Huhu: Mikko Kousa Tapparaan 2021-22?

Mutta kellään ei siis ole tietoa, onko joku jo naarattu ja kuka se olisi?

1 tykkäys

@Donizimo mites Instagram? Seuraako jonkun uuden vielä julkaisemattoman pakin vielä äiti tai tyttöystävä Tapparaa? Näkyykö siinä suunnassa mitään hälyttävää?

Tämä varmasti totta. Pitäisi tosiaan ymmärtää huhujen olevan huhuja.

Mielestäni niin tarkasti ei tarvitsee alkaa huhua tarkentamaan. Mielestäni joku ulkomaalainen/kotimainen riittää. Loput vastuusta jää kuulijalle.

5 tykkäystä

Mun äiti taitaa seurata. Tarttee ruveta meitsin vähän treenaamaan.

28 tykkäystä

Mun sisko seuraa. Tässähän meitä olis kaks rightia. → lenkille!

11 tykkäystä

@Oijennus lla ja @Messi llä oli “varmaa” huhua että pakki on naarattu (ja vissiin nimikin tiedossa), ja olivat kummissaan kun ei ollutkaan eilen julkaistujen joukossa.

2 tykkäystä

Olisiko yhtään parempi viivassa kuin Kinnunen, jos Kinnunen tuosta vielä kehittyy… En ole tarkemmin seurannut, mutta kaksi YV-maalia tehnyt V.Lajunen 2020-21 runkosarjassa ja ylivoima-aikaa 180 minuuttia, kun Kinnusella ylivoima-aikaa oli noin 19 min. Pisteitä kyllä 9 pistettä enemmän runkosarjassa kuin Kinnusella, mutta peliaikaakin enemmän. Vai olisiko parempi jättää hankinta siirtorajalle ja koittaa hankkia ulkomailta… No, en osaa sanoa. Kemiläinen paukutti runkosarjassa 6 ylivoimamaalia ja ylivoima-aikaa 118 min.

Liigan tilastot puolustajien ylivoimapisteiden osalta. Pääosalla kärkimiehistä olemassa oleva tai juuri vast’ ikään solmittu sopimus toisaalle.

1 tykkäys

Sijalla 19 oleva pakki tuossa esittämässäsi Liigatilastossa, joka on pelannut runsaasti ylivoimaa ei kuulosta minusta ihan mestaruutta tavoittelevan joukkueen parhaalta ylivoimapakilta playoffeihin.

Jos TUOLTA listalta pitäisi ottaa niin tasan kolme vaihtoehtoa: Kousa, Matushkin, Yakovenko. Ensimmäisen osalta pohdituttaa hinta. Keskimmäinen tarvitsisi tosin raketit luistinten tilalle. Kolmas vähän arpa kuitenkin isoon seuraan.

6 tykkäystä

Ulkomailta tai kotimaasta siirtorajalla on yksi vaihtoehto, tosin siinä on riskinsä, että löytyykö, mutta hyvällä tuurilla voi löytyä parempi, jos on pelimerkkejä jäljellä. Sitä tosin en tiedä, että mihin ajankohtaan Liigan siirtoraja asetetaan suhteessa muihin sarjoihin 2022.

Juu, ja jos meidän scouting-osasto on kunnossa niin syksyllä voisi irrota laadukkaita AHL-tason pelaajia. Mutta vaatii silmiä, dataa ja osaamista.

1 tykkäys

Eilisellä linjalla jos edelleen jatketaan, niin joku mikkimäinen “tiedetään mitä saadaan” - kaverihan sieltä varmaan tulossa on.

Eräiden palstalaisten innosta päätellen vähintään joku “rantakari”. Voihan se toki joku yllättävämpi “plastinokin” olla.

Tuon olemassa olevan pakkikaluston perusteella uskaltaisin Rantakarin myös ottaa remmiin. Meillä riittää nyt oman alueen luutia tarpeeksi. Mutta Otso ei tainnut digata näistä 6-8h treenipäivistä sarjakauden aikana. Kokovartalo jumi iski.

3 tykkäystä

Heittäisin Rapalan Nokian omalle pojalle Sami Vataselle. Siinä olis jo markkinointinimeäkin.

1 tykkäys

Eiköhän siinä menisi hyvä rapala hukkaan. Ei valkohaita Lidlin virvelillä saa soutuveneeseen.

19 tykkäystä

Tämä on nyt sitten luultavasti viimeinen huhuni palstalle.
Huhun kohde on Mikko Kousa. Huomatkaa nyt edelleen sana huhu.

44 tykkäystä

Meikäläisen rouva seuraa Ilvestä. Nyyyt muuten alkoi pelottaa. Enkä ala reenaan.
Itse huhuun, minä en ole kuullut mitään mutta luotan kyllä Oijennukseen. Eikä miestä tarvi kivittää vaikka HUHU ei osuisikaan. Toinen asia on että kun kuulee huhun mihin voi luottaa, niin yleensä ainakin itsellä se on ytimestä - niin ollen ei tulisi mieleenkään ainakaa nimeä laittaa eetteriin.

3 tykkäystä

Älä nyt, sulla on hyviä huhuja ollut jo useamman vuoden. Aina on joku joka ei ymmärrä että kyse on huhuista.

12 tykkäystä

Mulla alkoi pyörimään sellainen yksityisviestien rulla, että pitää ihan oikeasti miettiä onko tässä järkeä. Eikä varmaan ole. Parempi olla laittamatta huhuketjuja pystyyn.

26 tykkäystä