Lisäksi huhuttu myös Heinolaa ja sitten vahvistunee varmasti Jokerien tyyliin keskellä kautta.. En nyt kauhean montaa huonompaa porukkaa Liigasta löydä. Sanoisin, että tässä Tappara, JYP ja Jokerit on siellä kärki kahinoissa
Erikoista olisi jos Heinola joka taistelee änäripaikasta ja ihan varmasti viimeistään näitten kisojen jälkeen kysyntää olisi sveitsistä ja ruotsistakin, tulisi jokereihin
Jos tuo kolmikko vielä tulee, niin kyllä Jokereiden tosiaan pitäisi olla aivan kärkikahinoissa. Lisäksi ensimmäisen Liiga-kauden mukanaan tuoma noste, niin povaan ainakin runkosarjassa top 4 -sijoitusta.
Sellainen huomio vielä, että mikään muukalaislegioona Jokerit ei ole, vaan pääosin suomalaisista koottu nippu. Omia kasvatteja on heti saatu naarattua mukaan.
Olisi todellinen jytky, jos Heinola Liigaan tulisi. Pelaa itselleen NHL-sopparin kisoissa.
Max Krogdahl todella hyvä hankinta Pohjolan NHL-simulaattorista Jokereihin. Harvinainen hankinta kun primessä oleva päättyneen kauden SHL mestaripakki siirtyy Liigaan. Jokerit on Jokerit.
Toki. Top4 käydään melkoinen taistelu..nopeasti kokoonpanoja silmäillessä kahdeksan joukkuetta taistelee neljästä paikasta. Kaikkea voi tapahtua..ja tämä on todella liian aikaista. Pudotuspeleistä 2027 on tulossa melkoinen taistelu
2-3 puolustajaa tuohon on vielä tulossa. Jokeri-kannattajien mukaan kolme. Pakisto on tällä hetkellä täysin riittämätön.
Ykkösketju painoi menneellä kaudella pinna per peli -tahtia (Fortier ylikin) ja kakkosessa on 35-40 pisteen miehiä. Alaketjuissa on ihan pätevää duunariosastoa Liigaan. Silti hyökkäyksen syvyys ei ole Tapparan tasolla.
Ei tätä nippua voi aivan absoluuttiseen kärkeen (top 1-2) sijoittaa edes todennäköisten hankintojen jälkeen. Liikaa kysymysmerkkejä valmennuksessa, maalivahtiosastolla ja terävän kärjen takana.
Toivotaan Ollille onnistumisia ja ennen kaikkea ehjää kautta, pystyypähän seuraamaan jatkossakin miehen menoa läheltä. Hieno pelimies, sääli että terveystilanne ei sallinut ihan ideaalia jaksoa Tapparassa. Kaikkihan sen lahjakkuuden pystyivät näkemään silloin kun oli kunnossa.
Maximum respect näille pelaajille, ketkä näin isoista loukkaantumisista ovat kärsineet, mutta silti jaksavat aina kuntouttaa itsensä uudelleen ja esiintyvät julkisuudessa hymyssä suin.