Huhu: Curtis Hamilton pois Tapparasta 2017-18?

MItäs jos Hamilton hommattiin tuuraamaan Jukia olympialaisten ajaksi?
Jos nyt Jukille/Tapparalle ilmoitettu että ei osunut arpaonni kohdalle tänä vuonna, niin Hamiltoniakaan ei tarvita?

1 tykkäys

@BlueOval melkoista tarinaa. Kai nyt Peltola olis kuullut tilanteesta Tapolalta jos näin olis:D

3 tykkäystä

Onko todella niin typerä hankinta kuin mitä itketään?

Jos on olemassa mahdollisuus nyt heti purkaa soppari, oliko tästä haittaa? Ei. Ison potentiaalin ja Liiga-kokemusta omaava ratkaisija otettiin low risk - high reward diilillä testiin. Ei ollut kunnossa ja mies kiertoon.

Mikä mättää?

26 tykkäystä

Nyt ei aukea sun pointti?
@BlueOval mielestä Tappara oli varautumassa Jukin poissa oloon ja nyt sitä ei tarvittu, jos päätös olympiapaikasta ei toteutunutkaan.

2 tykkäystä

Todennäköisesti myös oma työpaikkalääkäri tarkistaa pelikunnon.

Eikä välttämättä ole Tapparasta kiinni vähäinen peliaika, vaan voihan tuo olla miehestä itsestäänkin kiinni, että ei pysty pelaamaan tällä hetkellä enempää.

Turha tässä tosin on mutuilla ja keksiä isompia teorioita sillä kysehän on vasta huhusta.

Ps. Kertooko se jotain siirtomarkkinoista, kun SC Rapperswil-Jona Lakers antoi Hamiltonille viikon koeajan ja ei pelannut peliäkään joukkueessa ennen Spengler Cupia. Tämän jälkeen SC Rapperswil-Jona Lakers palkkasi HPK:sta vapautuneen Jeremy Morinin [Eliteprospects.com]…

Hyvä se on, että jos kunto ei kestä, niin sopimus puretaan aikaisessa vaiheessa. Siitä nyt ei silti pääse mihinkään, että hankinta on melkoisen epäonnistunut, jos näin nopeasti pois laitetaan. Eli scouting ei ole onnistunut.

1 tykkäys

Sinänsä ihan hauska tieto.
Mietin vaan ite, että miten tää prosessi menee. Mikki ilmoittaa Hamiltonille, että ei riitä. Sitten siitä kuulee joku joka kertoo asian kaverin kaverille. Sen jälkeen huhu onkin valmis.

Ei siinä, ei harmita jos lähtee. Mietityttää vaan, että lähteekö nämä huhut välillä liikkelle yksittäisesti foorumikommentista joita sitten jonkun kaveri kertoo totena foorumin ulkopuolella.

1 tykkäys

Sen takia että pelaajan kunto ja/tai työmoraali ei ole välttämättä ennalta tiedossa.

Meni kans @peterra pointti vähän ohi. Mistä me tiedetään mitä Peltolalle on kerrottu ja mitä se tietää tai ei tiedä?

1 tykkäys

Kaveri kuuli varmasta lähteestä, josta ei ole vielä huteja tullut. Kyllä minä olen valmis lyömään vetoa, en tonnista, mutta satasesta että Curtis lähtee.

Juu en minä sillä, etten uskoisi. Satuin vaan ihmettelemään miten näistä lähtee tuo tieto aina liikkeelle.

1 tykkäys

Jos näin tosiaan on, että Hamilton jatkaisi matkaa eteenpäin, niin
tulee mieleen tapaus Jeff Ulmer joka oli ihan jees pelaaja, mutta
loppupeleissä taisi olla vielä liian puolikuntoinen vetämään kautta
liigassa loppuun.

1 tykkäys

Jos Curtis on lähdössä niin miksi siitä on huhu liikkeellä? Eikö normaalisti tehdä päätös ja se kerrotaan pelaajalle, jonka jälkeen voidaankin julkaista myös muille?

Sisääntulevien kanssa huhut ymmärtää, kun pitää neuvotella sopimus, mutta luulisi, että lähtevien kanssa se on kiitos ja hei.

1 tykkäys

Itse sen debyytin olin paikan päällä katsomassa ja aika tylyn arvion annoin. Käännökset oli luistelussa kuin rahtilaivalla. Tietenkin ensimmäinen peli ja pelituntuma hukassa, mutta kyllä pelimiehen aina tunnistaa ja luulisi jollain lailla olevan ytimessä. Tätä en ole nähnyt missään vaiheessa. Tälle kaudelle jos apua ajatellaan, niin en ole kyllä varma riittääkö aika sekä miehen kärsivällisyys tälläiseen rooliin.

2 tykkäystä

Eihän Hamilton oo saanu edes näytön paikkaa vielä! Zapon tilalle Hamilton ni näkis tuleeko mitään luulen että ois parempi ku zapo… Ihme hankinta ku ei pääse pelaamaan

En nyt näe niin että se, kun saa liigajoukkueessa (vaikkakin edellisen kauden mestarissa) muutaman ottelun laskevalla peliajalla, olisi mikään plussa CV:ssä.

3 tykkäystä

Mitä Hamilton Jokereiden maalilla tekisi?
Zapo = Zapolski
Zabo = Zaborsky

23 tykkäystä

Miten ihmeessä tätä ei vielä ole laitettu Jasun piikkiin?

33 tykkäystä

Tämä on hyvä selvennys toki ja pitäisi olla kaikille selvä, mutta kuvitteliko joku nyt, että viittaisi keneenkään muuhun kuin Zaborskyyn.

Yleisesti: Mikäli homma toimii ja Tapparalla Hamiltonin kanssa on jatkosuunnitelma, jossa Hamilton seurassa jatkaa, varmasti saa näyttöpaikkoja myös peleissä. Jos näin ei ole, varmasti laitetaan huhujen mukaisesti kiertoon.

1 tykkäys

Hyvä pointti, Hamiltonihan vissiin pelas Jasun kanssa samassa kentässä siinä pelissä kun alko peliaika pienenemään. Vaikea arvata kuka tappoi siis Hamiltonin pelivireen. :thinking:

4 tykkäystä

Hamilton alkaa sylkemään maaleja vasta ja heti kun Jasu siirretään neloseen ja Rautakorpi saa potkut.

2 tykkäystä