Huhu: Mika Pyörälä SC Berniin 2017–18?

EliteProspects.com pelaajakortti:
Mika Pyörälä - Elite Prospects

Lähtöseura: Kärpät
Lähde:

Voi olla, että tämä kausi jää toistaiseksi Pyörälän viimeiseksi Kärpissä.

5 tykkäystä

Aijaijai. No kyllä se Pyörälä vielä takasin tulee joskus. Toivottavasti Kukkonenki ei lähde

Pyritään tekeen näille huhuille aina oma ketjunsa. Ne on sitten helpompi bongata. Viestistä tehty uusi ketju ja avausviestiin lisätty mm. eliteprospects-linkki.

Miks Tapparalaisia kiinnostaa meneekö Mika Pyörälä enskaudella Sveitsiin. Ei liity Tapparaan millään tavalla.

3 tykkäystä

Kyllä se ainakin minua kiinnostaa, jos vastustajien kärkijätkiä huhutaan pois. Luulenpa, etten ole ainoa. On täällä taidettu muidenkin joukkueiden pelaajien huhuja huhuilla.

Pyörälän lähtö olisi kyllä valtava takaisku Kärpille.

9 tykkäystä

Onhan täällä palstalla myös kärppäläisiä. Aina hirveetä kitinää.

4 tykkäystä

Siksi, että useimmissa lätkämatseissa jäällä on kaksi joukkuetta, eikä mikään joukkue operoi missään tyhjiössä muutenkaan?

5 tykkäystä

Yökerhokitinää? :smiley:

1 tykkäys

Montakohan ketjua täällä on, jotka ei liity Tapparaan “mitenkään”. Voi tsiisus, täällähän puhutaan vaikka mistä.

[quote=“Jupe, post:4, topic:4189”]
Ei liity Tapparaan millään tavalla.
[/quote] Joo, @Kilo voi varmaan selventää, mutta vaikka foorumi onkin tappara.co, niin ei se sulje muista asioista keskustelua pois? Jutellaanhan täällä NHL:stä, Tampereen ruokapaikoista ja Liigastudiostakin. Mikään noista ei liity Tapparaan suoraan. Mikä sun ongelma nyt on?

6 tykkäystä

Ei liity ei. Olen tosin itse keksinyt mahtavan taktiikan jotten kärsi enää mielipahaa muita joukkueita koskevista ketjuista. Havaitsin, ettei minun tarvitse kuin silmiäni hyväksi käyttäen haravoida ketjujen nimistä joukkueita tai pelaajia joita koskeva uutisointi/huhut eivät minua kiinnosta ja jättää klikkaamatta näitä ketjuja. /sarkasmi

Mitä itse huhuun tulee niin Pyörälällä on kuitenkin ikää jo 35 joten tämän kauden näytöillä alkaa olemaan viimeinen sauma päästä vielä ihan oikeasti tienaamaan ulkomaille. Kärppiin voinee aikanaan palata “jarruttelemaan”.

No niin jatketaan keskustelua Pyörälästä! :slight_smile:

Niinno jos foorumi on Tappara.co, miks täällä jutellaan sitten aiheeseen kuulumattomista jutuista. Luulin kun tulen sivulle että saan tarjontaa Tapparaan liittyvistä jutuista, eikä mistään Mika Pyörälä Sveitsiin siirroista. Eiks Jatkoaika ole sitä varten missä keskitytään yhessä jokaseen jengiin. Ja tämä olisi vain Tappara juttuja.

En vastaa enää tän jlk, menee niin paljon offtopic.
Mutta onko kilpailijoista keskusteleminen ja Tapparasta puhuminen jollain tavalla toisiaan poissulkevia?
Tappara.co on jo pitkään ollut muutakin kun fanipalsta, mikä on foorumin kehityksen kannalta erinomaisen hyvä. Niin kauan kun täällä ei suurin osa ole roskapostauksia yms, vaan pääaiheet pidetään Tapparassa, niin kaikki on hyvin.
Tälläkin sivulla on aihealueet, mitkä auttaa suakin löytämään vain Tappara-jutut, mikäli nämä häiritsee.

4 tykkäystä

Kyllähän täällä puhutaan oluesta, hyvin säilyneistä naisista ja Ilveksestäkin.

Puhutaan nyt tässä ketjussa kuitenkin Pyörälästä?!

Iso jaksuhali jupelle! Pyörälällä luulisi olevan khl:ssä ottajia myöskin. Eikö enään Venäjä nappaa vai mikä on, mutta iso menetys koko liigalle ja erityiseti tietyski Kärpille.

Ehkä Kärpät ei tällä kaudella ole kärki joukkueita, mutta on sitä 2000-luvulla ollut eniten. Täälä on monta Tapparan fania jotka arvostavat varsinki niitä Playoffeja mitä on Kärppien ja Tapparan välillä käyty. Mitä itse tulee Mika Pyörälään niin luulisi olevan kiinostava pelaaja ihan MM-taustan takia. Itsellä ainakin pamahtaa samantien mieleen Janne Ojanen,Barkov,Laine,Kontiola,Lehterä,Metsola ja Haapala joita arvostan suuresti pelaajina vaikka ovatki Tappara taustaisia.

14 tykkäystä

Luultavasti Pyörälä haluaa käydä Sveitsissäkin pelaamassa, kun tuosta Sveitsin Liigasta ei ole mitää kokemusta. Muistaakseni pari vuotta sitte Pyörälä puhui, että haluaisi Sveitsissä vielä pyörähtää ja lienee nyt parasta mennä ennen kuin on liian myöhästä.

Miks muistella menneittä niin kauas, kun mennään jo tätä kautta.

En sanonut, että pitäisi muistella, kunhan totesin asian vain. Joka tapauksessa suosittelen laittamaan näitä ketjuja sivuun jos niin paljon ärsyttää ja mielestäni se parantaisi sinun luku kokemuksia, kun luet pelkkiä Tappara aiheeseen liittyviä asioita.