Huhu: Christian Heljanko jatkaa Tapparassa kaudella 2023-24?

Tämmöistä on kuulunut ja nyt huhu päätynyt palstalle, niin lyödään ketju tulille.

21 tykkäystä

Tarjooko @Fester sitte kaljat jos menee puskiin :smiley:

Olishan tää hienoo jos jatkais ja varmasti saatais rahoille vastinetta

4 tykkäystä

Itse olen kyllä aidosti ja iloisesti yllättynyt jos Heljanko pelaa meillä ensi kaudella.
Heljanko veti kuitenkin sellaisella tasolla tämän kauden CHL turneen, että aivan varmasti Heljankolle ottajia löytyy Saksasta, Sveitsistä ja Ruotsista, näiden sarjojen isot seurat operoivat kuitenkin niin paljon isommilla budjeteilla kuin Tappara niin en usko että päästään palkkatarjouksessa lähellekkään, mutta pelaajahan kuitenkin loppu pelissä päättää missä haluaa pelata. Mutta eiköhän tähänkin asiaan saada varmuus viimeistään kesällä

3 tykkäystä

Eihän Heljanko voi ulkomaille lähtee kun on uuden perheenjäsenen hankkinut.

3 tykkäystä

Mietin aika kauan, että laitanko mitään viestiä tähän ketjuun. Mä oon huhuillut aika kovaan ääneen ja osa on osunut, mutta iso osa ei. Pari isoa baari-iltaa se on maksanut. Näissä sopimusjutuissa vaan on tapana sattua ja tapahtua, jopa ihan viime metreillä.

Nyt uskallan silti/taas sanoa, että tää jätkä on meillä ainakin vielä ens kauden.

106 tykkäystä

Tarjootko olutta, jos ei ole :joy:

Ps. Ihan vitsillä heitin.

2 tykkäystä

Enemmän alkoi jännittämään, että jatkaako kumminkaan, kun Fester heitti huhun ilmoille…:smiley:

11 tykkäystä

Toteutuessaan tää olisi se, mitä eniten toivoin. Kivahan se olisi, jos Tappara tän tipauttaisi vaikka jollain pelikatkolla, mutta ei liene ollut meillä tapana julkaista sopimuksia kesken playoffs-sarjojen vai kuinka?

Jos tää huhu pitää paikkansa, niin tarjotaan porukalla @Fester 'ille ilta? :grin:

48 tykkäystä

Tää käy. Mulla ei oo kovin kallis maku, keskiolutta ja jaloviinaa.

11 tykkäystä

“Pispalan konjakkia” pitää sitten @Festerille tarjoilla tietenkin ylivertaisessa Pulterissa, jos CH:n jatko toteutuu.

1 tykkäys

Lieneekö sitten kovia seppiä tulossa rosteriin jos Helkkukin jatkaa. No tokihan Tapparassa vetoa on.

Ja jos ei - tunti turpaan porukalla Tampereen Keskustorilla?

6 tykkäystä

Ja toisinpäin mikäli Chrisu ei meille jää niin saadaan luotua hyvää painetta, eipä tosin harmita allekirjoittanutta vaikka joutuisikin itse tässä kaivamaan kuvetta. :grin:

1 tykkäys

Lähtiskö silti Tapolan suuntaan?

Hienoa että jatkaa. Täällä on nyt varaa tarjota Lehterä-tason sopimus, jolla saattaa olla liigan kallein pelaaja ensi kaudella. Ulkomaille ehtii myöhemminkin, ikää ei ole vielä paljoa.

1 tykkäys

Ja maalivahdilla urat voivat olla pidempiä, mikäli jalat kestää. Heljanko vaikuttaa tyypiltä joka voi pelata 40-vuotiaaks, jos vaan jaksaa tehdä duunia kehon huollon eteen

4 tykkäystä

Niin paljon tuli kuittailua tän jälkeen, että pakko nostaa esiin. Olkaa hyvät. :pray:

40 tykkäystä

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 13 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.