Greg Squires received a top offer from the Finnish league.
"Thanks to Greg Squires for his work with the 99ers. He has shown really great games and deservedly secured a top contract in Finland, "says managing director Bernd Vollmann.
Seura ilmoitti siis tänään miehen lähtevän joukkueesta ja suuntaavan Suomeen.
Kenelläs Liigassa ois hyökkääjä hakusessa?
En voi olla spekuloimatta, että onhan tässä sellaisen veivauksen mahdollisuus, että Vauhkonen lähtee ja Squires tulee tilalle. Vastaavia on ennenkin nähty. Alkaa olla kuukauden päivät siitä, kun Vauhkonen on viimeksi ollut kokoonpanossa (14.9. JYP:iä vastaan) ja hänen on kerrottu olevan sairaana.
Voisiko olla tyytymättömyyttä puolin tai toisin…
*E: Mutta Ässät on varmasti todennäköisempi vaihtoehto.
Ässät tarvitsee kieltämättä right puolen hyökkääjää. Ja varsinkin ylivoimaan tuomaan laukaisu-uhkaa.
Kerttulan kanssa Örebrossa samaan aikaan kaudella 16-17.
Mielenkiintosta että Tepsin sosiaalisessa mediassa tai nettisivuilla ei oo viel mitää. Ihmettelen kyl jos ruotsalaisella sivulla julkastaa soppari ennemmin ku Tepsin virallisis. Toisaalta Tepsi vetäny nii vihkoo jo jonkin aikaa että ei olis ihme…
Greg Squires tulee Turkuun pelaamaan kiekkoa ja paikkaamaan Nättisen mentävän aukon… rahat on jo tienattu?
− Greg tuo joukkueeseen lisää luistelu- ja hyökkäysvoimaa. Hän on pelannut laidassa sekä keskellä, ja se auttaa meitä varsinkin nyt, kun Topi Nättinen on hetken pois, kertoo TPS:n urheilutoimenjohtaja Antero Niittymäki seuran tiedotteessa.
− En tule TPS:ään rahan takia. Minä olen omat rahani jo tehnyt urani aikana. Nyt haluan vain päästä käyttämään vahvuuksiani ja auttamaan sitä kautta hienoa seuraa. Olen niin valmis pelaamaan kuin jääkiekkoilija vaan olla voi. -Greg Squires