Huhu: Joona Luoto Ilvekseen 2019-20?

Minulla ei ole tietoa, mutta teen tästä oikean ketjun ennen kuin joku hermostuu! :slight_smile:

Edit: lisätään, että Luodolla on sopimus Tapparaan myös kaudella 2019-20, joten huhun todenperäisyys on äärimmäisen arveluttava.

1 tykkäys

Ilves voinee muuttaa kohtapuoliin nimekseen Hilpara.

37 tykkäystä

Tapparan nettisivut kertoo sopimuksen kestävän ensi kaudenkin Tapparaan.

Ei varmasti muuten mene.

2 tykkäystä

Ei tää mikään vahva huhu ole ilmeisesti, mutta mun mielestä oma ketjunsa silti ennen kuin pelaajaketju täyttyy. YP varmaan sulkee, jos kokee tarpeelliseksi.

1 tykkäys

Joo, ja noissa Tapparan ilmoittamissa sopimuksissa voi olla puolin ja toisin sisältyviä optioita.

No ei Tappara Luotoa Ilvekseen päästä ellei ne osta Lainetta ulos Winnipegistä ja lähetä meille :smiley:

2 tykkäystä

Miksei vaan suoraa vaihdeta LeKiä Ilvekseen?
Pidetään nää kaverit meillä, mutta siirreltäisiin ajoittain pelaamaan isompia minuutteja farmijoukkueeseen, joka pelaisi kuitenkin Liigaa.

Ja jos nyt tosissaan tästä huhusta pitäisi jotain sanoa, niin kaksi juttua nousee mieleen. Surullista olisi nähdä tämän toteutuvan. Vielä sitäkin surullisempaa on nähdä kissafoorumin huhujen taso. Tässäkin varmaan lähteenä että kaveri nähty pyörimässä Hakametsän jäähallilla pelikamat päällä.

6 tykkäystä

Jättääkö se Ilves meille ketään ens kaudeks kun sopimuksen alla olevia pelaajiakin alkaa kaappaamaan? :hushed:

2 tykkäystä

En kyllä löydä yhtään järkisyytä miksi Luoto hyppäisi ipan kelkkaan. Ankka mikä ankka

1 tykkäys

Myös jäsen Rouhija sanoo kuulleensa huhua Luodosta :smiley: Vastuu kuulemma pienentynyt? :smiley:

Nää Ilves-jutut on silkkaa trollausta. Sinne on nyt menossa Ojamäki, JMJ, Erkinjuntti, Luoto, Vittasmäki ja Elorinne. Näin ulkomuistista. Tuo viimeinen ainoa uskottavampi huhu.

23 tykkäystä

Joku onneton parin kaljan jälkeen kirjotellu :joy:

3 tykkäystä

Luonnollisesti siltä kuullut joka sen on alunperin kirjoittanut. :joy:

1 tykkäys

Kaikkee se minun kopionimimerkki huhuileekin.
Tuskin ainakaan vähentyneen peliajan takia lähtee, enkä usko että muunkaan takia.

Höpö höpö juttuja… Luoto jatkaa Tapparassa ensi kaudella…

5 tykkäystä

ilvesläisillä on aikaa kehitellä paikkaansapitämättömiä huhuja kun ei ole mitään muuta tekemistä/seurattavaa kiekkorintamalla.

1 tykkäys

Eikös ne huhut ala aina liikkumaan, jos pelimiehiä näkyy omalla paikkakunnalla. Ipalaiset taitaa oikeesti luulla, että Tappara on Mouhijärveltä

12 tykkäystä

Joonalla on sopimus ensi kaudeks Tapparaan. Joona ei pelaa Ilveksessä ensi kaudella.

3 tykkäystä

:smile:

Ei mulla tähän oikeastaan muuta. Tätä menoa meillä tuskin on joukkuetta kasassa ensi kaudella ja kaikki pelaajat Ilveksessä.

12 tykkäystä