Auttaakohan joukkuetta ja yhteishenkeä, jos kokoajan ukot vaihtuu? Auttaako kassaakaan yhtään tämmöinen vetkuttelu? Noh, tulee jos on tullakseen, en minä sille mitään voi ![]()
Onko tää taas joku joka on ollut viimeset 72kk loukkaantuneena?
Ei tää nyt kovin hyvältä näytä, jos joka kuukausi meillä on eri kaverit askissa.
Oiskohan tämä Andersson hyvä maalissa?
Eiii. Pelas viimeks eilen reilut 10min.
Ei. Mm viimekauden oli koko kauden ykkösparissa SHL runkosarjavoittajassa
Toivottavasti edes tämä ruotsalainen on sitten tekijämies. Muutoin ei voi olla ryhmädynamiikan kannalta hyvä juttu, kun erilaista anderssonia tulee ja menee kuin saluunan pyöröovissa.
Tervetuloa vaan, ei tämä huonommaksi voi mennä.
Mikä dynamiikka nyt hajoaa? Tervetuloa vaan
Tapparaa vastaan Tampereella pelasi ja näytti omaan silmään todella terävältä aikuisjääkiekkoilijalta. Laadukas pelaaja. Ei ole koskaan liikaa sellaisia.
Katsokaa miten Tappara puolustaa. En ihmettele yhtään, että haetaan vielä vahvistusta.
Minä en millään usko, että näin paskasti puolustavan viisikon peliä korjataan uudella pakilla. Vaihtuvuutta vaan lisää, niin kyllä se puolustus siitä korjaantuu ![]()
Peli on niin sekaisin, että yksikään kenttäpelaaja ei suuntaa käännä. Maalivahti, jonka taakse kiekko menee harvemmin kuin kerran neljällä/viidellä vedolla voisi auttaa suunnan kääntämisessä.
Ei tietenkään hankinta suoraan käännä tilannetta. Ehkä se herättää muitakin pelaamaan ja ehkä siinä samassa voidaan jollekkin pujottelukepeistä sanoa kiitos ja toivottaa hyvää jatkoa. Jotainhan se kertoo jos Tappara vielä Leskinen, Sustr, Brickley, Matinmikko, Tuulola, Rafkin, Gallet + Juolevi kahdeksikon lisäksi hakee puolustajaa.
Toivottavasti ei paniikista.
Puolustus voittaa mestaruuksia. Pudotuspeleihin kaikki nollaantuu ja alkaa uudestaan.
Tietenkään en tiedä olemassa olevien puolustajien terveystilanteesta, mutta vaikea nähdä, että uutta ulkomaalaista sisään tuomalla tuo peli paranisi. Paitsi jos se ulkomaalainen olisi top5-maalivahti tuohon sarjaan.
Enkä siis sano, etteikö tämä Andersson voisi sinänsä olla ihan pelimies. Se ei ole nyt ratkaisevaa, minun mielestäni.
Onkohan koskaan kokeillut maalivahtina? ![]()
Yllätys on kova pukuhuoneeseen saapuessa kun Näykki tulee opastamaan uusien kamojen pukemisessa.
![]()
Omakohtainen kokemus tuosta, kun elämäni ensimmäistä kaukalopallomatsia olin menossa pelaamaan. Porukan maalivahtia ei näkynyt ja mut laitettiin maaliin. Meniköhän jotain 16 selän taakse vai oliko peräti 20?
Sorry offtopic