Ilmeisesti HPK:n Nikkilä kurinpitokäsittelyyn eilisestä pelistä. Maalin edessä löi maassa makaavaa Nättistä mailalla niskaan. Tässä töitä tehdessä ei jaksa videoita kaivaa, vaan jätetään se osaavimmille.
Tässä hieman suttuinen gif:
Ai jai jai. Kyllä noi täytyis ottaa pois…
Jos tosta ei tuu vähintään viisi peliä ni on ihme. Turha väittää vahingoksi ku ei kiekkokaan oo lähimain
Hmm tarviikohan Myös Jypin itse tästä alkaa kantelemaan liigalle vai voisiko herrat siellä ihan itse avata silmänsä…
Kerhon peluri sai myös aivan pelin aika napakan poikkarin maalin edessä niskaansa. Vois antaa siitäkin kakkua.
Jos tuo oli sitä miltä se näytti, niin vähintään se 5-7 ottelua!
Tuomarilinja on ollut aivan käsittämättömän lepsua kautta linjan. Nyt tuomarit unohtakaa se pahuksen “antaa poikien pelata” linja!
juu tän “antaa poikien pelata” säännöstön perusteella meillä on ollut joka päivä näitä tilanteita käsiteltävänä. Tosin liigan kurinpidossa ollut hiljasempaa kun istuvat sormipersees odottamassa että heille joku valittaa näistä.
Kai Arto I. Järvelä on jo ehtinyt sanoa, että asiaa voidaan käsitellä, jos JYP haluaa, että asiaa käsitellään
Pallo on siis Jypinkylässä.
No nyt nähdään onko HPK-Liusjärven touhuissa palaakaan munaa.
Puuttuiskohan Liiga mihinkään jos ei näistä huudeltais sosiaalisessa mediassa?
Miksi joku tekee noin?
Ihan sekopää. Antaisin 10 peliä. Kuinka helvetissä toi on jäänyt näkemättä/rankaisematta.
Aika irvokasta jos toi lyöjä on voittomaalin tehnyt.
Katsonut Lämäri leffan?
Oli kyllä järjetön temppu! Toivottavasti kakku jatkuu ens kauden puolelle
Ja mitä päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään? Hengenvaarallinen kaveri.
Tarttisko kolmannen tuomarin kentälle että ne näkis tälläset?
Silmälasit voisi olla yksinkertainen ratkaisu tähän ongelmaan.
Tai sitten niin kuin eilen tuli hallilla kuultua, “Jos et sä saatana nää, niin kuuntele edes!”
Mutta itse tohon huitaisuun, niin tää kaverihan olis vaarallinen jopa ringetessä. Ei jatkoon, banaania vähintään 4 peliä.
Ei tästä mitään tartte antaa. Antaa poikien pelata!