Siinä on hyvä testi Hesan paikalliskiimalle. Eiköhän toi eka myy noillakin hinnoilla FOMOn takia, mutta varmaan jatkossa pitää hintaakin vähän tarkistella.
Kovat on kyllä hinnat muutenkin, jos ekaan Tappara-peliinkin on halvimmat aikuisten liput 35 euroa.
On kaiketi Jokeri kannattajissa patoutunutta ostovimmaa niin että nyt sitä rahaa pitää yrittää ulosmitata. Kausikorteillakin on ihan railakkaat hinnat!
Taitaa olla melko dynaaminen nousu hinnoissa mestispeleihin.
Jokerit on tuote, joka myy. Rahaa tulee kohta sisään Pasilan areenan ovista ja akkunoista.
Jos pitäisi veikata seuraavaa pääkaupunkiseudulta tulevaa mestaria, niin se ei ole se punapaitainen stadilaisjengi. Ei se resursseista jää kiinni ainakaan. Ei ole HIFKilläkään jäänyt, tosin.
Taisin jo aiemminkin veikkailla, että Jokerit tekee liigan kaikkien aikojen yleisöennätyksen ensi kaudella. Toki nyt lippujen hintojen suhteen ovat näemmä lähteneet kermankuorintalinjalle, niin ainakaan isoa pelillistä epäonnistumista nuo ei kestä.
Nyt kyllä ihmettelen tällaista kommenttia. Jokerit on putsannut organisaation niin tarkasti kaikista KHL-kytköksistään kuin on mahdollista. Jokerien paluu on toki hieno asia suomalaiselle kiekolle, mutta nimeä ja brändiä lukuun ottamatta - ts. fanikuntaa - tällä organisaatiolla ja KHL-seikkailuilla ei ole mitään yhteistä. Jokereita on taas aivan turha syyttää siitä, että Jokerien halu takaisin SM-Liigaan käytännössä romutti nykymuotoisen Liigan.
Oikeastaan varmaan pitäisi olla kiitollinen: ilman Jokerien seikkailuja ei varmaan olisi ollut pakkoa miettiä sarjajärjestelmää tai joukkuemäärää.
Aikakausia on monenlaisia. Jos ajatusmalleihinsa jumittuu, niin jumittuu. Itse olen vienyt pikkubussillisen kavereita Pietariin katsomaan SKA:n ja Jokereiden matsia. Jokerikannattajia ei matkassa ollut ensimmäistäkään. Viikonloppu riekuttiin, ja katsottiin kaupan päälle hyvää kiekkoa.
Jokerit teki aikoinaan päätöksiä, jotka eivät nykyvalossa näyttäydy “hygieenisiltä”, mutta siihen aikaan olivat perusteltavissa. Toivotan Jokerit tervetulleeksi takaisin Liigaan. Tulee olemaan yksi mielenkiintoisimmista joukkueista (seuroista).
Veisinkö tänään kaveriporukan SKA:n matsiin? En. Vienkö enää koskaan? En.
Jos meillä oli paikallisessa kovat hinnat niin Jokerit lähtee rahastamaan oikein kunnolla. Itsellehän jäi kausikortti maksua 171e. Sais sil kaks paikkaa tuohon peliin.
No hinta on vissiin oikea jos halli on täys.
Kovat on hinnat, mutta tulevat putoamaan alkuhuuman jälkeen. Viimeksi liigassa ollessaan Jokerien yleisökeskiarvo oli noin 8500 per kausi.. Noilla hinnoilla se jäisi 6000 ainakin, eli tulevat kyllä putoamaan ekan kauden jälkeen viimeistään..
Harmittaa toisaalta, kun Hifk pelaa nordiksella. Isossa hallissa stadin kingit peittoaisi Jokerit yleisökeskiarvossa.
Juolevi loukkaantui Ilves-sarjan 3.ottelussa, kun taklattiin päätylaitaan. Siitähän se taisi muuten koko sarjakin kääntyä. Eikös hetkeä myöhemmin alkanut Latvalan sekoilut?
Tämä jatkumo päätti Ilveksen kauden 5 ottelun tappioputkeen. Ja Tappara taas sai vauhdin päälle, voittaen lopuista 12 ottelusta 8.