Huhu: Anton Levtchi jatkaa Luulajassa 2024-25 kauden jälkeen? (sopimus Tapparaan purettu, jatkosopimus Luulajaan 2028)

Analla muikea ilme naamalla. Saikohan haluamansa korvauksen vedätettyä?

Mua ei kiinnosta mikään muu kuin Tapparan saama korvaus sopimuksen purkamisesta. Ohan tää nyt ihan kestämätöntä, että täkäläiset sopimukset on ihan pelkkää paskapaperia.

71 tykkäystä

Suullinen sopimus. Sisäpiiri vuotaa informaatiota tavalla, mitä itse en ymmärrä.
Sopimuksen alaiset sopimukset tulevat julkisuuteen sopimuksen alaisten toimijoiden puolesta.

Vuoden jatkon sulattaisin mutta jumalauta kolme vuotinen menee tunteisiin

1 tykkäys

Pelaajia menee, hyviäkin, pelaajia tulee, hyviäkin.

2 tykkäystä

Oletettavasti tässä on täysin mottipäinen summa vaihtanut omistajaa. Katsotaan siirtorajalle, mitä on tulossa sisään vai onko paukut jo ensi kaudessa, mutta kyllä tän täytyy näkyä myös rosterissa.

Pahalta tuntuu. Oli arvattavissa, että jos Luulaja tästä Tapparalle siirtokorvauksen maksaa, niin sopimus tulee olemaan monivuotinen.

2 tykkäystä

Nooh kunhan kruunuja tulee tarpeeksi iso säkillinen, ja uskon että ei nyt Tappara sentään ilmaiseksi päästäisikään purkamaan sopimusta

Toki kyllähän tuo harmittaa että taikuri jatkaa ulkomailla, ylivertainen ukko toivottavasti ruotsin keikan jälkeen sitten taas Tappara paitaan

4 tykkäystä

“Et kai sä ny ilmaiseksi purkanut Antonin sopimusta?”

“No en, kyllä mä siitä maksoin”

51 tykkäystä

Ensi kauden rosterissa mahdollisesti. Nythän Anton pelaa sopimuksen mukaisesti ruotsissa ulkomaan option mukaisesti.
Siirtokorvaukset uskoisin olevan varsin maltillisia Ruotsin ja Suomen välillä.
Pelaajan toive märitelleineen seuraavan kauden joukkueen.
Muodollinen sopimuksen purku ja välit Antonin ja Tapparan välillä säilyy.

Antoni antanut Tapparalle jo paljon, olen tyytyväinen ettei mennä esteeksi jos haluaa jatkaa.

33 tykkäystä

Jos Antonilla on hyvä olla Luulajassa ja Tappara saa korvauksia, niin ihan ok on, jos hän jatka siellä missä tällähetkellä homma toimii.

22 tykkäystä

Jos olisin nousevan pelaajan a la Keskinen agentti, niin tekisin vain suoraan jonkun 4-5v sopparin Tapparaan. Jos taso ei nouse odotetusti, tai vaikka laskee / tulee loukkeja, niin Tapparalla ei ole oikeutta sopimuksen purkuun ja saan edelleen sovittua palkkaa koko sopimusjakson ajan. Jos taas taso nousee sen verran, että pääsen ulkomaille, niin voin käytännössä vain repiä sopimuksen ja lähteä isomman palkan perässä muualle. No-risk - high-reward -tason juttuja :+1:

10 tykkäystä

Noniin. Tooodella pitkä soppari Luleåån.

2 tykkäystä

Toivottavasti ei alle miljoonalla päästetty? Muuten jää vähän paskan makua suuhun. Mieluummin kaksi.

Puhutko Ruotsin kruunuista?

Tätä mää oon aina miettiny et onko tosiaan näin et välit menisi, jos Anton noudattaisi itse tekemäänsä sopimusta ja pelaisi yhden vuoden kasvattajaseurassaan jossa on aiemmin pelannut 25 vuotta.

Aika pienestä menisi, tuskin palkassakaan olisi niin järkyttävää eroa että joutuisi yhden kauden olemaan kotikaupungissa.

Mutta en usko että Antonin kohdalla menisi, joten odotan että rahaa tulee rekkakaupalla Tampereelle kerta vielä kolmeksi vuodeksi tekee sopparin Luulajaan.

Voisin veikata että se korvaus on juuri tuo miljoonaa ruotsin kruunua, eli noin satatonnia. Sen enempään on vaikea uskoa, Ruotsi ei ole mikään KHL.

Paska juttu. Näinä päivinä ei ole hauskaa olla Sm-liigajoukkueen kannattaja.

Voisiko joku lähettää minulle tuo Levtchistä oleva artikkeli?

Kyllä, valitettavasti.