Mietin kovasti, laitanko Ilveksen rosteriketjuun, mutta se olisi ollut varmastikin väärä valinta. Kovasti on kirjoittelua Ilveksen foorumilla heidän käyttäjien mukaan luotettavan Blegifanin kerrottua, että huomenna kannattaa räpyttää F5 painiketta. Siihen samaan viittaa Arposen twiitti. Jännä nähdä, tuleeko jatkosopimuksia, vahvistuksia vai jääkö suutariksi. Ketju nyt kuitenkin avattu. Tietävätkö palstan Ipalaiset paremmin?
Edit. juuri päivitti Blegifan, että päivä heittää yhdellä. Olisiko sitten keskiviikko 23.12. oikea päivä julkaisulle.
Näin Blegifan:
Anteeksi kaikille. Näköjään jälleen päivä väärä. Vanhojen merkkien mukaan tulossa jälleen seuraavana päivänä mitä lupailin. Jatkossa siis tarkat päivät unohdettava
2 tykkäystä
ProTappara
(Tamminiemessä - muttei jakamassa pesää)
2
Jos menee vielä yhdellä päivällä eteenpäin uumoillusta eli jouluaattoon, niin kuka tietää, kyseessä voi olla Jeesuksen uudelleensyntymä Ilves-paidassa.
Se olis kyllä melko wow ja aikamoinen hauiksennäyttö Ipan toimistolta.
Tilkkeeksi jotain ikään kuin aiheesta: Harvinaisen kiinnostavaa nähdä, mitä näistä huhutuista sopparipaketeista tulee. Se antanee jo vähän esimakua koronahässäkän vaikutuksista tulevien kausien joukkueisiin ja koko SM-liigaan.
Ei mitään käryä. Olen itsekin täysin tuon meidän foorumin varassa.
Ainoa skenario miksi uskoisin kolmeen tulevaan pelaajaan olisi se, että lähtijöitä olisi enemmän ja/tai loukkaantuneiden kuntoutumiset ovat ottaneet takapakkia.
Saas nähdä. 1 tykkikausi liigassa, sitten pari kehnompaa KHLlssä ja viime kausi SHLlssä ihan ok. Tällä kaudella jokereissa 1peli alla, joten saa nähdä mikä on kunto kun/jos nyt tulee.
mun suurin tuki, tsemppari ja kannustaja. en voi koskaan tarpeeks kiittää siitä, kuinka aina annat kaikkes mun uran eteen. vihdoin mulla on mahdollisuus yrittää olla edes hitusen samanlainen tuki sulle, kun ensimmäistä kertaa pelaat samassa kaupungissa, jossa itse asun.
tästä kaudesta tulee unohtumaton!!
mutta arvatkaa kummassa joukkueessa?
Hyviä hankintoja omasta näkökulmasta Ilvekseltä. On tää ihan hullu kausi, kun kesken kauden käytännössä näin merkittävällä tavalla rosteri muuttuu. Mielenkiinnolla seuraan, jos päästään jatkaan, mitä seurauksia tällä on. Tapparalla pitäs olla nyt etulyöntiaseman joukkueen koheesion osalta. Jatkakaa.
No, Myttynen ei sitten todellakaan ollut yllätys. Hänestä puhuttiin ja hänet Ilves otti. En muistanutkaan, ettei Myttynen olekaan mikään “hyttynen”: 187cm ja 92kg. Oli semmoinen muistikuva ketterästä ja hyvin luistelevasta, pikkuisen kevyemmästä hyökkääjästä. Olisko joskus sitten ollut hieman fyysisyyden puutetta noin isoksi mieheksi.
Tämä Väyrynen on ihan mielenkiintoinen tapaus tilastojen ollessa muotoa “15G+2A”. Ilmeisesti on jonkunverran maalintekijän vikaa. Voikin olla, että Myttynen + Väyrynen kokonaisuutena paikkaa Ruotsalaista ihan kohtuullisesti. Mutta kun tarvitaan jäälle yksi todellinen timantti, niin siihen paikkaan ei kummastakaan yksin ole. Tilanne huomioon ottaen kuitenkin ihan ok valinnat Ilvekseltä.
Ruotsalaisen tasoista jantteria ei hankita edes rahalla tähän liigaan. Väyrysestä hyvä fiilis. Onnistunut Ipaa vastaan mennä vuosina ja sopii pelityyliin. Myttysen sopparin olisin toivonut jatkuvan ensi vuoden puolelle. Sitä areenasakkia kun nyt jo pitäis täysillä kasata.
Ihan hyvä juttu oli tämä loppukauden diili. Nähdään vähän missä mies menee. Eiköhän hänen kanssa saada jatkoja sorvattua tarpeen vaatiessa. Itse en ainakaan ole yhtään varmaan onko Myttynen pala “areenasakkia”.