Hauskoja juttuja ja tarinoita

Lisään tähän viä yhen oman julkkiskokemukseni… Oon kuunnellu kaverini ja Kari Peitsamon kanssa Tulliklubin vessassa vessakopin oven läpi kun Pekka Myllykoski soitti tyttöystävälleen. Miksi? Ei mitään hajua :grin:

6 tykkäystä

Oatmeal… aina yhtä hyviä. Iskenee ainakin koiranomistajiin :joy:

5 tykkäystä

Tuosta Gartsin mailan lahjoituksesta tuli mieleen, että ite, kun pelas kakkosdivaria, niin joka pelin jälkeen oli junnujoukko hallin ulkopuolella huutamassa “Anna maila, anna maila.” Ei paljoa ollut varaa niitä jaella, kun joutu omasta pussista maksamaan ja molarinmailat ei mitään halpoja ole. Kerran kuitenkin annoin ehtoo puolella olevan mailan yhdelle pikkujunnulle, joka oli sellanen hiljainen poika kinuajien joukossa. Pojan ilme on vieläkin mielessä, kun tuuletti mailan kanssa :blush: Ja muut oli silminnähden kateellisia :grin:

20 tykkäystä

Aivan armotonta läppää - toivottavasti.
Kyselytutkimuksen mukaan maailman suurimmassa sotilasmahdissa joka kuudes uskoo maan olevan litteä.

4 tykkäystä

En tiedä onko ollut täällä jo jossain, mutta :joy::joy::joy:

12 tykkäystä

Ihan parasta taas.
Koitin Googlen kuvahaulla etsiä tuolle yhdelle paidalle omistajaa ja mitäs Googlen kuvahaku mulle tarjoaa…@Treppu :laughing::laughing::laughing:
Eikä hakusanana edes ollut :tappara:

3 tykkäystä

Nyt oli niin hauskan kryptinen juttu, että pystykös avaamaan vähän? :joy:

3 tykkäystä

Tuolle paidalle koitin haeskella alkuperäistä omistajaa Googlen kuvahaulla.
Haun lopputulos jo selvisikin, mutta se ei selvinnyt kuka paidalla on pelannut.

3 tykkäystä

Vaikka sä tunnetkin mut henkilökohtaisesti, en mä sulle historiastani kaikkee ole kertonut! :smirk:

Joo, mutta mä en liity tohon paitaan millään tapaa! :rofl:

Ehkä. :smirk:

2 tykkäystä

Hups,väärä numero.

6 tykkäystä

Tämä on vähän, kun emännän ja minun keskustelut työpäivän jälkeen. Paremmalla puoliskolla aina pirusti asiaa ja minä sitten kuuntelijan roolissa :grin:

7 tykkäystä

Tuli tuossa yhdessä whatsapp ryhmässä tämä legendaarinen selostajan “what a save” vastaan:

14 tykkäystä

Larmin Emil twiittailee hauskoja. Kommentoi tuota Tapparan twiittiä.

13 tykkäystä

@hakkuri kertoi eräässä toisessa ketjussa keränneensä joskus Laura Voutilaisen nimmarin talteen ja tästä muistui taas hauska juttu mieleen.

Lähetin kaverille Jenkkilään joskus vuosia sitten muutaman CD-levyn mitä sieltä ei saanut.
Meni jokusia viikkoja ja sain paluupostia kaverilta.
Hiukan ihmettelin kun avasin paketin ja huomasin saaneeni yhden lähettämistäni levyistä takaisin.:flushed:
Asia alkoi selviämään kun avasin levyn kannet ja huomasin että siellä oli jotain nimmareita ja raapustuksia.
Lopullisesti asia selvisi kun sieltä levynkansista löytyi A4 kokoinen kuva kaverista mukavan näköinen leikkikaveri molemmissa kainalossa. Sen verran oli kaverilla leveä hymy että kuva oli tulostettu vaakaan.:laughing::laughing::laughing:
Kaveri ei ollut Mäkkärissä töissä…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Laitetaan nyt vaikka tänne, kun ei Tapolan ketjuun sovi ja mielestäni hauska juttu sinällään.

Tapolan- ketjun innoittamana katselin liigan sivuilta männä kausien pelaajatilastoja, kun hehkutettiin siinä ketjussa Haapalan ja Savinaisen tykkikautta 16-17 kaudella. No katsoin sitten mielenkiinnosta myös kautta 17-18 jolloin Tapparalla piti olla yksi kovimpia rostereita koskaan. Hauskaa asiassa oli se, että Tapparan sisäisen pistepörssin toinen oli tuolla kaudella Markus Nenonen tehoilla 18+15 =33 (Tapparassa 1+2). Hauskuus ei toki siihen loppunut, sijalta 5 löytyi Otto Rauhala tehoilla 8+20=28 ja +- +23. Oton taakse tehopisteissä jäi mm. Järviset, Karjalainen, Repo, Rantakari, Ojamäki, Zaborsky, Jasu, Luoto, Kemiläinen.

Kyllä on pari vuotta hieman muuttanut muistikuvia tuosta kaudesta😂

7 tykkäystä

Omalla tavallaan hauska

16 tykkäystä

:grinning:

6 tykkäystä

Onko Hyvärisen ensi kauden seura Jukurit? :grinning: Vai sittenkin Turun kaunis?

https://twitter.com/TelialovesLiiga/status/1207357306389909511

15 tykkäystä

Monenlaista mikrofonin käyttöä…

4 tykkäystä

Kärppien tilkkutäkit ovat jo jonkinlainen itsestäänselvyys, mutta harvemmalle on tainnut tiedossa olla, että parhaimmillaan Junno myi mainoksia kaverinkin paitoihin:

Huikeaa.

8 tykkäystä