Huhu: Ilvekseen "iso pelaajasopimus" kaudelle 2022-23?

Tällainen kirjoitus oli ilmestynyt Ilveksen rosteriketjuun.
Asia näyttää herättävän keskustelua, joten laitetaan nyt oma huhuketju pyörimään.

En yllättyisi, että Ilves vahvistaisi rivejään, kun on niitä loukkaantumisia ja maksukykyinen seura.

3 tykkäystä

Osaako kukaan palstan tupsukorvista hieman valaista asiaa tai jakaa huhuja mitä liikkunut, mille paikalle jne? Helppo uskoa kyllä että jotain sieltä on tulossa, kevättä kohden kun mennään.

No en ole mistään luotettavasta huhusta kuullut hetkeen. Laituria varmaan haetaan, varamaalivahtikin mahdollinen.

2 tykkäystä

Ei minkäänlaista hajua asiasta,mutta laitetaan oma veikkaus. Ville Meskanen.

Onks nää ne “kuivat markkinat” :sweat_smile:

Ainakin joidenkin tietäjien mukaan Meskasen ja Ilveksen sillat ovat palaneet. Tämä siis Ilvesfoorumilta luettua

4 tykkäystä

Jostain luin että Kos olisi mahdollisesti lähtemässä Ilveksestä niin olisiko juuri tuo SaiPa kohteena.

Tuleeko Heponiemi Levtchin perässä?
Tosin Hepolla on mennyt ihan ok rapakon takana, niin ei ehkä ns.tarvetta tulla Suomeen.

Jotain on tosiaan hakusessa.

Meskanen ei kuulemma Tillun kanssa ole väleissä että tuskin tarvitsee SaiPasta odotella ketään, olikohan nimimerkki punakone joka tuosta välirikosta tiesi kertoa.

5 tykkäystä

Mites toinen Räty? Onko peliaikaa luvassa Vancouverissa?

Tänään tuli luotettavalta taholta tieto, että Ilves mahdollisesti uutisoi ”isosta” sopparista vielä tällä viikolla. Ilmeisesti on myös uusi- eikä jatkosoppari. Mikään ei tosin varmaa, mutta esim Lehterän uutinen viime kesänä tuli tältä taholta noin 3pv ennen virallista julkaisua.

4 tykkäystä

Ketäs extapparoita on vapaana? Vieläkö saipalsisia joku ostaa?

3 tykkäystä

Florida kun aloitti tuon tyhjennysmyynnin niin tuo Barkov voisi ainakin mennä spekseihin ex-tapparalaisena?

Jotain siellä tosiaan ilmeisesti ollaan vielä hakemassa, mutta saa nyt nähdä mitä tarttuu, nämä Tillun keväthankinnat nyt ei ihan ole lähteneet (Nikolishin, Beck, Gazda ja Rockwood).

Tuunasin vähän otsikkoa, koska vain Mikki naaraa näillä vesillä isoja kaloja. Muut korkeintaan pilkkivät ahvenia, tai käyvät kauppahallissa.

30 tykkäystä

Veikkaan, että Ilveksellä kyse jälkimmäisestä. Eiköhän sieltä joku nevöhööd-statuksen EP-scoutattu “tosi potentiaalinen” ulkkari tule jälleen kerran kevääksi Ipaan floppaamaan.

Ainakin toivottavasti.

2 tykkäystä

Ei millään pahalla, mutta minä taisin olla ensimmäinen, joka Lehterän varmuudella skuuppasi ainakin tänne. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja mistään Ilveksen isosta sopparista minulla ei ole tietoa.

4 tykkäystä

Ihan näin mutuna niin jos kovaa peluria ollaan tuomassa niin tämä varmaan osuisi siihen:

Tässä jutussa mainitaan että uusi seura olisi selvillä (ja muutenkin vähän lähdön taustoja):

Kova pelimies olisi ei siinä, mutta niinkuin tuossa artikkelissa mainitaan niin työmoraali ja kunto eivät ole olleet ihan mistään parhaasta päästä.

Huhu on minulle tasoa uskon, kun näen.

Itse kuulin tähän liittyen niinkin villin huhun tänään että Ilves vuokraisi loppukaudeksi Brynäsiltä Hannes Björnisen. Mutta huhun luotettavuudesta ei suoraan sanottuna ole sen enempää hajua. Hannes tosin olisi kyllä “iso kala”

Brynäsillä ei oo pleijaripaikka karannut, mutta toisaalta olis Ilvekselle loisto vahvistus

Joo ei näköjään vielä ole playoff sauma mennyt. Itse ajattelin että olis jo viiva “karannut” molempiin suuntiin. Skeptinen itsekin huhun suhteen mutta päätin kuitenkin laittaa tänne kun moisen kuulin. Kuten mainitsin, luotettavuudesta ei mitään hajua voi olla ihan puppuakin.

1 tykkäys