Huhu: Kaksi uutta pelaajaa Tapparaan marraskuun maajoukkuetauolla 2017-18?

Eikös Kuusela ole se toivottu “ruokkija” Zabolle? :open_mouth:

1 tykkäys

Mun moka, jotenkin omaan päähän myöskin jäänyt kummittelemaan se, että pelejä jäisi maajoukkuemiehiltä väliin :sweat_smile:

Noin muutoin maalivahtihankinta olisi periaatteessa loogisin, sillä joku kokenut kakkosveska tuohon tultaneen joka tapauksessa hankkimaan. Se ei ole epäluottamuslause Heljangolle, mutta plejareissa kokemuksella on merkitystä ja aina voi loukkaantumisia tulla, jolloin yhtäkkiä voitaisiin olla pelkän Heljangon varassa. Karhusen tuloon on vaikea uskoa, kun statsit ovat tuota luokkaa.

4 tykkäystä

Eiköhän sen kokeneen veskarin ehdi siirtorajalla hankkimaan jos sellaiseen on Mikin ja muitten mielestä tarvetta? Ei kai Heljangolta tässä vaiheessa kannata tota pientäkin roolia viedä pois.

1 tykkäys

Periaatteessa ei, sillä kyllä tuon hankinnan voisi tehdä vasta parin kuukauden päästäkin, mutta jospa nyt on osunut sopiva pelaaja kohdalle… Ei sitä ihan siirtorajan kalkkiviivoillekaan kannata jättää.

Olisihan se melkoinen kusisuihku Heljangon naamalle hankkia nyt kokenut backup veskari. Heljanko pelannut ensimmäiseen peliinsä juuri nollat :smile:

13 tykkäystä

Mitäpä jos Heljanko on saattanut itse pyytää siirtoa? Tupen pureminen ei kehitä. Itse ainakin olen hieman yllättynyt nykyisestä peluutuksesta. Kyseessä on kuitenkin erittäin lahjakas veskari ja voisi hyvin pelata kolmasosan otteluista.

8 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhujen jännittävä maailma

Tiedä nyt kuuluuko tänne ja onko mitään yhteyttä, mutta EPssä Heljanko recalled from Tappara to Leki

Tuskin millään tapaa tuollaiset liittyvät. Noita farmikomennuksia kirjataan Eliteen hyvin satunnaisesti. Tuo viimeisin johon viittaat on tammikuulta.

Kesken kauden tuli 16-17;
Kuusela
Parlett
Kävi;
Linglet
Pulli
Ja pari muuta pyöri.
Asiaa kun olen ajatellut niin tuskin LeKiin toista ketjua on suunniteltu.

4 tykkäystä

Ja Repo tuli myös kesken kauden

1 tykkäys

Olishan toi Karhunen ja Ramu uskomattoman kova,mutta tuskin toteutuu .
Jos oikeesti jotain pelimiehiä tulee,niin tarkoittaa Nurmelle tai/ja Kärjelle ovea.
ja ketjut olis luokkaa:
Zaborsky-Ramstedt-Kuusela
Ojamäki-JMJ-Peltola
Luoto-M.Järvinen-Repo
Rauhala-Jasu-Karjalainen

Lehtonen-Mikkola
Vittasmäki-Rantakari
Elorinne-Kemiläinen
Salonen

Karhunen
Hrachovina
Heljanko

Minkähänlaisia näyttöjä Rauhalan pitäisi antaa saadakseen pitää oman pelipaikkansa keskushyökkääjänä? Saatika mahdollisuuden pelata ylivoimaa…

6 tykkäystä

Melkein unohdin, tuntuikin että joku jo unohtui :laughing:

1 tykkäys

Joo ihan sama kuka tai ketkä sieltä tulee mutta jos sen seurauksena vaikka Rauhala heitetään tällaisen jakson päätteeksi nelosen laitaan energiamieheksi niin en voi olla kovin tyytyväinen vallitsevaan pelaajapolitiikkaan.

Tapolalla luonnollisesti aika hyvä tatsi siihen keillä pelaajilla edellytykset jopa olympiakoneeseen asti ja ainakin EHT-höntsyihin joten voihan se olla että hankitaan leveysmiehiä. Tai sitten ollaan vaikka onnistuttu ryöstään jostain superjunnuja.

1 tykkäys

Olen samaa mieltä,että Rauhala on parhaillaan keskushyökkääjänä,mutta osaa pelata myös laidassa.Ja kuka muu osaa pelata laidassa noista?

Tuossahan asetellaan pelaajia ihan utopististen toiveiden mukaan. Jos jengiin liittyisivät tyyliin Karhunen ja Ramstedt niin joku sentteri joutuisi laituriksi. Jasua nyt ei vaan oo mitää järkeä laittaa laituriksi. Tämä on huhuketju ja @Jerre rakentelee jo melkoista haaveketjua. :stuck_out_tongue: Noinhan se koottais, jos sieltä nyt olisi koodinimi Ramstedt tulossa. Kannattaa myös huomata, että Jerre ei saa edes Kärkeä mahtumaan kokoonpanoon.

Tuo menisi paremminkin haaveiluketjuun kuin huhuketjuun, mutta totta kai rakennella saa. Tosiasia vaan on se, että jos jengiin hankitaan 1. / 2. ketjun sentteri ulkoa niin tosiasia on se, että joku joutuu laituriksi. Ja M. Järvistä tai Jasua ei vaan oo mitään järkeä tökkiä laituriksi, melkein mieluummin JMJ, jos on pakko valita.

5 tykkäystä

Toi superjunnu ois ehkä sittenkin aika kova juttu. Muistetaan, minkä huippuenergian Laine ja Repo toi koko joukkueen peliin ja mikä energisoiva merkitys jollain Miro Heiskasella on HIFK:in kurssin kääntämisessä.

1 tykkäys

Kyllä tosta rosterista näkee, kuka laitaan joutuisi, jos sentteri tulisi. JMJ, MJ ja Jasu eivät varmaankaan tulisi kyseeseen.

1 tykkäys

Palataan aiheeseen. Pelaajia voi haaveilla ja sijoitella ketjuihin pelaajahaaveiluketjussa. Tämä on huhuketju. Irrotan ehkä viestejä tästä sinne haaveiluketjun puolelle.

2 tykkäystä