Kelpais Kousa. Kiitos nimestä. Tulee jos tulee. Tuskin sun vika on, jos ei toteudu Mä en ainakaan palsta tietojeni mukaan lynkkaa, ku oon näemmä antanu eniten tykkäyksiä sulle
Eli, jatka samaa rataa vaan
Tykäättäiskö me Kousasta?
Katso paljon hän on viimeisen neljän kauden aikana paukuttanut pisteitä Liigassa ja sitten muistat sen keitä eilen ilmoitettiin. Ja ennenkaikkea muistat, että kyse on huhusta.
Kyllä minä ainakin. Tehnyt tasaisesti tulosta ja rightin ylivoimapakki. Kokenut ja liikkuu hyvin.
Kyllähän Kousan luulisi kaikille paitsi pahimmille haihattelijoille kelpaavan.
Rautakorvella tuntuu joukkueenkasaamishommissa olevan aika hyvä ‘toimitaas järkevästi hei!’ -meininki päällä. Siihenkin pirtaan Kousa sopii paljon paremmin kuin joku “matushkin” -mallin taiteilija.
Deletoit vain yv:t “kylmästi”. Ja huhuja tänne jatkossakin! Ei ammuta viestintuojaa.
Äkkiä pitäs iskea kiinni, kun taitaa vielä niitä kotimaisia “R” pakkeja olla vapaana.
Kousa toisi kyllä hyvää kokemustakin vielä lisää. Ottaisin hänet kyllä ennemmin, kuin Hongan. Kaverilla on kokemusta voittamisesta ja varmaan haluaisi uransa tässä vaiheessa vielä mestaruuden. Toivotaan, että toteutuu.
Älä pelkää, veikkaan että meikäläiseltä ei helpolla tulis peräänv*ttuilua, vaikka huhu ei osuiskaan
Blegifan on kaikki Ilveksen siirrot tiennyt. Ja itseasiassa kirjoitti Lehterästä, että Tappara on hänen tietolähteiden mukaan kysellyt Lehterää ja tehnyt tarjouksen keväällä. Perään totesi, ettei tiedä onko tärpännyt vai ei ja että Tapparaan kontaktit ei ole yhtä hyvät kuin Ipaan…
Palsta ei unohda hutiin menneitä huhuja.
Voimia @Oijennus
Kousa, Honka ja Lajunen ovat kaikki erittäinkin kovia hankintoja.
Kousan matalasta peli-ilmeestä pitänyt aina. Kaikestahan näkee siinä olevan todellinen pelimies.
Lajunen oli viimekaudella Tepsissä täysin pitelemätön kaveri. Lajusen ulosannissa on taitojen lisäksi Alfamaista voittamista. Tehoja, fysiikkaa ja johtajuutta.
Honka taas kaikilta ominaisuuksilta liian hyvä tähän sarjaa. Hivenen kuitenkin tiukan paikan playoff hockey on mysteeri.
Järjestykseen jos pitäisi laittaa, niin:
1 Lajunen
2 Kousa
3 Honka
Epäilen että #1 on liian kova haku ensikaudeksi Liiga kaukaloon.
Seppälä meni väärin =)
Mikko Kousa olisi valtava antikliimaksi ja huono värväys pelillisesti. Kousan parhaat pelit on nähty ja hän ei ole menossa mihinkään.
Jatkoajan keskusteluissa osattiin kertoa, että rakentaa omakotitaloa Lahteen ja toivottavasti saa sopimuksen Pelsuista.
En halua Mikko Kousaa minun Tapparaan.
Ei kaikkien tarvitse olla tavoittelemassa NHL-unelmaa. Minulle riittäisi, että Kousa haluaa voittaa Suomen mestaruuden ja on täysin motivoitunut meidän projektia kohtaan. Ei Kankaanperäkään ollut menossa mihinkään, mutta aika tärkeä palanen kokeneena puolustajana oli monta kautta. Meillä on jo yksi nuori rightin pakkilupaus, toinen voi hyvin olla kokeneempi kaveri.
En ymmärrä tuota näkemystä.
Mitä enemmän Kousaa makustelee, sitä ilmeisemmin hän tuntuu hyvältä valinnalta tuohon (jo muutenkin erittäin kovaan) pakistoon. Hyviä vuosia on jäljellä, ja hänen tyyppiselleen pakille 33 vuotta ei ole mahdottomasti. Tuo juuri sen mitä tarvitaan, eli rightin yv-pakin. Varmasti halua kruunailla uraa mestaruudella löytyy.
Honka ei ole mikään lupaus enää. Se on 25v kaveri, joka on ok statseilla pelannut 218 AHL peli, 87 NHL peliä, 55 peliä Liigaa ja 6 peliä Suomen maajoukkueessakin.
Tarkoitin Kinnusta, joka on meidän sopimuspelaaja.
Kousan yhtenä etuna on omasta mielestäni kokemus. Sitäkin tarvitaan. Mutta ei hän mikään “liian” vanha ole.