Katsoin huvikseni tuossa jossain kohdassa, niin taisi kokonaisuudessaan JYP:n maaliero olla jotain -80. Siellä plussalle pääseminen saattoi vaatia lähinnä sitä, ettei saa peliaikaa.
Ja perempi pelin rakenne (viisikkotason pelaaminen).
@Jussip95 Niinpä.
Rantakariin verrattavissa paljon ja tuskin Hongasta ikinä mitään puolustusosaajaa tuleekaan. Tähän peilaten Honka tarvitsee mielestäni sen ykkösylivoimaroolin ja Kemiläisen kanssa samassa seurassa se olisi mahdottomuus.
Vähä tuli puskista et Turkulainen on vasta 23v. Ollu jo niin kauan Liigassa mukana, et ois voinu luulla vanhemmaks helposti.
327 peliä Liigassa ja näissä 203 pistettä. CHL mestari.
Isosti vihreetä valoa täältä, molemmille.
Tämä Turkulainen olisi niin tapparamainen haku. On jo näyttänyt tasoaan, mutta silti vähän tutkan alla ja ei niin mediaseksikäs pelaaja. Potentiaalia kehitykseen vielä paljon.
Kiitokset kaikille vastauksista! Kattotaas mitä tulevaisuus tuo tullessaan että miten kehittyy.
Mediaseksikäs ei ole, mutta mulla on muistikuva, että palstalla pyörinyt haaveiluissa jo pitkään. Itte en ole osannut haaveilla, kun olen pitänyt aina sen veraan Jypiin liimattuna, etten uskoisi irtoavan. Se lopullinen läpilyönti on tekemättä ja on oikeastaan jäänyt odottamaan itseään. Viimeiset kolme kautta painanut sellaista 40 pistettä ja sijoittunut pistepörssin 20:n hujakoille, mutta silti ei ole household name.
Muistaakseni olen kahtena vuotena putkeen valinnut Turkulaisen jengiini palstan draftissa, eli minulla ainakin luottoa löytyy
Toki olen aina draftissa viiden huonoimman joukossa, että silleen…
Eli ekalla kaudella 20 pistettä pois ja +/- kuntoon. Sit kaikki märisee mediaa myöten, kuinka lupaavat, luontaisen hyökkäystaidon omaavat pelaajat on tukahdutettu Tapparassa. Toisella kaudella sitten tehopisteet takas ja plusmiinus kunnossa kauden jälkeen kiinnostavina pelaajina vuoleen rahaa Ruotsiin tai Hongan kohdalla Amerikkaan.
Tuntuu että molemmat hitsanneet vähän paikallaan hyvälle Liiga-tasolle murtautumisen jälkeen. Siirto meille voisi parissa vuodessa tuottaa kovaa tulosta. Mielenkiintoista.
Kyllä mulle ainakin kelpaisi molemmat. Lahjakkaita ja nuoria joilla on jo mukavasti Liiga kokemusta ja kumpikin pystyy myös hienosti tuloksentekoon. Honka tosiaan puolustuspeliin kaipaisi hieman potkua, mutta missä muualla pääsisi parempaan oppiin, kun Tapparassa. Ne jotka tyrmää nämä kaverit, niin odottaa varmasti hieman liikoja. Toki itsekkin odotan muitakin (“kovempia” vahvistuksia, mutta kyllä tämän tason nuoret kotimaiset pelaajat sopisivat heittämällä ainakin minun Tapparaan.)
Itse saanut kuulla, että Turkulainen varma, Hongan kanssa ollaan SHL:n kans kilpasilla.
Turkulainen +40 pinnaa ens kaudella. Ja kyllä, saa ottaa talteen.
Tervetulleita Tapparaan minun puolestani. Kovia pelimiehiä kumpikin ja sytyttäviä myös !
Eikö siellä ole vielä annettu näille Tapparan verkkareita ja harjoittelu aloitettu? Eikös kaverit ole jo lomansa viettänyt.
Nyt pitäisi mennä Areenan uumeniin passiin kun toisessa ketjussa Turkulainen jo julistettiin varmaksi.
Asenteista, piilevistä puolustuspotentiaaleista sekä kamppailuvoimasta riippuen ihan suht hyvien aikojen Tapparan näköisiä hankintoja eli siis huhuja kuitenkin. Eli ovatko nämä nyt sitten niitä markkina-altaiden pelaajia, jotka eivät kelvanneet Rautakorvelle? Mene, tiedä.
Joukkuerunko hankki vastikään itselleen jonkinlaista helppoa pudotuspelikokemusta, joten ehkä voidaan luottaa, että kaikilta uusilta tulijoilta ei sellaista tarvita – tekemättä silti seuraavista (tavoiteltavista) playoffeista treenioperaatiota kevään 2021 tapaan.
Tänään Haka1:ssä 15.45 olis U20 treenit sieltä joukosta vois ehkä bongata vahvistuksia, sillä tosiaan jos joku vahvistus runkosarjaan kautensa päättäneistä on naarattu niin Tapparan ohjeilla ne pelaajat jossain harjoittelee.
Täällä kun A.Honkaa sommitellaan joukkueeseen niin täysin turhaa. Sopimus on IFK:n kanssa ja kämppäkin ostettu juuri Stadista.
Mistä tällänen tieto?
Miehet kaiketi virallisesti ilman seuraa? Tämän päivän Tappara-infoilun jälkeen vähän huhujen todennäköisyys laimeni. Mikäli Suomessa pelaavat niin kaiketi johonkin treeniryhmään olisivat jo liittyneet ja näköhavaintoja jaettu ympäri Suomenmaan.
Turkulainen ainakin jatkaa Jypissä.