Kaksi pakkia olisi ihan loogista. Meidän pitää vastata Kärppien hankintoihin kuten ennen vanhaankin.
Sentteri myös tarvitaan, mutta onneksi rahaa on!
Kaksi pakkia olisi ihan loogista. Meidän pitää vastata Kärppien hankintoihin kuten ennen vanhaankin.
Sentteri myös tarvitaan, mutta onneksi rahaa on!
Eikös Hamara ole pakko palauttaa eurooppaan, kun ei saa paikka ylhäältä?
(Vai koskeeko sääntö vain suomalaisia pelaajia?)
Enpä tiedä mikä järki on pakottaa pelaajaa palaamaan Eurooppaan, jos pelaaja ja NHL-organisaatio on sitä mieltä, että olisi parempi pelata AHL:ssa.
Onko joku sanonut, että Hamara tahtoo pelata itse mielummin Tapparassa kuin AHL:ssä tai P-Amerikan junnusarjoissa?
Tuskin mahtuu Ahl-joukkueeseen, mutta ilmeisesti suunnitelma on mennä junnujoukkueeseen ensi kaudeksi isoon rooliin.
Jokainen tekee oman valintansa. Itse väitän miesten pelien Tapparassa olevan kehittävämpää, kuin junnu ryskytys valtameren toisella puolella.
Riippuu tietysti roolista. Jos olet kiekollinen pakki, niin seiskapakkina jämä minuuttien pelaaminen ei välttämättä kehitä.
Saas nähdä minä päivänä tämä “Ben Thomas” meille saapuu, kun tälläviikolla ilmeisesti joku pitäisi tulla. Jostain hyökkääjästäkin on nyt ollut puhetta, mutta en tiedä yhtään kuka se saattaisi olla.
Jokos toinen pakki on unohdettu?
Täälläkin on epälty, että se toinen oli tuo Jesper Ahlrot…
Ehkä hyvä niin…voisi 2 pakkia olla vähän liikaa.
Sentteristä ollut puhetta hyvissä ajoin kun Rauhalan poissaolon pituus tuli julki
Tulisiko Lauantaina soppari ulos Tappara-päivillä
Olisi muuten aika hieno veto kieltämättä tällainen.
Tänään on torstai, eikös torstait ole ollut tänä kesänä aika hyviä päiviä?
Torstait.
Kun Mr.Peter lähtee huhuileen, niin melkein aina osuu…tosin joskus ei osu.
Nyt vielä se joku ruotsalainen toiseksi, niin osumaprosentti olisi 100%
Vai oliko hieman ruotsalaisen kuuloinen sukunimi Ahlroth se toinen jo…
Entäs keskushyökkääjä?