Ei se ole väitetysti lapsuuden suosikkiseura, vaan ihan haastattelussa sen epäsuorasti myönsikin. Toki vuodet Tapparassa varmasti tehnyt tehtävänsä ja paljolti tapparalaistunut. Voi tällä hetkellä hyvinkin olla täysin sekäettä-mies väriensä puolesta.
Joo näin teki, en vain halunnut kenenkään puolesta julistaa suosikkiseuraa. Luulen että on aika sekäettä-mies, kannattajan on vaikeaa ymmärtää pelaajien näkemystä. Samalla tavalla kuin Teemu Nurmi sanoi aina olleensa ja olevansa yhä kova Tapparan mies mutta Lukko on tullut siinä rinnalla tärkeäksi kun niin pitkään siellä pelasi mikä on täysin ymmärrettävää.
Itse olen kyllä henkilökohtaisesti sitä mieltä, että aika on jo mennyt ja eteenpäin. Uusia miehiä joukkueeseen ja uusia sankareita metsästämään. En enää toivoisi joukkueeseen mukaan, vaan hyvää jatkoa ja onnea Ilveksen kanssa.
Uudet kasvot tuovat jotain yleisöä halliin, mutta et voi sanoa, että Lehterän tuominen kotiin olisi ainakaan vähentänyt Tapparan joukkueen hypeä. Kyllähän Tapparan trendi on ollut tuoda täällä onnistuneita äijiä takaisin ja siitä tykkään. Sitä paitsi olis kiva näpäyttää naapuria, kun siellä huudetaan Henkalle jatkopahvia mut tuliski tänne. Aijaijai!![]()
Turha tässä on mun mielestä enenpää jankata onko Haapala Ilveksen vai Tapparan mies. Varmasti tällä hetkellä antaa ilvekselle kaiken ja hienoa et siellä peli luistaa.
Tässä on myös sellainen mahdollisuus, että Haapalan molemmat ketjukaverit vaihtaa maisemaa ensi kaudella. Kontiola on jo varma, että lopettaa, mutta Rätykin saattaa lähteä Pohjois-Amerikkaan.
Silläkin lienee merkitystä, että kuka on Ilveksen ykkössentteri ensi kaudella. Tosin se on myös Tapparalla avoinna. Ainakin julkisuuteen. Sopimusneuvotteluissa asioista kyllä kerrotaan, jos on kerrottavaa.
Hyvä ja ehjä kevät takaa varmaan melko hyvät neuvotteluasemat myös Ruotsiin ja Sveitsiin. Jos sinne on haluja lähteä. Ilmeisesti ainakin viime kauden jälkeen oli haluja.
Haapala on Tapparan kasvatti (joo LeKissä aloitti) ja kokenut Tapparassa paljon. Tuskinpa tuollaisia ihan hevillä unohtaa, vaikka on lapsena Ilveksen pipoa pitänytkin.
Toisaalta ei Tapparan ole pakko saada Haapalaa, mutta mukavahan hänet olisi saada muiden omien kasvattien sekaan johtamaan joukkoja. Loistava pelaajahan Haapala on.
Ainakin tämän kauden hän on vastustaja ja sen aikana ei sympatiaa heru, kun Tapparaa vastaan pelaa.
Välttämättä ei pelaa enää kuin yhden kerran, jos sitäkään.
Blegifan kirjoitellut (ilmeisesti tunnekuohuissaan) aika mielenkiintoisia naapurin foorumille Haapalan ketjuun:
”Näyttää siltä, että mielessä on tulevaisuus Tapolan ja Lehterän kanssa, ryhdistäydy!”
Eräs kysyy, että ovatko menossa siis IFK:hon. Blegi vastaa:
”Ei mee kumpikaan. En avaudu koska Lahti matka otti koville ja saattaa tulla totuuksia liiaksi ettei jälleen tule sanomista toimistolta.”
Erittäin mielenkiintoista, sanoisinko. Jos Blegifan on oikeassa, niin voisiko tämän tulkita että sekä Haapala että Lehterä ovat mahdollisesti lähdössä ensi kaudeksi Tapolan kanssa jonnekin ulkomaille ? Jos Lehterän IFK-soppari pitää paikkaansa, niin siinäkin saattaa hyvin olla ulkomaan optio mukana.
Linkki näihin juttuihin vielä:
Jos toi lehterä henkka tapola pitää kutinsa, oli seura mikä tahansa, niin vois olla hippasen mielenkiintonen kohdata chl:ssä
Eikö se ollut niin, että Haapala ei Tapolan joukkueessa pelaa? ![]()
Blegi tiennyt kyllä hyvällä prosentilla siirtoja. Haapala ollut varjojen mailla, edelleen 0+0 kiikarit pleijareissa. Jospa tuo tarkoittaisi, että sekä Lehterä ja Haapala olisivatkin Tapparassa. En usko, että Saksaan siirto noi blegiä korpeaisi.
Useamman vuoden ollut juttua lisäksi, etteivät Tapola ja Haapala oikein tule juttuun(Jos kaikki kolme ovat Saksassa ensi vuonna, niin tuokin ollut tarua)
Oisko aprillipilaa tää juttu?
Tuo oli eilisen puolella. Taisi Blegi olla päissään.
No mitä itse olen kuullut Tapolan lähtemisistä ja mahdollisista hänen mukanaan lähtevistä pelaajista, niin niitä ei kuulemma olisi. Edelleenkin uskon, että Henkka pelaa Tapparassa tai Ruotsissa ensikaudella.
Omaa mutua vai jotain tämänsuuntaista kuullut, että Tappara tai Ruotsi Henkan vaihtoehdot?
Kyllä tästä on ollut jo huhuja koppikäytävillä jostain talvelta asti…
On, mutta on siellä joitakin isoja hutejakin. Mainittakoon nyt Lehterän varma siirto Ilvekseen täksi kaudeksi, jos Suomessa pelailee. Taisi olla Ilves tai ulkomaat vaihtoehdot Jorille täksi kaudeksi…
Aika näyttää mihin Henkka menee.
Taisi olla Jorstin kavereiden liikkeelle laittama huhu tuo Ilves-siirto joten sinänsä voi olla että tuokin on kuultu ns. luotettavasta lähteestä.
Itse uskon että Henkka lähtee ulkomaille, näin Blegikin käsittääkseni huhuili.
Pistetään nyt tänne, etä-ilves kertoilee, kun palstalla ihmetellään Haapalan vaisuutta:
“Tai sitten ajatukset on jo ensi kaudessa eli Tapparassa (sopimus sinne on 100% tieto)”
Sopimus meille ois mahtava juttu ![]()
Ei olisi.