Kuka ihmeen Mikko Kokkonen?
15 vuotias poika.
Jatkosopimus nuoren lupauksen kanssa tietysti hyvä homma. Mutta joku roti näillä some-vedätyksiltä pitäisi olla. Nopeasti alkavat kärsiä inflaatiota.
Joo, joo. Kunhan hassuttelin jukurimaiseen tapaan.
No kyllä mää sen arvasin.
Ketju suljettiin automaattisesti 4 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.
Avataanpa ketju ainakin hetkeksi… Jere on ilmeisesti tullut toisiin aatoksiin Ilta-Sanomien mukaan?
Jukurien edustaja ei myönnä mitään uutta, mutta joukkueessa pelaisi Jeren lankomies (Henrik Koivisto) ja pikkuveli (Keni Karalahti)… Toinen vaihtoehto on ulkomailla.
RD ei kommentoi että ei kommentoi.
Tiedotamme pelaajarintamalta tänään klo 14. Tarina, se jatkuu! #Jukurit #TodellinenViikinki
Todennäköisesti samanlainen jekku kuin kolme viikkoa sitten oli, kun Mikko Kokkosesta tiedotettiin. Tällä kertaa kyse on melko suurella varmuudella Zach Budishista, jonka try-out on päättymässä. Voi se kuitenkin olla Karalahtikin.
Zach Budish jatkaa.
Etelä-Savon tiettävästi ensimmäinen amerikkalaisviikinki jatkaa Jukureissa.
#Jukurit Liiga #Mikkeli #Jatkuu
Jäämme odottamaan Karalahden tilanteen kehitystä lähiviikkoina.
Sponsorointikuvio on Karalahden sopimuksen jarruna…
Yle Puheen selostaja huhuilee, että Jeren sopimuspaperia on pyöritelty pöydän päästä toiseen… eli huhu on elossa.
Meinasin sulkea tämän ketjun ja eiköhän Dufvalta sopivasti kysytty aiheesta. Vastauksena tuli tyylipuhdas “dufvismi” eli Jere on nähty Jukurien hallilla syystä, että on vain tapaamassa veljeään ja lankoaan…
Juurihan Jere taas tällä vai viime viikolla kommentoi ruotsalaislehdelle, että saattaapa ehkä pelatakin. Kaikki ovat tainneet vaan minun tavoin väsyä leikkiin, kun ei kommentoitu mitenkään. Antaa ketjun olla auki silti.
- Tuomas Nyholm esitteli 5. Erä -ohjelmassa Jere Karalahden tittelillä “ilmeisesti uransa lopettaneeksi”, johon mies itse ei tosin reagoinut mitenkään.
- Sanoo itse vielä myöhemmin ehkä lopettaneensa.
- Habitus ei ole ihan niin urheilullinen ja lommoposkinen kuin viimeisinä pelivuosina on totuttu.
Jukurien Henrik Koivistoa haastateltu Kiekkoareenassa. Kommentoi toimittajan typerään kysymykseen, että Nemo pärjäisi kulmissa, mutta epäilee jalkaniopeuden riittävyyttä. Tämän ketjun aiheeseen liittyen, ei usko lankonsa pelaavan enää.
- Luulen valitettavasti, että Jeren pelit on pelattu. Hidashan se on ollut aina, mutta sijoittunut kaukalossa hyvin. Jerellä vain taitaa olla nyt liian paljon muuta hommaa.
Tätä ei tarvitse enää roikuttaa. Kimmo Timosen juhlahumussa oli näköjään tullut myös lopettamislausunto.
- Oli huikeaa olla messissä. Kimen kanssa teimme matkaa yhdessä 16-vuotiaista saakka. Pelasimme yhdessä eri maajoukkueissa, sekä HIFK:ssa ja Nashvillessa. Kuopion peli oli mun viimeinen esiintyminen luistimilla. Hienoa, että Kime halusi mut mukaan, Karalahti kiittää.
Ketju suljettiin automaattisesti 8 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.