Huhu: Dominik Hrachovina Barys Astanaan 2018-19?

Santtu päästänyt ilmoille siirtohuhun tähän saumaan. Saattaa olla pelkkää hybridisotaakin. Santun osumaprosentti ei ole korkea.

Iltalehden tietojen mukaan suomea puhuva tshekki on tehnyt sopimuksen KHL:ssä pelaavan kazakstanilaisen Barys Astanan kanssa.

Saattaapa sinne mennäkin, mutta ei varmasti ole sopimusta kirjoittanut tai mitään muutakaan sopimusta tehny kesken pleijarien.

E. Onnea matkalle Domi!

Domi kiitti viimeisenä kotipäätyä. Aika vahva signaali jäi itselle.

7 tykkäystä

Todella tunteikas hetki. Rutisti kädellään Tapparan logoa ja kiitti sydämestään. Hieno mies!

5 tykkäystä

Muuten kivinaama pysyi itsellä, mutta siihen meinasi herkistyä lujaa…

2 tykkäystä

KHL kutsuu, vahvistus:

https://www.aamulehti.fi/urheilu/maalivahti-hrachovina-jattaa-tapparan-en-pysty-kuvailemaan-mita-tama-porukka-on-mulle-antanut-200906499/

Hrachovina kasvoi Suomessa ja Tapparassa KHL-tason maalivahdiksi. Siitä olen ylpeä. Koppi tarttuu erittäin hyvin. Muutenkin iloisen oloinen persoona. Toivottavasti nähdään vielä joku päivä Tapparassa. Onnea mihin ikinä meneekään.

6 tykkäystä

Tuonhan Domi itse vahvisti että Barysiin menee.

Jep @c_paaty’n linkittämässä jutussa se sanotaan.

Kuten Iltalehti aiemmin torstaina uutisoi, Hrachovina siirtyy ensi kaudeksi KHL:n Barys Astanaan.

- Joo, näin on, mies vahvisti.

Jatkot Domin omassa ketjussa, joka siirretään aikanaan Ex-Tapparoihin.

1 tykkäys

Ketju suljettiin automaattisesti 8 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.