Heponiemi on myös merkattu kaikkialla sentteriksi mutta pelaa laitaa.
Ja 18-19kaudella Kärpissä pelasi oikeassa laidassa koko kauden.
Pyörälä-Kupari-Heponiemi koostumuksessa lähinnä.
Heponiemi on myös merkattu kaikkialla sentteriksi mutta pelaa laitaa.
Ja 18-19kaudella Kärpissä pelasi oikeassa laidassa koko kauden.
Pyörälä-Kupari-Heponiemi koostumuksessa lähinnä.
Sen verran tiedän, että Ruotsalaista on lähestynyt Ilves ja Kärpät. Ensisijaisesti tavoittelee Nhl sopimusta tällä hetkellä. 100 pros varmuudella ei pelaa meillä, eikä tod näk edes Suomessa.
Kyllä tässä kyseessä on Heponiemi ja on tehnyt sopimuksen Tapparan kanssa.
Kelleher - Heponiemi - Tanus
![]()
![]()
Kaikki alle 180cm😄
Olisi Supermassiivinen, jos näin. Toivotaan!
Heponiemi on oikeasti todella kova haku Liigaan.
Jos korvaa Platzerin niin on kova upgrade, mutta ykkössentteriä huutaa silti.
Heponiemen kausi muuten päättyi toissayönä.
Kyllähän Heponiemi tulla voi kun on lipuissa ja lapuissa Sentteri.
Mutta itselläni on olo että siinä tapauksessa Savinainen pelaa syksyllä verorajaan asti sentterinä ja siirtyy oikean sentterin tullessa myös laitaan.
Jokereiden “nallipyssyketjun” keskimitta oli 169cm ja hyvin pyöritti aikanaan peliä, jos vaan nopeus ja peliäly riittää niin liigassa pärjää hyvin. Kova peluri on Petrus Palmukin vaikka pituutta ei paljon ole.
Heponiemi olisi kelvollinen haku kakkosen laituriksi, jos pienten taitolaitureiden paikat ei olisi jo täynnä. Sentteriksi tarvitaan varmempia kortteja. Tapparassa vaade kahden-suunnan sentteripeliä ja kamppailuja kohtaan on niin suuri, että aivan valtaisa pettymys olisi, jos Heponiemeä oltaisiin sentteriksi tuomassa.
Enkä muutenkaan hirveän innokkaasti ottaisi sisään alle 175cm pelaajaa, joka on toistaiseksi kadonnut keväisin täysin kuvasta.
Eliten mukaan 178cm ja ollu A rinnassa AHL:ssä.
AHL:n mukaan Heponiemen pituus on 175 cm, Liigan 180 ja EP:n 178.
Liigassa 20-vuotiaana teki melkein piste per peli. AHL:ssä on kaiketi pelannut menneen kauden sentterinä.
Edelleen laidassa on pelannut.
Oho, näyttää kaukalossa pienemmältä.
Onhan Tapparasta JMJ, Kuusela ja Morley mm. hyviä esimerkkejä, että koko ei kerro kamppailupelaamisesta tuon taivaallista, mutta sen mitä olen Heponiemen AHL-koosteita nähnyt niin en ole kamppailupelaamisesta vakuuttunut.
No, sanotaanko että oikeaan paikkaan tulee sitä kehittämään. Pelikäsitys ja -taidot olemassa, noita ei voi oikein ostaa mistään.
Kyllä Heponiemi on just se sentteri Levtchille ja Merelälle, kaikki eväät 50-pinnan kauteen
Kelpaisi kyllä. Verorajalle asti tosiaan kakkoskenttä tyyliin Heponiemi - Savinainen - Kelleher. Tänä syksynä voisi kuvitella olevan laadukkaita keskushyökkääjiäkin jopa markkinoilla tarjolla KHL:n takia. Tai antaa Heponiemen kokeilla alkuun keskushyökkääjänä, ja vaihtaa sitten Savinaisen kanssa vaikka paikkaa, jos ei kulje.
Kunhan hommaavat kesällä jo kovan keskushyökkääjän ykköseen.
Heponiemi ei ole sentteri lähtökohtaisesti. Ja Tapparan tyylin tuntien, ei tule keskellä pelaamaan. Laiturin paikalla uskon, että Heponiemestä saa enemmän irti. Laittaisin ennemmin Levcthin vaikka sitten keskelle.
En ymmärrä miksi täällä aina katsotaan kuinka pitkä pelaaja on