Huhu: Jukka Peltola KHL:ään 2018-19?

Ehdottomasti en halua tietääkään lähdettä, riittää jos kerrot sen olevan luotettava.
Sillä mennään.:+1:t2:

Sen verran lipeän aiheesta, eli Jukista, että myös Domia huhuttiin Kunluniin.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaaha, se on sittenkin ensi vuonnakin pyttyvuosi. Mukavaa.

1 tykkäys

En pysty tekeen ketjua kännykällä. Siis huhuketjua.

2 tykkäystä

Jukka Peltolan lähtö on varmasti todennäköisempi kuin ikinä, mutta vähän Santtu taas listailee hallihuhuja ja omia mutuja.

Tätä on tässä pelonsekaisin tuntein odotettu, mutta ehdottomasti oikea hetki Peltolalle lähteä. Pari kautta eläkerahoja ja takaisin Tapparaan. Uran jälkeen paita pultataan kattoon.

10 tykkäystä

Kiitos Peltola niistä kaikista unohtumattomista hetkistä joita Kapteenina tarjosit! Eiköhän pukukopissa jätetä paikka Kapteenin kotiinpaluuta varten!

18 tykkäystä

Juki ansaitsee aivan kiistattomasti lomaa Tapparasta ja rahakkaan sopimuksen ulkomaille. On meinaan aika kova savotta takana ja jänne vedetty niin kireälle kuin mahdollista jo useamman vuoden.

Huima kapteeni.

Pelaa vielä Tapparassa, vaikka nyt lähtisikin.

9 tykkäystä

Aivan loistava juttu Jukille! Vihdoin, nyt jos koskaan oli tän siirron aika. Tulee vielä takaisin, se on varma se.

9 tykkäystä

Tämä huhu on viemässä alkuperäisen Kunlun Red Starin sijaan siis Sibir Novosibirskiin.

1 tykkäys

Ison lovem tekee kokoonpanoon, mutta toivottavasti huhut pitää paikkansa ja pääsee takomaan ansaitsemansa lisäeurot. Uudet liigat ja maisemat tekevät varmasti hyvää, muutenkin kuin pankkitilille.

1 tykkäys

Kyllä se on Jugin kohdalla “nyt tai ei koskaan”. Parin-kolmen vuoden päästä
takaisin. Ei toisaalta harmita nyt niin paljoa, koska tieto on, että johtajuutta jää
koppiin paljon ja lisää on tulossa.

Olihan se iso 8 myös aikanaan muutaman vuoden ulkomailla ja takaisin tuli.

Onnea ja menestystä El Capitano!

Onnea Jugille! Jää kyllä kaamean iso lovi joukkueeseen.

Vaikee on katsoa minun Tapparaa ilman Jugia. Mutta niinkuin muidenkin kanssa, me päästetään se hyvillä mielin menemään. Toivotetaan onnea, käsketään hakea eläkerahat pois. Ja sitten toivotetaan se kohta takaisin tervetulleena. Kun näin mennään, vuoden, kahden päästä, tai kesken kautta Jugi palaa entistä kovempana. Tämä on minun Tappara. Ja tämän takia me pelataan joka vuosi tällä tasolla.

Mä oon kuullu sellasta, että olis vuoden tai kaks poissa ja sit takas. Paperi valmiiks kirjotettu Tapparaan…

7 tykkäystä

Kiitos Jukille kuudesta perättäisestä finaalisarjasta ja kahdesta kullasta! Sekä kaikesta muustakin!

6 tykkäystä

Ei muuta kuin viestikapula Rauhalalle ja kohti uusia haasteita. Kyllä Jukka osuutensa on tehnyt Tapparan menestysputkessa. Minun Tapparassani tulee AINA olemaan tilaa Jukka Peltolalle!

9 tykkäystä

Miksiköhän Sibir ei ilmoittanut Peltolasta, kerta Junttilan ja Bertrandin sopimuksista on tiedotettu? Vai tuleekohan Peltolasta tiedote erikseen vähän myöhemmin…

Tehoduo Julius Junttila–Charles Bertrand jatkaa joukkukavereina myös ensi kaudella, sillä molemmat siirtyvät KHL-seura Sibir Novosibirskiin. Seura tiedotti asiasta nettisivuillaan perjantaina.

Onnea Jugille matkaan!! Huippuäijä!!

Ja tervetuloa sitten takaisin, kun se isompi tili on tehty.

Sibrin paikallinen oligarkki-Mikki panttaa Peltolan sopimusjulkaisua kassakaapissa parempaan ajankohtaan? Olisi kuitenkin sen verran iso vonkale, että kannattaa tiedottaa erikseen. :wink:

6 tykkäystä