Olisin kyllä kovasti hämmästynyt jos Heljanko oikeasti on tolppien välissä kun ensi kausi pyörahtää käyntiin. Sen verran kova veskari että eiköhän vientiä ole rahakkaammille jäille.
Enemmänkin tulee mieleen tilanne Metsolan ja Larmin muka Tapparassa pelaamiset.
Onhan tässä välissäkin kirjoitettu yhden maalivahdin osalta juhametsolamaista historiaa, kunnes se kirjoitettiinkin uudestaan tragikomiikaksi.
Heljanko osaa varmasti tehdä päätöksen joka palvelee turvallisesti omaa uraa. Ja Tapparaakaan tuskin haittaisi yksi lisävuosi Metsola/Säteri kannalta katsottuna.
Kyllähän minä luen ja olen tietoinen, että aina ei ole ihan luottoa löytynyt ja rapaa on tullut varmaan aiheesta ja aiheetta. Mutta sehän ei ole minun vikani, että teillä ei ole aina löytynyt luottoa omiinne.
Toisilla on, toisilla ei. Mutta jos se olisi yhtä selkeää ollut, kuin sinulle tuntuu olevan, tuskin kukaan olisi epäillyt. Ps. Myrrällekin vaadittiin potkuja hetki sitten.
Niin, tämähän se meidän Tapparalaisten ongelma on ollut. Onneksi ” pikkuveljen” kannattajat ovat uskollisesti, ilman soraääniä, seisoneet järkähtämättömänä Ilveksen tukena vuosikymmenien ajan, jatkuvasta menestyksestä huolimatta.