Sanoppa ihan rehellisesti, oliko tämä sarkasmia, vai onko kyseessä sinun mielestä paras vaihtoehto vai pidätkö HIFK:ta noin tyhmänä, että ottaisivat tämän käyttäytymistieteiden tohtorin ?
Jaa-a enpä tiedä.
Kyllä te siellä tapparassa jonkun uuden naurunaiheen vielä löydätte.
Aloittakaa vaikka Jussi Salonojan kootuilla toilailuilla Espoolaisessa jääkiekossa.
Tulikos siellä mitta täyteen kun taas jo kahteen pelaajaan tuhlattu +500k€ (Malinen + Carlsson).
Ehkä joku toinen osaa tuon 3,2miltsin budjetin hyödyntää jatkossa paremmin. Oma tuotanto, projektipelaajia muualta ja valmiita palkkasotureita.
Myös miettiä, että tarvitaanko pelaajaa eikä vain ostaa koska vapaana.
Lupaavia huhuja et Kortelainen voitais saada pois ruudun studiosta…
Ei ole todellista, Nybari! Onko Everi vai kuka maksanu Tompalle että väistyy.
Onko mitään varmaa tietoa siitä että kölli tosissaan olis lopettamassa kommentaattorin hommat.?
Toisaalta voihan tuo ihan mahdollista olla sillä Nelonen pro ei jatka liigapelien näyttämistä enää ensikaudella ( 2018-2019).
En tiiä kuka on maksanu ja kelle.
Mutta eiköhän tää ‘‘mediapaine’’ ole aika iso tekijä tähän muutokseen.
Varo vaa ettei Tapparassa käy samoin:wink:
Tämä voisi olla hyvä jatke penailukulttuurille. Oma poika ilman pätevyyttä ja näyttöjä UTJ-virkaan.
Sarkasmia Messi hyvä.
Luulin että Nybondaksen hommat vaihtuu heti, mutta tämän MTV:n jutun mukaan “viimeistään kauden jälkeen”.
Tommi Kerttulalla loppuu sopimus keväällä 2018. Tämä ei ole huhu, vaan spekulaatiota.
Jos se olis Kerttula, oliko nyt ulos laitettu tiedote pahimpien tulipalojen sammuttelua, kun peli ei kulje ja Nybondas saa kuraa niskaan? Jonkinlainen protesti oli ilmeisesti suunnitteilla jo tiistaille(?), että Nybari ulos saataisiin. Nyt selitellään, että kartoitellaan vaihtoehtoja ja Nybondas kertoo lähtevänsä viimeistään kauden jälkeen, vaikka tietäisi varmasti jo nyt, ettei muutosta ennen sitä tapahtu?
Sen mitä itse oon jatkoajan HIFK palstaa tänäiltana lukenut niin tiistain ( huomisen) Ässät pelin yhteyteen oli todellakin suunnitteilla protesti / protesteja Nybondasta vastaan.
Sitä en tiedä ketä / keitä noiden hankkeiden takana on ollut eli voi olla myös HIFK fan clubin lanseeraama juttu tai sitten stadin kingien ( sama porukka vaikuttaa myös Jalkapallo HIFK:ssa.) tai sitten ihan yksittäisten tähän tilanteeseen totaalisesti kyrpääntyneiden fanien oma tempaus.
Viikonlopun aikana HIFK:n facebookiin on kirjoitettu paljon Nybondasta kritisoivia juttuja.
Ja kaikissa niissä on vaadittu hänen erottamista. Myös itse olen laittanut kommenttia Nybondaksesta mutta niitä en paljasta täällä oman yksityisyyteni suojaamiseksi.
Eräs jatkoajan HIFK palstalla kirjoitteleva henkilö oli itse lähestynyt sähköpostilla omien sanojensa mukaan HIFK:n toimitusjohtajaa Jukka Valtasta joten saattaa hyvinkin olla että tämä päätös Nybondaksen siirtämisestä uusiin tehtäviin on HIFK fanien painostuksen / jatkuvan kritiikin tulosta.
Oli miten oli Nybondas teki viisaan päätöksen ja siitä hänelle iso kiitos.
Kyllä tietyllä tavalla ymmärrän tompan ratkaisun 10 vuotta samassa duunissa on aika pitkään niinhän sitä sanotaan että vaihtelu virkistää. Toivottavasti löytyy rautaiset ammattilaiset kaikkii avoimiin tehtäviin.
HIFK ei ole tavannut vielä kaikkia vaihtoehtoja uudeksi urheilujohtajaksi.
– En voi kommentoida, montako kandidaattia on. Emme ole edes tavanneet vielä kaikkia. Prosessi on silti saatava maaliin nopeasti, Valtanen totesi.
Nybondasin kanssa samaan aikaan omassa tehtävässään aloittanut toimitusjohtaja vastaa rekrytointiprosessista, joka herättää suurta mielenkiintoa ympäri kotimaisia kiekkopiirejä.
– Minun tehtäväni on löytää paras ehdokas, ja hallitus hyväksyy rekrytoinnin.
Kunhan Pentti ‘’ fööni’’ Matikainen pysyy kaukana HIFK:n UTJ pestistä niin kaikki hyvin.
Viimeeksi fööni melkein ajoi HIFK:n konkurssiin joten ainakin täältä EI KIITOS Föönille.
Noniin toinen 3 pisteen voitto plakkariin Ässiä vastaan.
Sattumaa tai ei niin heti kun ilmoitettiin Nybondaksen sivuun astumisesta niin johan alkaa voittojakin tulla heh heh.
Thorellille todella tärkeät 1+2 tehot tänään samoin Raskille, O’Connorille ja Eroselle tärkeitä henkilökohtaisia onnistumisia jatkon kannalta.
Seuraavan sitten Tapparan kimppuun ja 3 pinnaa tilaukseen.
Taito se on tuokin ( hoidella vastustajan kuumakalle suihkuun) ilman että itse saa myös 5+20.
Tuo on niin kutsuttua neitiyttä ja siitä käydään jo keskustelua tuolla toisaalla. Turha ottaa käsittelyyn tässä ketjussa.
Eikös Virmasen Masa ole Edmonton Oilersin scouttina nykyään?
Oli ainakin vielä joitakin vuosia sitten.
Jos itse saisin valita niin HIFK:n seuraava UTJ olisi Mikko Ruutu tai Christian Ruuttu.