Hauskoja juttuja ja tarinoita

Tää kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun. Köyhät kyykkyyn t. tipi! (Tipi = Lukon tj. Timo Rajala)

3 tykkäystä

Siitä kisajuomaa lätkästudioon, Lidlistä. :blush:

6 tykkäystä

Tää on vähän, että itkiskö vai nauraisko…

Heikkotasoinen Kanada.

Myös ingressi viittaa jakomielitautisuuteen.

7 tykkäystä

Taas sattuu ja tapahtuu töissä.:grin:
Ei Tapparabongaus mutta naapuribongaus tänään töissä.

Asiakkaalla oli jotenkin tutun oloinen nimi ja yhdistin nimen Ilveksiin.
Meillä on töissä yksi “vääräuskoinen” ja kysyin häneltä että onkohan tämä asiakas teikäläisiä. Nimi ainakin täsmäsi, mutta kun en tunne naapurin pelaajia niin piti kysyä oikein nuorelta mieheltä itseltään.
Juu, Joose Antonen Ilveksistä oli.
Tässä vaiheessa minä olin hereillä.
Meidän vääräuskoinen oli vikaa päivää töissä ja pyysin kohteliaasti että asiakas raapaisisi kaverille kesän toivotukset. Näin Joose Antonen sitten tekikin ja olisittepa nähneet kaverin naaman kun latasin terveiset hänelle käteen.:laughing:

Jaa niin se hauska juttu…
Meillähän on töissä Tapparakello seinällä.
Em. asiakaskin sen huomasi ja hiukan epäili että häneltä otetaan ylihintaa.:joy::joy::joy:
Ilmoitin että yhtään ei ole ylihintaa, mutta ei ole alennustakaan.:grin:

Asiakas saattiin kuitenkin palveltua varsin pikaisella aikataululla siihen nähden että meillä oli varsin kiireinen päivä.

Jos minulla olisi jotain vihaa Ilveksiä kohtaan, niin asiakasta ei olisi palveltu ollenkaan.:zipper_mouth_face:
Nyt hän sai kuitenkin avun ongelmaansa varsin pikaisesti ja kaikki olivat tyytyväisiä.
Toivottelin vielä asiakkaalle mukavaa kesää ja lomaa…:slightly_smiling_face:

9 tykkäystä

En ole vahingoniloinen, se tässä ei naurata. Lähinnä tuo kieli poskessa kirjoitettu twiitti.

17 tykkäystä

Ehkä hauskaksi jutuksi voisi myös listata Putinin tekemät kahdeksan maalia oman joukkueensa voittaessa 14 - 7.
Tuollaisen maalitykin luulisi olevan MM-kisoissa mukana. :grinning:

3 tykkäystä

Mm-kisoissa on oikeita puolustajia, valitettavasti. Tässä matsissa ei. Numero 55 voi hyvin olla Joe Finley, yhtä väkevää menoa ainakin.

8 tykkäystä

Mun mielestä aiheetonta kritiikkiä. Näkeehän tossa kuinka 55 venyy parhaaseensa… Ei ihmiseltä, pakilta voi vaatia enempää, toi on sitä joukkueen eteen uhrautumista. Eikä kunnioita muuten vastustajaa yhtään.

9 tykkäystä

Sehän oli Brett Skinner pelaamassa niin tosissaan kuin osaa.

9 tykkäystä

Hyvä katsoa näitä Putinin maagisia taitoja itänaapurin mediasta kun oikeasti mies osaa hädintuskin luistella :joy:

Nyt sitten skouttausosasto hereillä! Siellä olis Liigaan harvinainen franchise-pelaaja tarjolla. Jokainen näkee kuinka 55 syöksyy tilanteeseen kirjaimellisesti henkensä uhalla.

2 tykkäystä

Turha puhua pelkästä numerosta selässä, siellä on nimi РОТЕНБЕРГ Б eli tutummin Rothenberg B. Boris lienee harjoitellut tuota tiukkaa käännöstä Hartwall Areenalla.

1 tykkäys

Mitä sitä suotta nolaamaan itseensä enempää, kun kungen Putin ois kuitenkin pistäny kaverin kahville. Parempi lopettaa ajoissa.

2 tykkäystä

Mielummin suora luovutus kun nolo rimpuilu.

2 tykkäystä

Mä oon monnta kertaa miettinyt, että saako Putin oikeesti jotain tyydytystä tosta. Mua ei ainakaan nappais tuollainen tasoittelu vastustajalta. Hävettäis vaan isosti.

4 tykkäystä

Voi olla että tää sama juttu on tullu esiin jo aiemmin jossain toisessa ketjussa, mut laitetaan tännekin. Muista jostain mieleen tämä Olli Jokisen kertomus Mike Keenanin harjotusmetodeista, ja onhan tää aika hauska:

Kerran hävisimme 2-3 New Jerseylle lauantaipelissä. Pelissä tuli yksi huono syöttö vähän kuolleeseen kulmaan luistimiin. Jos kiekko olisi osunut kroppaani, olisin ollut sairaalassa. Scott Stevens tuli sieltä poikittain vastaan. Se olisi vetänyt minut ihan pystyyn. Näin hänet viime sekunnilla ja annoin kiekon mennä ohi. Olisin pystynyt kurottamaan siihen, mutta sen jälkeen olisin ollut sairaalassa.

Tein kaksi maalia ja hävisimme. Keenan tuli koppiin ja sanoi, että huomenna on vapaapäivä. Lähdimme kotiin. Puhelimeni soi kolmen aikaan yöllä, ja langan toisessa päässä oli Keenan. Hän sanoi, että tulet huomenna aamulla kahdeksalta hallille. Kysyin, että mitä? Hän kysyi, että pelasinko mielestäni hyvin. Sanoin, että hävisimme, mutta tein pari maalia. ‘Ei, ei, sä oot ihan neiti.’ Hän kävi sitä tilannetta läpi siinä puhelimessa. Olin, että okei. Selvä. Menin aamulla sitten hallille, ja Keenan pani minut polkemaan tunnin kuntopyörää.

Siellä oli sellaiset pyörät, joihin laitettiin avaimet, joihin kunto-ohjelma oli ohjelmoitu valmiiksi. Keenan seisoi vieressä. Pyörässä oli sellaiset 500 wattia. Sitä ei pystynyt edes polkemaan kunnolla. Polkimet eivät liikkuneet mihinkään. Sitten Keenan pyöritti sitä videota siinä, jossa laskin kiekon ohi ja hoki, että katso, mikä neiti olet. Taisi kyllä käyttää sanaa ‘pussy’, hah! Tunnin verran se sitä kelaili. En ole laskenut sen jälkeen kiekkoja läpi. Meni viesti perille.

12 tykkäystä

Tuli vastaan yllättävän viihdyttävää “urheilua”. Tuotantoarvotkin aivan tapissa! :laughing:

11 tykkäystä

Luuleekohan ihmiset että juon kaljaa, kun usein sihautan energiajuoman auki aamulla bussissa. Vilkuilevat jotenkin siihen malliin usein.

7 tykkäystä