Huhu: Ilves-taustainen sentteri Pohjois-Amerikasta Tapparaan 2022-23?

Mikä on Tapparan tyyli?

Laittaa kaksinkamppailuissa heikot sentterit laitaan. Tanus ja JMJ.

Koska kaikki näki kuinka isossa osassa fyysisyys on pleijareissa ja meillä on jo reilu ketjullinen pieniä pelaajia.

6 tykkäystä

Taisi JMJ Tapparassa kuitenkin pelata pääosin sentterinä.

5 tykkäystä

Hyvin on kuitenkin pärjätty, vaikka ei ole 190cm pelaajia. Ja eikä toi Manninenkaan ole mikään korsto.

Finaaleissa esim TPS hyökkääjien keskipituus 5cm enemmän kuin Tapparalla, pakeissa Tapparalla noin 2cm enemmän kuin TPS.
Kumpi vei mielestäsi fyysisesti?

3 tykkäystä

Ei sillä pituudella mitään merkitystä ole, mutta sillä on jos kamppailuvoimaa puuttuu. JMJ pelasi kyllä sentterinäkin paljon, mutta vähän ongelma se oli peluutuksen suhteen, kun ei uskallettu tiukassa paikassa omassa päässä peluuttaa. Heponiemi ainakin Kärppäaikana oli vielä huono aloittaja.

Voihan olla et Heponiemi olisi hankittu Levtchin korvaajaksi, jos on tiedetty ajoissa talvella et Anton lähtee kokeilemaan Amerikkaan. Siihen rooliin Heponiemi sopisi erinomaisesti.

3 tykkäystä

En nyt ihan ymmärrä kysymystä. Tarkoitin, että Tapparalla oli finaaleissa todella fyysisiä pelaajia (Seppälä, Luoto, Austin, Rauhala) ja jos näitä korvataan pienillä pelaajilla niin ensi vuoden pleijareissa voi tulla vaikeuksia. Vastaus vielä kysymykseesi…Tappara vei.

6 tykkäystä

Samaa mieltä, Heponiemi on kevyt kaveri kaksinkamppailuissa. Harmittava asia tuo jerkun puute, jonka voisi kyllä laittaa harjoittelemalla kuntoon.

2 tykkäystä

Eikös Heponiemeä tuotu jossain kohtaa?

19 tykkäystä

Tämä oli yllätyssopimus, mutta näköjään Florida haluaa vielä katsoa kakkoskierroksen varauksensa kehityksen kauden ajan. Ensi kaudella pitää tulosta tulla eri tahtiin.

Saattoi hyvin olla tänne virityksiä ennen Ojamäen sopimusta.

Minä laitoin aikanaan huhun Ilves-taustaisesta hyökkääjästä. Kyseessä oli nimenomaan Heponiemi. Tällä kertaa asiat eivät edenneet maalin asti, toki ymmärrämme varmaan kaikki halun jatkaa P-Amerikassa.

Laituripaikat taitavat olla Tapparassa täynnä, mutta uskoisin tuonne vielä yhden sentterin rantautuvan.

26 tykkäystä

Otetaankin nämä pari viestiä yltä tähän ketjuun kö molemmissa vahva Heponiemi-leima. Saadaan eheä tarina huhulle ja ketju sulkuun.

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 9 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.