Huhu: Kaksi puolustajaa Tapparaan vielä ennen kauden alkua 2022-23?

Arttu Kärki myös poistettu listalta.

Ja kuinka monessa pelissä kaikki ovat kuitenkaan ehjinä.

3 tykkäystä

Voihan se toinen hankittava pakki olla syvyyspuolustaja, eli hierarkiassa Jurgensin ja Tuulolan takana.

1 tykkäys

Laitettu U20 listaan.

Kyllä, joku leveyspakki on ok laatupakin lisäksi. Kuten sanoin, 2 laatupakkia tässä kohtaa olisi rajallisten resurssien tuhlausta.

1 tykkäys

Millanes pakki tämä Ben Thomas on?

Blake Parlett tuli ensin mieleen, mutta nuorempi.

3 tykkäystä

Peruspakki. Jämäkkä omissa, kiekollisesti perushyvä. Seppälän profiiliin verrattavissa.

13 tykkäystä

Austin korvaaja on kyllä tulossa… Eli äijä pakki…

24 tykkäystä

Tätä me tarvittaisiin eniten varsinkin jos Seppälä on poissa ja vaikka ei niin olihan se hienoa viimekaudella katsoa kun Seppälä ja Austin puolusti omaa maalia.

1 tykkäys

Itsellä ei mitään käsitystä kaverista, mutta siirtouutisessa Leksandin GM ja Ben itse kertoi olevansa enemmän hyökkäävä puolustaja, joka kuitenkin tietää vastuunsa myös omissa. Ehkä siksi saikin lähteä kesken kauden, jos kiekollista pakkia odottivat?

Okei no jos hän/he näin asian kokevat ja näkevät niin mikäs minä olen pelaajaa profiloimaan :smile:
Ajattelin vain tarkastellen miehen statistiikkoja ja niukkaa videomateriaalia.
Kovaa puolustaa ja tarvittaessa painii/nyrkkeilee.
Mikäli taidot on hyökkäyspäässä niin siinä tapauksessa Ruotsin reissu ei tainnut mennä ihan putkeen.

Rikkinäisellä puhelimella kuunneltuna Ahlrothilla “ruotsalainen” sukunimi eli siltäkin osin istuisi huhuun.

4 tykkäystä

Ikinä ei ole hankittu 8 selkeää liigapakkia ennen kautta ja tuskin hankitaan nytkään. Eli yksi kovempi seppä ja sitten rotaatiopakkeja loput.

1 tykkäys

Vähä-Ruokola puhuu, että 7-8 liiga-pakkia täytyisi olla. Siihen väliin varmaan sijoittuu. Riippuen loukkaantumisista mitä tulee seuraavissa peleissä.

Jännä tarina tämä Virtasen Antti. Ehtikö ikinä edes perille asti?

Toivottavasti Seppälä ei pahemmin mennyt rikki ainakaan. Olis iso kolaus.

Minun tietojeni mukaan Seppälä ei kauhean pahasti loukkaantunut ja Virtanen nyt ainakin Tapparan sivujen mukaan on vielä rosterissa. Oma mielipiteeni on, että olisi sangen hölmöä jo nyt päästää Virtanen pois, kun try-outtia on vielä reilu kuukausi jäljellä. Ainoastaan, jos Virtasella olisi joku toinen seura jo plakkarissa, niin sitten.

25 tykkäystä

No jep samaa mietin. Jos on näin niin on se harmillista että ei saa edes mahdollisuuta Virtanen.

Eniten oudointa Virtasen tilanteeessa on että ei pelannut tampere cuppissa! Tiettääkö joku onko ollu treeneissä?

Tämähän jo muualle lähteminen selittäisi miksi ei pelannut.

3 tykkäystä