Huhu: Aleksander Barkov jr pelaa Tapparassa kaudella 2020-21?

Eiköhän siellä oo menny Kirvescastin kanssa sekaisin.

Tarkoitin, että Sasha kentällä saa koko joukkueen pelaamaan.

20 viestiä päivässä tarkoittaa, ettei ole merkittävää edistystä tapahtunut. 100 viestiä päivässä tarkoittaa, että nyt on Tapparassa pelaaminen lähellä. Ja 200 viestiä päivässä tarkoittaa, että meni HPK:oon. Tässä tulkinta-avain huhuketjun viestimääriin.

59 tykkäystä

Niin no tuossahan meikäläisen osuudessahan ei puhuttu mistään aikamääreistä, mutta totta turiset.

Viesti siirrettiin ketjuun: Lehtinen-podcast – Aamulehden urheiluaiheinen podcast

Tämän uutisen mukaan tulevat Tapparaan pelaamaan, jos lupa tulee pelaajien seuroilta.

Mielellään he haluaisivat pelata meillä, Tapparan päävalmentaja Jussi Tapola sanoo.

Julkisuudessa on pyöritelty, että vakuutusmaksut ovat pelaamisen este.

– Heti, jos NHL-seuralta tulee lupa, otamme heidät mukaan. Mutta he ovat NHL-joukkueiden sopimuspelaajia, joten päätösvalta on siellä. Me kunnioitamme sitä, Tapola kommentoi.

19 tykkäystä

Nyt kyllä epäilen Santun hieman laittaneen värikynää Tapolan kommentteihin.

Aika mahtipontinen statement et heti otetaan vaikka kaikki kunhan lupa tulee :smiley:

6 tykkäystä

Eli lupia kysytty?

Tämä olisi varmaan sitä huonointa mahdollista lääkettä Tapparan nykyiseen alakuloon. Kyllä tällä tietysti saadaan halli myytyä limittiin asti ja fanituotekauppa kulkemaan, mutta nämä lähtevät varmasti, kun ja jos NHL alkaa. Ja Tapparan oma peli voisi seota entisestään…tai no…voiko se enää enemmän olla sekaisin?

2 tykkäystä

Lainaus tuosta jutusta

Tapola sanoo, että vain Laine, Barkov ja Jokiharju ovat tervetulleita kirvesnuttuun – ainakin toistaiseksi.

Voi kiesus🤣

3 tykkäystä

Mikään ei toisin sanoen ole muuttunut. Pelilupaa ei tule NHL-seuroilta heltiämään, vaikka kuinka olisi halua pelata. Yhtään NHL-tähteä ei ole Euroopan kiekkokaukaloissa nähty, ainoastaan nuoria pelaajia.

3 tykkäystä

Samaa epäilen minäkin, sillä näillä “uutisilla” sekoitetaan pakkaa vain entisestään, olkoonkin kyseiset kaverit ja todellinen tilanne joukkueen tiedossa kuinka hyvin tahansa.

2 tykkäystä

Voisi kai tästä ajatella toisenlaisiakin lopputulemia. Toivottavasti toteutuu - olisi se sen arvoista, käy sen jälkeen miten käy.

Edit: tämä ei ole peterralle, vaan ihan yleisenä kommenttina: ihmettelen suuresti mielipiteitä, joissa Laineen ja / tai Barkovin kaltaisten tapparalähtöisten supertähtien tuloa joukkueeseen ei toivota.

Ymmärrän sinänsä pointin, että joukkueen peli voisi seota heidän poistuessaan ja homma pitäisi saada toimimaan ilman heitäkin. Totta kai pitäisi!

Mutta kuinka hienoa ja ainutlaatuista olisi nähdä omat supertähdet pelaamassa omien silmien edessä, ilman kameran välitystä! Näyttämässä missä menee maailman kärjen ja Liigan välinen tasoero.

Jos näiden herrojen mahdollisen pelaamisen ja sen jälkeen lähtemisen jälkeen peliä ei saada kuntoon, niin tokkopa saataisiin muutenkaan mestaruuskuntoon.

Voi nähdä myös näin: Levtchi löytää peli-ilon vanhan tutkaparin Barkovin vierellä, mikä siivittää dominanssiin keväällä myös ilman häntä. Spacek oppii vähän pelaamisen mallia NHL:n yhdeltä parhaimmista puolustavista hyökkääjistä, kun saa seurata lähietäisyydeltä…

Onko toisella tavalla ajattelevilla mielessä Jokerit, Karlsson ja kevät 2013? :slight_smile:

2 tykkäystä

Toisaalta kyllä itse repesin kun peli menee päin persettä ja vklp tulee kakkoseen, niin Tapola kaikista toimittajista Santulle heittää tälläistä et kaikki otetaan kunhan saadaan lupa ja sitte alkaa rallatus… tana.

1 tykkäys

Olishan tää kiva kaiken tän roskan keskelle. Miettikää kun ois Sasha ja Pate. Sitä hävittäs jollekki Jukureille.

5 tykkäystä

Tähän se posi sitten loppuukin. Minun mielestä.
En näe tässä asiassa mitään hyviä puolia. Maailmanluokan supertähti painaa ykkösessä ja peli alkaa toimimaan muillakin. Pari peliä myöhemmin tähti on kadonnut pisteeksi taivaanrantaan ja mitä tekee Tappara? Opiskelee jälleen uutta pelitapaa. Tämä skenaario ei jatkoon. Mielipidekysymyksiä toki nämäkin.

1 tykkäys

Mä taas ajattelen tän niin, että just nyt jos Barkov (tai Laine tai vaikka molemmat) tulisi, niin isoimmat tulospaineet esim. Kuuselalta voisi lähteä ja hän saisi pelata ehkä enemmän mukavuusalueellaan. Sama saattaisi toimia myös Peltolaan. Ja kun lähtö Pohjois-Amerikkaan tapahtuisi, niin oltais jo lähempänä kevään pelejä, jolloin Kuusela ja Peltola suorittaa aina ihan timanttisesti, olettaen että ovat terveitä. Eli NHL vahvistukset toisi lähinnä apua tähän syksyn ja talven grindaamiseen, mihin selkeesti tarvitaan apua. Ja loisi näin ollen paremmat paikat sarjataulukossa.

7 tykkäystä

Mites tämä eroaisi muista monista muista liigaseuroista? Nämä nykyiset tähän astikaan ole oppinut mitään. Ja ne ketkä on aikaisemmin osannut ei osaa myöskään enään. Oltaisiin siis tässä samassa pisteessä ja aika kipeästi Tappara tarvitsisi pisteitä.

2 tykkäystä

Kuulostan ehkä tylsältä, mutta ajan kanssa eteenpäin. Ottaa oman aikansa kun on niin paljon uusia palasia rosterissa. Vaaditaan kärsivällisyyttä, kyllä se aukeaa jossain kohtaa väkisinkin. Ja kyllä, tilanne huolestuttaa myös minua. Mutta minä en asialle voi mitään tehdä.

Päinvastoin. Jos siellä Sasha ja Laine taikuroisi Tapparan voittojen tielle, niin kyllähän se tuo huikean boostin koko joukkueen tekemiseen. Mä näkisin näiden herrojen pätkäsopparit vain positiivisena.

17 tykkäystä