Raumalla kuulin, että olisi hommannut asunnon Suomen Turuust
Ei saateri…
Eikö tämä Jasu Turkuun -huhu ole ollut jo pitkään esillä. Eikä kai ole huhu, vaan TPS:n (nelosen) sentteri on jahka kiekkoa joskus Suomessa taas pelataan.
Saattaa olla. Mutta meikäläisen suosikkipelaaja mun inhokkiseuraan. Ei kestä…
En tiedä mikä sitten on totuus. Raumalla puhutaan Junnua varmana tulijana, mutta täällä taas täysin päinvastoin.
Instagramin tarinassa soi taustalla “We gotta get right back to where we started from
Love is good, love can be strong
We gotta get right back to where started from”
Tämä tarkoittaa vain yhtä asiaa. Jasu saapuu kotiin ja täällä on yksi superonnellinen nimimerkki.
Oho, voittamisen kulttuuri saapuu Turkuun.
Ei saakeli. Mun suosikkipelaaja ja inhokkiseura…
Voi isäkissan ■■■■■■ Olisi mennyt ennemmin vaikka Sporttiin.
Sinne meni Jasu Raipen oppeihin. ![]()
Ohhoh, Jasu sitten Tepsiin…tämä tuli kyllä ihan puskista. En ollutkaan osannut odottaa yhtään, eikä tainnut missää huhuissa ollut Turkua mainittu. Noh ei muuta kuin kaikkea hyvää Jasulle ja kiitos pelivuosista Tapparassa!
Kyllä jossai oli kerrottu että Junnu oli ostanu talon Turusta.
Tietoni Turusta piti siis paikkansa ![]()
Jasu on kauden edetessä ykkössentteri Turussa. ![]()
Jasu vie paljon hyvää kokemusta päivittäisestä tekemisen tasosta Turkuun. Tullee oleen Tepsille todella tärkeä pelaaja ja epäilen, että A tempaistaan rintaan.
Onnea Jasulle ja hyviä pelejä.
Tässä se taas nähään. Minulla oli varma tieto, että Hifkiin. Käsi pystyyn tyhymyyen merkiksi.
Jasullakin alkaa olla ne hetket käsillä, kun rahaa pitää tehdä tulevaisuutta varten. Siksi TPS.
Tulipas jotenkin tyhjä olo. Eikä sillai hyvällä tavalla.
Paljon parjattu sotasankari vaihtaa maisemaa. Elämä jatkuu ja uudet sankari nousee tilalle.
Jasu, kiitos kaikista vuosista. Toiset luotti ja ymmärsi Jasun peluuttamista ja moni ei. Voi olla, että tulee monelle vielä ikävä…
Mutta eteenpäin.