Tuonne mestisseurannan puolelle laitoinkin juttua, mutta tässä hetki sitten vasta aukes, että oon joskus ehkä jopa torjunut muutaman Palolan Ollin laukauksen
Yläasteen ruotsin opettaja palautti minut maan pinnalle aika nopeesti, kun en jaksanut opetukseen oikein keskittyä ja jutellin kaverini kanssa. Opettaja sanoi nimeni ja perään:
“Tyhjät tynnyrit kolisee eniten”.
Opin oleen hiljaa ainakin niillä tunneilla.
@raumalainen, onko se Virran Peksi taas ollut irti somessa. Muistan yhden aiemmankin tapauksen. Luulisi ymmärtävän, ettei tuolla ole päävalmentajalla mitään voitettavaa.
Virtahan kommentoi tasaiseen tahtiin facebookissa viestejä, edellisen kerran someen päätyi viime viikolla. Yleensä viesteissä on ihan hyvät pointit, mutta sen asian esittäminen sitten onkin todella huonoa.
Joo, tosin ei sitä hyvääkään pointtia kannata mennä Facebookiin esittämään. Virta ei kyllä turhia säästele.
Ja nyt mulla on mielikuva siitä kuinka Rautakorpi on liigan facebook sivuilla väittelemässä
Se oliskin jotain… Mutta ei kuulu asiallisen valmentajan ja seuran puuhasteluihin.
Juna lähti just liikkeelle Helsingistä. Konduktööri kertoi kuulutuksessa, että määränpää on Oulu.
Sen enempiä ajattelematta puhkesin heti buuaamaan.
edit-lisäys: Itse siis tietenkin matkalla Tampereelle.
Onkohan vanhemmilla joku tarina nimelle?
Edit. linkki muokattu.
Mistä tietää että on kevät? Tappara trappaa - muut viisikkopuolustaa.
Tai vastustajan kannattajat/valmentaja ulisee trapista kuinka vaikea se on.
Tänään tapahtui Kalevan Prismassa hulvattoman hauska juttu vähän ennen Tappara - HPK peliä.
Perheenisä nojaili kyyryssä ostoskärryihin joissa istuskeli pari pientä pojan viikaria. Prismaan tallusteli tyylikäs vanhempi herrasmies vanha Tapparan paita päällä, oikein Apu-lehden mainoksilla koristeltuna. Pelipaitaan pukeutunut setä hymyilytti pikkupoikia ja tämä käveli poikien luokse kysyen Olettekos Tapparan miehiä?
Poikien isä nousi etunojastaan ja osoitti college-hupparinsa rintamusta. Hänellä oli päällään Ilveksen huppari
No oliko ne Tapparan miehiä? Ne pojat?
Tarina ei kerro. Vanhempi herra häkeltyi väärästä logosta (ostoskeskus vilisi sinioranssia kansaa), nyökkäsi ja jatkoi matkaansa.
Naisleijonan komentti:
Mun on kyllä pakko sanoa, että en osaa sanoa mitä siinä tapahtui…
Pojasta polvi paranee. Olettakaamme, että oli.
@ProTappara kiertänyt veroja laillisesti ja paljon.
Toivottavasti käytät vastavuoroisesti sitten enemmän jotain Suomessa raskaasti verotettua tuotetta?
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Muisteluja Tapparasta vuosien varrelta
Töissä kuulin tänään kun erään kolleegan pojalta oli joskus kysytty että Tappara vai Ilves niin vastasi:
“Tapparaa en tunne, mutta Elvis on tosi hyvä laulaja!”
Salavat Julajevin kannattajalla varsin mielenkiintoinen lippis.
Raukkaparka ei tajua, että hän voisi katsoa kentälle, jos kääntäisi lipan eteenpäin.