Huhu: Missä pelaa Christian Heljanko kaudella 2021-22?

Heljanko on nyt ollut Tapparassa jo viisi vuotta. Liigan puolella pyörinyt näistä neljä. Onko aika vaihtaa organisaatiota? Miten Heljangon mallinen pala sopisi Tapparan Areena-palapeliin?

Pientä vihjailua on palstalla ollut, että suuntana olisi Rasmus-veljen kanssa HIFK tai toisaalta naapurin Ilves. Veljellä näyttää olevan EP:n mukaan optio ensi kaudelle.

Heljanko on vielä nuori mies jääkiekkoilijaksikin, ja ilmeisen tervekin ei ole isoja remppoja tainnut olla. Mielenkiinnolla seuraa kaverin uraa jatkaa tai ei jatka Tapparassa. Ehkä vois maisemanvaihto ja uudet tuulet kehittää pelaajana.

Itselläni ei nyt varsinaisesti mitään tietoa eikä huhua Heljankon suhteen ole mihinkään päin. Mutta en kyllä yhtään yllättyisi jos vetäisi vielä vuoden tai pari Tapparassa.

13 tykkäystä

Mielenkiintoinen tilanne, jos jatkaa Tapparassa. Koska silloin ei Domi tai Piiroinen jatka.

1 tykkäys

Tää olisi tosiaan “erikoinen” veto. Jotenkin itse ollut aivan siinä olettamuksessa, että Domi ja Piiroinen olisi ensi kauden tandemi. Mutta Tappara jos joku osaa aina välillä yllättää :smiley:

Itse olen kanssa kuullut huhun tynkää(eräs kaverini hieman perillä naapureiden touhuista), että Ilves olis kiinnostunut Heljankosta

1 tykkäys

Vitkovice yritti saada mutta liian kallis ja Tappara ei päästänyt.

Hyvin kevyen huhun olen kuullut, että Heljanko saattaisi siirtyä Tepsiin. Valmentajaksi sinne on tulossa hänelle nuorten maajoukkueesta tuttu Jussi Ahokas.

Myös tuo Ilves-huhu on ollut esillä. Tosin Ilvekseen on yhdistetty monta muutakin veskaria, kuten Patrik Bartosak ja Sami Aittokallio.