Huhu: Marko Ojanen Ilveksen apuvalmentajaksi 2020-21?

Olisko kuullut että Tapolan pestin jälkeen Jukka olis mahdollisesti jälleen änkeemässä penkin taakse ja ottanu neuvosta vaarin ja siirtyy naapuriin ottamaan uutta seppiä uralleen.

Eiköhän Make oo jo tämän nähnyt ja kokenut.
Sehän voisi olla nyt Ojasen vuoro.

2 tykkäystä

Ehkä on vaan hyvä, että porukka vaihtuu penkin takana niin tulee uusia tuulia.

4 tykkäystä

Itseä ei myöskään haittaa, mikäli ipaan menee. Työpaikkoja ja palkanmaksajia nää vaan kumminkin on. Hattu päästä pomolle hienosta ja pitkästä Tappara-urasta.

6 tykkäystä

Minä tässä heitän nyt ainoastaa villejä teorioita, jokainen voi arvella, onko tässä perää, mutta minä uskon näin:

• Ojanen oli jo aiemmin Tapolan valmennustiimissä ja hän siirtyi pois tehtävästä itse 2016 jälkeen, jolloin Tapola kokosi oman tiimin
  • samaan aikaan Ojanen matkusti valmentamaan Rautakorven kaveriksi U20-jengiin
  • Ojanen palasi, kun Rautakorpi palasi → Marko Ojanen taitaa olla ns. Rautakorven luottomies
  • Tapola valitsi jo ennen kuin tämä asia tuli ilmi apuvalmentajakseen Tuomas Tuokkolan, Pomon roolista ei ollut puhetta
  • Rautakorven tiimiin ei mahdu tällä hetkellä
  • Ojanen menee Ilvekseen

Mutulla väitän, että Tapola & Pomo eivät ole parhaita kavereita keskenään.

5 tykkäystä

Varmaan Tapparalle ja Ojaselle hyvä ratkaisu, että siirtyy Tapparasta pois. Eiköhän tämä ole puolin ja toisin nähty ainakin tällä erää. Molemmat kaipaa jotain uutta.

Toki Tapola on uusvanha, mutta Tuokkola on se uutuuden tekijä Tapparassa.

2 tykkäystä

Marko Ojanen oli Tapolan apuvalmentajana kaksi vuotta ja viimeiselle vuodelle tuli Timo Elo tilalle, kun Ojanen lähti Rautakorven matkaan maajoukkueeseen. Toinen apuvalmentaja Kimmo Vähä-Ruohola oli täydet kolme kautta Tapolan kanssa.

Jännä nähdä onko Tapolan toinen apuvalmentaja Grönvall vai Juujärvi.

4 tykkäystä

Tai esimerkiksi Ville Nieminen tai Janne Ojanen. Oha noita.

6 tykkäystä

Niemisestä en tiedä, mutta Isokasi olis kyllä hyvä.

En omaa tähän oikein mitään selkeää mielipidettä. Jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että ei olisi menetys. Jopa suotavaa, että roolia ei Tapparasta löydy.

Hyvä se on myös Tapparan uudistua eikä vain kierrättää.

11 tykkäystä

Osaatko kertoa, että miksi olisi hyvä?

Lähinnä kun ei siis itsellä ole mitään tietoa miehen taidoista valmentajana.

Itse en myös tiedä, mutta voisi tuoda uusia tuulia yv:lle ja hyökkäyspeliin.

1 tykkäys

Ylivoimalle ehkä, hyökkäyspelin suhteen olen hiukan epäileväinen, että toisiko mitään lisää Tapolan ja Tuokkolan antiin.

Ville Niemistä en pidä kauhean realistisena mahdollisuutena apuvalmentajan tontille. Suomi-Sarjan apuvalmentajaa en myöskään suoraan nostaisi liigajoukkueen penkin taakse.

3 tykkäystä

Päävalmentajuutta ajatellen, siitä on vaan etua, että käy välillä jossain muualla. Muuten naamaan syöpyy ikuisen kakkoskoutsin merkit.
(enkä siis ollenkaan huhua tai spekuloi tuleeko pomosta päävalkku…)

Suomisarjan apuvalkku. Mutta myös ehkä Liigan lekentaarisin pelaaja.

1 tykkäys

Toivottavasti olisi Juujärvi se olisi sen ansainnut

8 tykkäystä

Minäkin toivon, että Kemijärven poika olisi Tapparan liigajoukkueen valmennuksessa.

12 tykkäystä

Olis muuten aika kova kolmikko Tapola, Tuokkola ja Juujärvi. :+1:

15 tykkäystä

Lekentaariset pelaajat ei välttämättä ole lekentaarisia valkkuja.

Jannen rooli kuulemani mukaan Pyryssä ollut melko vaatimaton.

2 tykkäystä