Huhu: Kuka sentteri palaa Tapparaan 2024-25? -arvausleikki

Ai että. Pitää muistaa Jarkko Malisen laki, eli jossain vaiheessa kautta hänestä tehdään aina ykkössentteri.

15 tykkäystä

Tuskin. Tosin sopimuksesta ei ole HIFK missään kertonutkaan. Etteivät vain jääneet nuolemaan näppejään, kun Tuomenoksa pisti Junnulle vastustamattoman tarjouksen. Meille kelpaa vain crème de la crème.

Perustan tietoni tähän. Eihän sitä virallisesti ole julkistettu, mutta aika usein nämä on tainneet osua,

Huhuja kuului Porin suunnalta… Eipä vakuuttanut viime kaudella.

Kunnari vaan siellä provosoi ja koittaa tehdä kaikkensa, että ensi vuoden mestaruusjuna suostuisi raiteiltaan heti alkuunsa. :wink:

Selvennyksenä sanottakoon, että heitin siis Jasun ihan läpällä. Tuskin on tulossa, jos ei mun päiväunia oteta lukuun.

Kunhan ei ole Ilomäki, eihän?

8 tykkäystä

Kyllähän toi Virran Pate sopii tähän pelityyliin ehkä paremmin, kuin edelliseen…

2 tykkäystä

Minä luotan organisaatioon. Niin ne vaan teki tänä vuonna kakasta konvehtia. Jos siis palstalta kysyy kokoonpanosta. Eli katsotaan, tulee ketä tulee. Nautitaan keväästä.

7 tykkäystä

Tuskin tuonne nyt ketään valmista pelimiestä sentterin paikalle enää tulee ja kyseessä on tuo KooKoon junnuissa pelannut Ahonen, varsinkin kun oma junnu.

Tästä olen itsekin kautta rantain kuullut. Aivan turha tuonne ketään “valmista” on haaveilla ja laittaa huhuja laukalle.

6 tykkäystä

Petri Kontiola one more season.

27 tykkäystä

Käydääs ny läpi listaa

Marcus Davidsson=vapaa
Oma kanta: vähän liian piippuun jää tehoissa, että tohon sentteristöön toivoisi.

Patrik Virta=vapaa
Oma kanta: Sama kun MD. Ei kiitos

Tyler Morley=Sopimus Klotenissa kestää vielä 2 kautta. Heikko kausi alla niin miehellä kun koko joukkueella tilastoissa mutta pelasi hyvin. Aika varmana pidän, että jää sinne. Etenkin kun tienaa varmaa tuplasti enemmän siellä.
Oma kanta: otan avosylin vastaan minä päivänä tahansa jos tänne tulee.

Jani Lajunen=Sopimus Tsekkeihin vielä ensikaudeksi. Tarkalleen ottaen finalisti Sparta Prahaan. Pelasi ilmeisesti kakkoskorin roolissa.
Oma kanta: Tervetuloa takas minä päivänä tahansa, mutta epäilen että pystyy ykkössentterin rooliin enää. Saa todistaa vääräksi.

Arttu Ilomäki=vapaa
Oma kanta=Vähä kuullu semmosta juttua, että vaikka tehoilee hyvin, niin kaveri on kuulemma vähä löysä ja itsekäs. I mean ehkä sille on syy miksi hän 2016-17 kaudella oli se joka heitettiin ulos. En halua takaisin.

4 tykkäystä

Arsi Piispanen tai Atte Pentikäinen :smiley:

5 tykkäystä

Jiri Smejkal?, Sentteri/laituri. Ahl:ssä pellaillu joten tuskin mutta aina kai mahdollisuus on?

1 tykkäys

Paluumuuttaja? Jos nyt jätetään änärikarjut ja kehäraakit listalta, Virta olisi mitä passelein Grönborgin kiekkoon. Antonin myötä kun häipyy muutama turha turhautumisjäähy, toisi tämä herra balanssia siihenkin, ottamalla ne.

Paljon työtä, paljon jalkaa. Palstatotuutta parempi palanen. Tervetuloa.

7 tykkäystä

Ilomäki ois kyllä kova on kyllä yks liigan taitavimpia pelaajia.

Kun kerta on Mattila, Räsänen ja Helenius?tulossa ja entuudestaan on jo Keskinen, Somppi ja Rauhala, niin itse näen, että joko sieltä tulee iso kala tai sitten tyyppiä alkukausi meillä ja lainalle johonkin.

1 tykkäys

Täytyisi vain löytää jostain rikas öljysheikki. :thinking::sweat_smile:

3 tykkäystä

Räsänen palaa

Markkinat on kuivat, kuten aina.

Ei kai kukaan kakkosseuraan halua.