Ei minusta. Enemmän Tapparan heiniä ollut hankkia kotimaisia hyvän ikäisiä laatupelaajia. Tai ylipäätään omia kasvatteja tai uusvanhoja pelaajia takaisin. Ilveksellä puolestaan katseet tiukasti kiinni Tsekeissä ja Ruotsissa.
Vaikea kuvitella, että vielä lähtis. Ei ole sellaista dominassia.
Mä oon taas ihan päinvastaisella linjalla. Mä otan mielummin TULOSYKSIKKÖÖN keskivertoa lyhyemmän kristiantanuksen, joka liikkeellään ja ketteryydellään pääsee pois näistä kulmapaineista, ja kiekon kanssa.
Krannilan otan Tapparaan ilomielin, mutta kyllä Merelän tapaisia isompia kavereita on hyvä olla myös. Muuten se menee siihen kulmahyrrään.
Varsinkin jos tapa pelata on tämä kiekko päätyyn ja yksi perään.
Krannila:n tasoinen pelimies kelpaisi hyvin myös naapurille,mutta eiköhän hän palaa takaisin kasvattiseuraan. Erittäin positiivinen urakehitys ja lupa odottaa aivan liigan kärkipelaajaa tulevaisuudessa.
Kyllä Krannila siellä kulmassa pärjää niin pärjää Tanuskin. Eriasia sitten maalille meno.
Ilvesfoorumilla ja Jatkoajassa juttua, että Krannila olisikin tehnyt jatkot Lukon kanssa. Saas nähä.
Muutama viikko sitten kuultu vastaavaa juttua. Eli että Krannila jatkaisi Lukossa.
Eikös tästä Tapparaankin ollut huhua. Heponiemi hävittiin aikanaan sveitsiläisille. Nytkö me säästellään jo niin, että hävitään Lukolle?
Harmi jos ei tule. Kehityskäyrä kovasti ylöspäin ja Oma kasvattikin vielä.
Ehkä juuri siksi ei halua ottaa riskiä uudessa ympäristössä. Lukossa on kulkenut ja varmasti myös rahaa saa hyvin.
Mutta katsotaan nyt. Eihän nämä tiedot aina pidä. Tähän saakka kyllä aika hyvin pitänyt.
Huhutuista pelaajista Krannila olisi kyllä ollut juurikin se mitä Tappara kaipaa. Harmi jos ei tule, olisi tuonut nopeutta joukkueeseen, jota rosteri huutaa ensi kaudelle.
Sama nimimerkki joka jatkoajassa tiesi Jandricin jatkon ja Haapasen siirron ensikaudeksi nyt huhuili ett Krannila jatkaa Lukossa. Että kova käänne tähän huhuun.
That said uskon enemmän @Lusikkamies hen lähteisiin
Mitä mää oon kuullu, ni Lukko löi suht mottipäisen tiskiin, mutta Krannila haluaa Tapparaan. Ja kyllä se sopimus taitaa olla tehty jo tovi sit, kuten @Lusikkamies kirjoitti.
Kai se on oikeaan päätyyn hallia tehty?
Toivottavasti.
Ipalla kyllä kans yhtä täys keskikaista kuin meilläkin.
Krannila meillä olis unelma mutta Ipassa ni saattais pikkuse kirpaista. Mutta toivotaan
Jatkoajassa joku kirjoittaa että Krannilan jatkosopimus julkaistaan lauantaina
Erikoista.
Jatkaa Raumalla 100% varmuudella.
No onpas korkealla nämä prosentit