

Oliskohan sekotettu Kärppäsiin yhdellä p-kirjaimella?
Vahva mutu tuohon.

2 tykkäystä

Tuo Suomen keskimmäinen kassari myös hauska.

Tuo vitsihän oli jo siinä tuolla jossain ketjussa olevassa Nyroc City -sarjakuvassa: Oulun Kärpäset.

En mää vitsistä tiedä mutta itse käytän aika usein Kärppäset nimeä eräästä oululaisesta jääkiekkojoukkueesta.:zipper_mouth_face:

1 tykkäys

Tuolta löytyy Nyrok ja seinällä julisteessa Oulun kärpäset.

4 tykkäystä

FB kaverini Tökkärin Timon kynäilyä.

HERÄTTÄJÄT

Rimputirimputirimputi!

  • Haa! Ketäs täällä on ovikelloani rimputtamassa?
  • Hyvää päivää! Olisiko teillä hetki aikaa keskustella humalasta? Lukisisimme ja tulkitsisimme tämän mäyräkoiran kääreen sanomaa, pullojen etikettejä siteeraten.
  • Oi ja voi, nyt on vähän huono hetki, koska minulla on remontti kesken, sukukokous, teevesi palaa pohjaan ja kissalla on hepuli. Lisäksi olen juuri lähdössä.
  • Vaihtoehtonne D kuulostaa hyväksyttävältä syyltä, mutta tästä ovenraosta kysyn kuitenkin: pärjääkö ihminen mielestänne nykyisessä maailmantilanteessa yksin, ilman humalan apua?
  • Enpä tuohon osaa vastata, koska olen absolutisti. En usko humalaan.
  • Palaamme sitten joskus paremmalla ajalla. Tuossa Etiketti-lehti lukemiseksi, ajatuksia herättämään.
  • Kiitoksia paljon. Laitan sen samantien paperinkeräysläjään. Milloin muuten palaatte?
  • Viikon kuluttua, samaan aikaan.
  • Mainiota. Olen silloin suihkussa laulamassa aarioita.
  • Näkemiin.
  • Näkemiin.
4 tykkäystä

En muista milloin olisin nauranut näin paljon! :rofl: Kyseessähän on siis täysin huumorilla tehty video, joten kannattaa löysentää ranteita jo valmiiksi!

4 tykkäystä

Perjantaina tuli oltua Hartwallilla, kävelin hallin käytävällä Tappara-pipo päässä ja jossain kohtaa joku totesi mulle että “Tappara on ostojoukkue”. Kyseessähän oli siis Jokeri-fani. :joy:

13 tykkäystä

Vaalipäivän tunnelmiin

FB_IMG_1517243303041

4 tykkäystä

Vaalit ohi ja odotettu tylytys vastustajille Niinistöltä. Mikä tässä sitten on hauskaa, ei mikään, mutta kun katselin kotimme kohdalla olevaa julistetelinettä pisti hymyillyttämään. Kaikkien muiden juliste oli korjattu pois, mutta eikös sillä jököttänyt Paavon juliste, varmaan jätetty odottamaan seuraavia presidentin vaaleja!

20 tykkäystä
11 tykkäystä

Aurauskuski voisi vaikka todeta Obelixia mukaellen: hulluja nuo suomalaiset.

Kuskailin isäukkoa kun vielä ajokiellossa leikkauksen jälkeen ni näki tuttuansa ja keskustelu meni jokseenkin näin:
Isä: Morjens
Tuttu: Moi, mites menee?
I:Ihan hyvin
T:Onko jo klitoris mielessä?
I:Välillä
T: No sit oli leikkaus onnistunu
I: Kyl, morjens
T::Moro

:sweat_smile::heart_eyes:

9 tykkäystä

Tälle ei vaan löydy paikkaa. Mimmi jaksaa yrittää. Tämä on niin surkuhupaisa,että menee hauskan puolelle.

Ilari Johanssonin stand up keikkaa katselen neloselta. Kertoi jonkin balettijutun ja siinä näytteli kuinka ne balettitanssijat loikkii ja vaappuu lavalle ja totesi siihen että ihan kuin Kalpan puolustajat maalin edessä :grin:

1 tykkäys

Ilari, kuten muutama muukin standappari, aika usein naureskelee (meille) savolaisille. Se on niin helppoa, mennä siitä missä aita on matalin!
Tosin toi oli hyvä haku, suupielet käänty ylöspäin :+1:

1 tykkäys

No nyt meni väärin, ainakin näin Tampereelta katsottuna.
Kaikista helpoinhan meidän on Tampereella naureskella turkulaisten tyhmyydelle.
Koko maan laajuisesti sitten savolaisille varmaan naljaillaankin enemmän, mutta väitän että Tampereelta katsottuna Turku on ykköskohde.

3 tykkäystä

Se oli aika rohkee veto Ilarilta kun se taisi olla tuo keikka juuri Kuopiossa :slight_smile:

Ilari on ittekin alunperin Kuopiolainen, ni se huulenheitto “omasta heimosta” on hyväksytympää :blush:
Hyvillä stand up koomikoilla on ohjelmistossa valinnanvaraa heittää vähä eri vitsejä eri paikkakunnilla.

1 tykkäys