Missä Vauhkonen?.. vai olenko missannut jotain?
Pillissä Kova-Heikkinen, kova linja siis tiedossa
Kovat betsaajat ovat tänään lyöneet muuten Tapparaa (2.75). Olivat myös sitä mieltä että Tappara oli eilen hyvä ja kuinka parempi ei voittanut.
Noh, peli näyttää.
Pakko Racinen olla kipeä. Peluuttamisessa ei muuten järjen hiventä.
Linja tulee tänään taas olemaan Kova. ![]()
Keppiä tulee, roikutaan ja estetään, mutta pilli ei soi kotijoukkueelle ![]()
Tänään vois Tappara kyllä lyödä selkeet lukemat tauluun(esim 2maalin voitto
), ei jaksais 2päivää putkeen kuunnella huonoa v****ilua Rautakorvesta ja kahvaamisesta ja varsinkin kun eilenkin oli avaimet voittoon. Ihmettelen kyllä tuota Iacobellisin katsomossa istuttamista kun kaveri kuitenkin pystyy maalipaikkoja muille pelaamaan.
Rautakorpi ei vaan jotenkin tunnu luottavan Vauhkoseen. Kalpaa vastaan 2+1 ja silti pelin loppuhetkillä poppareilla. Ilmeisesti Vauhkosen kulmikas luistelu ei ole Jukan mieleen ![]()
Nykyisellä yv:llä hyvä vaan niin on täydet 60min aikaa tehdä maali.
Se oli ihan hyvä peli Vauhkoselta ja ajoittain tekeminen on ollut parempaan päin. Kokonaisuudessaan kaudella kuitenkin Tapparan heikoimpia hyökkääjiä 5-5 pelissä tähän saakka.
Telia näyttää HPK - Tappara - ottelun tänään UHD-laatuisena. Mielenkiintoista seurata onko laatu parempaa. Olettaa ainakin sopii.
Rautakorven kulmikas ajattelu ei ole maksavan katsojan mieleen.
Tää o niin totta ja samalla hyvä läppä. Laittaisin ketjuin legendaarisemmat, jos osaisin.
Jatkis sai nopeasti jutun eetteriin. Näinkö peli myös meni?
En lue. Siellä on varmaan pari nasevaa Oinosen/Pärnäsen “näkemystä” kainaloksi valmiina.
Lehdistötilaisuus
https://videos.liiga-services.telia.fi/share/19232
Tuliko läpyjä lopussa, en jaksa katsoa.
Eipä tullu, kysymyksiä sateli Pennaselle, ei Rautakorvelle. Nopea poistuminen kun velvoite täytetty.
Tulipas Hämeenlinnassa paljon kysymyksiä!
Siellä näköjään seurankin mediavastaava alkoi käymään mediapeliä maalin haastotilanteesta… ![]()
15?! Torjuntaa HPK maalivahdille ja kaksi tehtyä maalia. Voitaisiinko laukoa kiitos. ##### tämä saamattomuus ja pörrääminen
Eka peli jonka tällä kaudella missasin parisuhdevelvoitteiden takia. En varmaan missannu mitään ihmeellistä?
Saisko pienen tiivistelmän pelin kulusta? Kiitos.