Hauskoja juttuja ja tarinoita

No, selvisikö asia koskaan? :joy:

2 tykkäystä

Ei selvinnyt, arvelin että silloinen kumppani ei olisi arvostanut :slight_smile:

2 tykkäystä

Tuli @treppu lle jo kommentoitua toiseen ketjuun, että tuli vietettyä aika vauhdikas nuoruus.

Kerran oltiin menossa Tillikasta Dorikseen ja sateen takia topattiin Pikku Kakkosen puistoon katokseen polttelemaan hieman ruohoa (käyttörikos on jo vanhentunut).

Kaksi sätkää siinä neljän hengen porukalla, sitten yksi tuumaa, että tuolta tulee neljä poliisia ja koira. Muu ryhmä räjähtää nauramaan, mutta kun käännytään katsomaan niin sieltä tulee. Sätkät tippuu maahan kengän alle.

Ilmeisesti paskalakeilla oli keikka päällä, kun eivät topanneet, ihan saletisti haistoivat mitä oltiin tekemässä.

6 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Jatkoajan keskustelupalsta

Tämä juttu SaiPaan pyrkivistä vahvistuksista sai kahvit näppikselle:

5 tykkäystä

Entinen työkaveri on ollut myymässä kalaa tuolla Orituvalla ja häneltä olen kuullut hauskoja tarinoita.
Juki poikennut usein mutta paras tarina liittyy Elorinteen Alluun.

Allu oli poikennut kalaostoksilla, huomioinut Tappararekvisiitan ja maininnut asiasta.
Kalakauppias oli sitten kysynyt Allulta että oletko sinäkin Tapparafani. :see_no_evil: :see_no_evil:
Allu oli todennut että joo, mä pelaan Tapparassa. :rofl: :rofl:

Ai shaatana että mä nauroin kun kuulin tämän tarinan.
Kyllä, muistin naljailla kalakauppiaalle tästä. :laughing: :laughing:

16 tykkäystä

Hentellä on kyllä hyvät kalat ja jutut…

En nyt muista olenko asian täällä kertonut mutta kerrotaan nyt kumminkin.

Äiteni piti Ärrän kauppiaskioskia siinä hakametsän liiketalossa joskus, olisko ollut 90-luvun alkua. No kioskille hiihteli Äidilleni tutun näköinen henkilö.
Äite totes siihen että:" Haa, mää tunnen sut! Sää oot toi Timo Susi!"
Johon asiakas:" Olen kyllä Raimo Summanen…"

16 tykkäystä

Tuli tuosta @Tomi ilvesfoorumi ketjun viestistä mieleen.

Ite hukkasin kesällä lompakon kännissä. Olin olut festeillä, siitä kaijakkaan, josta henkkaan, josta tornihotelliin jatkoille. Aamulla seitsemän aikaan taksilla kotiin ja pihassa, kun piti pirssi maksaa, niin lompsa hukassa. Sitä sitten etsittiin ja soiteltiin koko viikonloppu ja seuraava viikko joka paikasta. Ei löytynyt. Tietty kaikki henkkarit ja pankkikortit kuoletettiin. Hommattiin luottokiellot ja kaikki.

Noin 6kk myöhemmin, viime viikonloppuna henkasta tuli joltain tarjoilijalta viesti, että sun lompsa löyty henkan sohvan sisästä. Hiukan jo nauratti. Empä muistanu pistäneeni sitä sinne “talteen”.

No nyt on kaikki taas tallessa. Vaikka eipä noilla enää mitään tee.

Hauskinta oli, että henkan narikkalappu oli lompsassa. En mielestäni kyllä ollut rotsia hukannut. Ei muistikuvia miten oon takkini saanut ja miten en ollut siinä yhteydessä tajunnut, että lompsa puuttuu. No olihan reissu taas.

23 tykkäystä

Hauskaa juttua, kun katsoo tuota Ilvesfoorumi-ketjua ja sen jälkeen menee lukemaan Kuuselan-ketjua :joy:

6 tykkäystä

Jep, vähän niinku pikkupojat hiekkalaatikolla…

Ei se olis huono ollenkaan, jos pojille (Utunen ja Rouhiainen) haettaisiin peliaikaa ja kokemusta kovista peleistä EHT:ltä ja pidettäisiin nuo kokeneemmat pelimiehet Tapparan riveissä.

Ai niin, tuossa skenaariossa jompikumpi pitäis kyllä soluttaa Tsekin maajoukkueeseen.

Kai Domi vois hoitaa puhumisen ja läpällään saada nuoren ja lupaavaan Jerdumar Rouhinelizin puhuttua joukkueseen?

2 tykkäystä

Joskus unohdin työpapereita sisältävän muovikassin Doriksen narikkaan, mutta onneksi menin seuraavanakin iltana niin otin sen sitten silloin lähtiessäni mukaan.

Tuosta muuten on edelleen työpöydän laatikossa muistona Doriksen narikkalappu #1.

3 tykkäystä

Tämä on kyllä loistava pätkä edelleen.

13 tykkäystä

Siitä lisää Suikkasen parhaita

13 tykkäystä

Tämäpä vasta hauska juttu on. Jossain keskustelufoorumilla joku kysyi, että onko Sassa elämänsä kunnossa. Vastaus:

“Syytä ollakin elämänsä kunnossa tuossa iässä! Jaa, mitä? Vasta 25 v.? Ei sittenkään mitään.”

2 tykkäystä

Ei tämä nyt toistoisaalta kauhean hauskaa ole, mutta silti. Ei kannatta kyllä kännissä mennä saunomaan. Ite yöllä sammahdin alalauteelle/penkille ja heräsin siihen, kun olut tölkki on polttava. No perkele eihän siinä mikään tölkki polttanut vaan käsi oli kiukaalla. Nyt on puolessa kämmenessä hieman valkosta kelloa ja jäätävä kirvely. Perkele, kun pitää aina tunaroida :grin:

4 tykkäystä

No huppista, onneksi alalauteelle ja heräsit. Ny oli ns. lähtö liki Hekalla. Olis ollu perikunnalla ihmettelemistä ku äijä sulanut yön aikana saunaan. Vesikellotkin ehkä kannattaisi käydä näyttämässä jollekin ammattilaiselle.

8 tykkäystä

Jep.
Palovammat ovat ihan helevetin kivuliaita.
Mulle sattui myös joskus pikku haaveri kiukaan kanssa.
Ei ollut tämän ketjun juttuja se.

1 tykkäys

Ehkä en kumminkaan lähde esittelemään. Tässä, kun on selvinnyt, niin ei ainakaan justiin kauheen pahalta tunnu. Toki kipukynnys on meikäläisellä aina ollut aika korkee :grin:

Itse kompuroinu savusaunan kiukaaseen joskus. Arvet polvissa muistuttaa siitä. Onneks ei nakki palanut :grimacing::blush:

2 tykkäystä