Tä? Siis valtaosa 99.9 prosenttiaTapparan faneista taputtaa myös vastustajan joillekin pelaajille… Pelaajia kunnioitetaan on se sit saakeli mikä joukkue tahansa…
Itse olen seisaaltaan tapputtanut vastustajan jollekin pelaajalle ja varmasti tulen myös jatkossakin niin tekemään…
Ja en ole itse mikään Kontiola fani niinkuin moni muu on niin jos olen Hakametsässä kun hän siellä pelaa Tapparaa vastaan niin kyllä… Kyllä todellakin taputan kun hänet kentälle kuulutetaan
Varmaan tuntuisi vähän erilaiselta mikäli Lukko olisi tuolloin Tapparan tiputtanut.
Nythän kävi niin, että Villellä leipo sarjassa kasetti aivan kiinni ja oli Lukolle enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
Kuka muistaa kun tuomari talutti Nemon väkisin jäähylle ja Nemo tais siinä luukulla jotain kumpuroidakin
Villen meno Lukkoon tuntui huomattavasti pahemmalta, kuin Kontiolan meno HPK:hon. Vieläkin raastaa Villen ratkaisu, kun olisin toivonut hänestä iki-Tapparaa ja paitaa UROS Liven kattoon. Kuusi kautta edustuksessa ja siihen päälle junioriura Tapparassa.
No, nyt ainakin sitten tiedetään mihin Tapparan tämän kauden senttereitä verrataan Jos Kerhon YV on +5% Tapparan vastaavaan ja Konna sitä siellä pyörittää, niin voisin veikkailla forumin kiehuvan
Keväällä Kontiola kertoi avoimesti unelmoivansa paluusta Tapparaan.
Kun hän sitten päätyikin Hämeenlinnaan, se on saanut irvileuat sosiaalisessa mediassa ja siirtouutisen kommenttikentissä väittämään, ettei mies mahtunut Tapparaan.
Naljailu on turhaa, vaikka tietty vinoilu eri joukkueiden kannattajien välillä luonnollisesti asiaan kuuluu.
Tossa jutussa kiteytetty olennainen aika hyvin.
Pelaaja jonka vahvuus on ollut luistelu kärsii enemmän vanhemmalla iällä, kuin pelaaja jonka vahvuus on taito ja peliäly.
1 tykkäys
ProTappara
(”Joskus kannattaisi olla hiljaa.”)
1015
Sitä sanotaan urheilukulttuuriksi ja laajemmassa elämän kontekstissa sivistykseksi.